Teriyaki Skrevet 14. mars 2014 #21 Del Skrevet 14. mars 2014 (endret) Det var Viking jeg håpte på. Skofus har jeg ingen erfaring med, men er de som Ponni'ene vi hadde en størrelse, så skal de ikke kjøpes. Leaf derimot. Supert billigmerke som overrasket meg positivt! De er ikke like stive og fæle som ponni. Vinterskoene til Skofus er helt ok i alle fall! Myke og gode å gå i. Vi kjøpte et par Skofus vintersko på tilbud nå i januar fordi Viking skoene var blitt for små. Eneste jeg har å utsette på de er at de ikke er liiike varme og at det ikke er gore-tex. Har de ikke Timberlan på Skoringen? Det trodde jeg i alle fall. Edit: Ikke Timberlan nei, men de har Adidas, Ecco og Eox. Endret 14. mars 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBallerina Skrevet 14. mars 2014 #22 Del Skrevet 14. mars 2014 Det var Viking jeg håpte på. Skofus har jeg ingen erfaring med, men er de som Ponni'ene vi hadde en størrelse, så skal de ikke kjøpes. Leaf derimot. Supert billigmerke som overrasket meg positivt! Samme erfaring her med Leaf. I hvert fall overgangsskoene. Kjøpte vintersko på tilbud i vinter til ekstrasko. Ikke helt fornøyd med dem. Og synes joggeskoene er litt tunge. Hehe, jeg er skikkelig kresen på sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBallerina Skrevet 14. mars 2014 #23 Del Skrevet 14. mars 2014 De er ikke like stive og fæle som ponni. Vinterskoene til Skofus er helt ok i alle fall! Myke og gode å gå i. Vi kjøpte et par Skofus vintersko på tilbud nå i januar fordi Viking skoene var blitt for små. Eneste jeg har å utsette på de er at de ikke er liiike varme og at det ikke er gore-tex. Har de ikke Timberlan på Skoringen? Det trodde jeg i alle fall. Edit: Ikke Timberlan nei, men de har Adidas, Ecco og Eox. Jeg har ikke prøvd vinterskoene, men joggeskoene kan ikke sammenlignes med f.eks. Geox (ikke de de har på Skoringen, men noen jeg kjøper på nett). Eller de Vikingene jeg har kjøpt i år. De var som luft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. mars 2014 #24 Del Skrevet 14. mars 2014 Jeg har ikke prøvd vinterskoene, men joggeskoene kan ikke sammenlignes med f.eks. Geox (ikke de de har på Skoringen, men noen jeg kjøper på nett). Eller de Vikingene jeg har kjøpt i år. De var som luft Nei jeg liker heller ikke Skofus sine joggesko, men de er altså ikke like ille som Ponni sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. mars 2014 #25 Del Skrevet 14. mars 2014 Samme erfaring her med Leaf. I hvert fall overgangsskoene. Kjøpte vintersko på tilbud i vinter til ekstrasko. Ikke helt fornøyd med dem. Og synes joggeskoene er litt tunge. Hehe, jeg er skikkelig kresen på sko Jeg er superfornøyd med vinterskoene til Leaf! Varme og gode, de har aldri blitt gjennomvåte og mindre klumpete enn Viking sine. De skal kjøpes til neste år også. Synes det er så gøy at jeg er fornøyd med noe som er forholdsvis billig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quiet Skrevet 14. mars 2014 #26 Del Skrevet 14. mars 2014 Jeg er superfornøyd med vinterskoene til Leaf! Varme og gode, de har aldri blitt gjennomvåte og mindre klumpete enn Viking sine. De skal kjøpes til neste år også. Synes det er så gøy at jeg er fornøyd med noe som er forholdsvis billig. Hvem er det som selger Leaf? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBallerina Skrevet 14. mars 2014 #27 Del Skrevet 14. mars 2014 Hvem er det som selger Leaf? Vi kjøper på Mani. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. mars 2014 #28 Del Skrevet 14. mars 2014 Hvem er det som selger Leaf? Mani ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå