AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Del Skrevet 11. mars 2014 Hva slags vårsko eller overgangsko velger dere til barn fra tre år? Anonymous poster hash: 55f68...590 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magdalene Skrevet 11. mars 2014 #2 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Vi har alltid brukt timberland goretex sko. Slike; http://www.barnskobutiken.se/sv/artiklar/timberland-hypertrail-gore-tex-beige.html Endret 11. mars 2014 av Magdalene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest constance90 Skrevet 11. mars 2014 #3 Del Skrevet 11. mars 2014 Sjekk ut timberland. Mange flotte sko til alle sesonger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest constance90 Skrevet 11. mars 2014 #4 Del Skrevet 11. mars 2014 Den hun over meg anbefalte er bestselger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SummerJoy Skrevet 11. mars 2014 #5 Del Skrevet 11. mars 2014 Er veldig glad i Kavat sine sko. Har kjøpt disse til 5 åringen, og 3 åringen skal få noe lignende. http://www.footway.no/navran-83032-80-lilac.html. Er greit med vanntette joggesko nå på våren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #6 Del Skrevet 11. mars 2014 Kavat eller Bisgaard Anonymous poster hash: 08b3f...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. mars 2014 #7 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Vi har alltid brukt timberland goretex sko. Slike; http://www.barnskobutiken.se/sv/artiklar/timberland-hypertrail-gore-tex-beige.html Hvordan er disse på sommeren? Burde man ha et par vanlige joggesko i tillegg? Vi trenger et par sko som passer til å gå mye tur i terreng osv. Ser for meg at disse blir for varme på dager hvor det er varmt ute? I fjor hadde vi Viking gore tex joggesko og et par sandaler, men siden vi skal gå en del tur i terreng i sommer så tenkte vi det var bedre med slike sko som du linker til her. Endret 12. mars 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. mars 2014 #8 Del Skrevet 12. mars 2014 Vi har brukt Viking sine sko til vår. Halvhøye som overgang og lave til vår/sommer. Vi har også hatt et par med Timberland som det linkes til her, og selv om selve skoen var helt super (aldri kald på beina osv), var den nærmest umulig for jenta vår å komme opp i. Hun har brede og store føtter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magdalene Skrevet 12. mars 2014 #9 Del Skrevet 12. mars 2014 Hvordan er disse på sommeren? Burde man ha et par vanlige joggesko i tillegg? Vi trenger et par sko som passer til å gå mye tur i terreng osv. Ser for meg at disse blir for varme på dager hvor det er varmt ute? I fjor hadde vi Viking gore tex joggesko og et par sandaler, men siden vi skal gå en del tur i terreng i sommer så tenkte vi det var bedre med slike sko som du linker til her. De er nok litt varmere enn viking goretex joggeskoene (hadde de også i fjor). Men den lave modellen har funket godt på sommeren også, når vi har gått turer og slikt. MEN vi har hatt et par lette joggesko i tillegg på sommeren, til lek ute i hagen, i bhg og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. mars 2014 #10 Del Skrevet 12. mars 2014 De er nok litt varmere enn viking goretex joggeskoene (hadde de også i fjor). Men den lave modellen har funket godt på sommeren også, når vi har gått turer og slikt. MEN vi har hatt et par lette joggesko i tillegg på sommeren, til lek ute i hagen, i bhg og slikt. Ok! Ja får se hva jeg gjør. Vurderer å kjøpe Kavat joggesko i tillegg, de er jo ikke like dyre. Evt. finne noe enda billigere. Det er så synd man ikke kan la sko gå i arv. Da hadde det vært langt mer behagelig å kjøpe to par dyre sko til en sesong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. mars 2014 #11 Del Skrevet 13. mars 2014 Noen som vet om de 3 for 2 tilbudene har kommet enda? Har en tendens til å handle like før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. mars 2014 #12 Del Skrevet 13. mars 2014 Venter spent på disse tilbudene jeg også. I fjor kjøpte jeg rett før, men nå prøver jeg å drøye til tilbudene er her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #13 Del Skrevet 13. mars 2014 Noen som vet om de 3 for 2 tilbudene har kommet enda? Har en tendens til å handle like før... 2 for 1 hosSkoringen 2.-5. aprilAnonymous poster hash: 3eeff...90f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magdalene Skrevet 14. mars 2014 #14 Del Skrevet 14. mars 2014 2 for 1 hosSkoringen 2.-5. aprilAnonymous poster hash: 3eeff...90f Takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. mars 2014 #15 Del Skrevet 14. mars 2014 Takk 😊 Samme sier jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 14. mars 2014 #16 Del Skrevet 14. mars 2014 Takk for tips om Skoringen! Det er så dyrt med sko til barn, så det er veldig greit å få med seg tilbudene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. mars 2014 #17 Del Skrevet 14. mars 2014 Takk for tips om Skoringen! Det er så dyrt med sko til barn, så det er veldig greit å få med seg tilbudene. Absolutt! Jeg grøsser ved tanken på når man har to barn! Det blir jo fort 2-3000 kr hvis man skal ha Viking eller Timberland, med ett par tursko og ett par joggesko. Slike tilbud er derfor gull! Har allerede merket det av på kalenderen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. mars 2014 #18 Del Skrevet 14. mars 2014 Hvilke merker har de på Skoringen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBallerina Skrevet 14. mars 2014 #19 Del Skrevet 14. mars 2014 Hvilke merker har de på Skoringen? Vi kjøpte Viking der i fjor De har Skofus også, men de synes jeg er veldig tunge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. mars 2014 #20 Del Skrevet 14. mars 2014 Vi kjøpte Viking der i fjor De har Skofus også, men de synes jeg er veldig tunge. Det var Viking jeg håpte på. Skofus har jeg ingen erfaring med, men er de som Ponni'ene vi hadde en størrelse, så skal de ikke kjøpes. Leaf derimot. Supert billigmerke som overrasket meg positivt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå