Gå til innhold

Vårsko til treåringen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var Viking jeg håpte på. :)

Skofus har jeg ingen erfaring med, men er de som Ponni'ene vi hadde en størrelse, så skal de ikke kjøpes. :P

Leaf derimot. Supert billigmerke som overrasket meg positivt! :)

De er ikke like stive og fæle som ponni. :) Vinterskoene til Skofus er helt ok i alle fall! Myke og gode å gå i. Vi kjøpte et par Skofus vintersko på tilbud nå i januar fordi Viking skoene var blitt for små. Eneste jeg har å utsette på de er at de ikke er liiike varme og at det ikke er gore-tex.

Har de ikke Timberlan på Skoringen? Det trodde jeg i alle fall.

Edit: Ikke Timberlan nei, men de har Adidas, Ecco og Eox.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var Viking jeg håpte på. :)

Skofus har jeg ingen erfaring med, men er de som Ponni'ene vi hadde en størrelse, så skal de ikke kjøpes. :P

Leaf derimot. Supert billigmerke som overrasket meg positivt! :)

Samme erfaring her med Leaf. I hvert fall overgangsskoene. Kjøpte vintersko på tilbud i vinter til ekstrasko. Ikke helt fornøyd med dem. Og synes joggeskoene er litt tunge. Hehe, jeg er skikkelig kresen på sko ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke like stive og fæle som ponni. :) Vinterskoene til Skofus er helt ok i alle fall! Myke og gode å gå i. Vi kjøpte et par Skofus vintersko på tilbud nå i januar fordi Viking skoene var blitt for små. Eneste jeg har å utsette på de er at de ikke er liiike varme og at det ikke er gore-tex.

Har de ikke Timberlan på Skoringen? Det trodde jeg i alle fall.

Edit: Ikke Timberlan nei, men de har Adidas, Ecco og Eox.

Jeg har ikke prøvd vinterskoene, men joggeskoene kan ikke sammenlignes med f.eks. Geox (ikke de de har på Skoringen, men noen jeg kjøper på nett). Eller de Vikingene jeg har kjøpt i år. De var som luft ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd vinterskoene, men joggeskoene kan ikke sammenlignes med f.eks. Geox (ikke de de har på Skoringen, men noen jeg kjøper på nett). Eller de Vikingene jeg har kjøpt i år. De var som luft ;)

Nei jeg liker heller ikke Skofus sine joggesko, men de er altså ikke like ille som Ponni sine. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme erfaring her med Leaf. I hvert fall overgangsskoene. Kjøpte vintersko på tilbud i vinter til ekstrasko. Ikke helt fornøyd med dem. Og synes joggeskoene er litt tunge. Hehe, jeg er skikkelig kresen på sko ;)

Jeg er superfornøyd med vinterskoene til Leaf! Varme og gode, de har aldri blitt gjennomvåte og mindre klumpete enn Viking sine. De skal kjøpes til neste år også. Synes det er så gøy at jeg er fornøyd med noe som er forholdsvis billig. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er superfornøyd med vinterskoene til Leaf! Varme og gode, de har aldri blitt gjennomvåte og mindre klumpete enn Viking sine. De skal kjøpes til neste år også. Synes det er så gøy at jeg er fornøyd med noe som er forholdsvis billig. :fnise:

Hvem er det som selger Leaf?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...