Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2004 #1 Del Skrevet 1. juni 2004 Noen som har prøvd dette ? Hvilke erfaringer har dere ? http://somaras.no/kanalisering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2004 #2 Del Skrevet 10. juni 2004 Det virka litt tøft då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 10. juni 2004 #3 Del Skrevet 10. juni 2004 Nei har ikke prøvd akkurat de, men har fått tegnet sjele bilde på en slags messe engang, det var fint. Ikke de at det ga meg masse, men det er jo artig å ha Men må hun ikke treffe deg for å lage det, eller sender du bare bestilling over mail? Om det er slik så hadde ikke jeg gjort de, tror jeg, men med nærmere ettertanke hadde jeg kanskje gjort det for fem år siden, uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 13. juni 2004 #4 Del Skrevet 13. juni 2004 Her er Kvinneguidens artikkel om sjelebilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2004 #5 Del Skrevet 19. juni 2004 Noen som har bestilt sjelebilde?? ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tusjen Skrevet 21. juni 2004 #6 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg synes det er spennende, men har ikke bestilt noe bilde og kommer nok ikke til å gjøre det heller.. tusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klari Skrevet 25. juni 2004 #7 Del Skrevet 25. juni 2004 Tøfft da ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2004 #8 Del Skrevet 8. juli 2004 Jeg fikk malt et sjelebilde til min mann i morgengave ! Litt uvanlig, men nydelig bilde. Skal ramme det inn til han får det. Fikk det for 600 kroner. Jeg ringte Somaras og etter 5 dager fikk jeg det. Skal bestille et til meg selv også etter bryllupet. Anbefales på det sterkeste. Ikke no fali !!! ____________________________________________ ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå