AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Dette er bare slutten av drømmen, men jeg passer på en liten gutt, han har solbleket hår, kanskje 8-9 år gammel. Under det solblekede håret er håret nesten sort. Glatt hår. Jeg stryker mye på dette håret. Han er ikke min sønn, og jeg vet ikke hvem som egentlig er foreldrene. Så observerer jeg at det oppstår kaos, folk legger på sprang, flykter. Jeg så en enorm klump i luften av slanger i vakre rød/brune/grønne farger. Jeg blir nesten trollbundet, og jeg rekker å tenke at det minnet meg om tarotkort. Slangeklumpen var kanskje 10 meter bredt. Men det var ikke vanlige slanger. De hadde hoder med spisse ører, nesten som drager. Jeg så ingen ansikt, så jeg er i tvil om at det kunne vært Medusa. Noen tips om hva det kunne ha vært? Anonymous poster hash: 40d10...07b
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 Tror det kunne vært....en drøm. Tro det eller ei. En drøm! Anonymous poster hash: d4c2a...5ee 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Tror det kunne vært....en drøm. Tro det eller ei. En drøm! Anonymous poster hash: d4c2a...5ee Haha, jeg vet at det var en drøm. Og selv om du ikke syns drømmer er så interessante så kan du vel la vær å kommentere? Rapporterer avsporingen din. Jeg er ikke interessert i tull fra tullinger. Anonymous poster hash: 40d10...07b
Fråde Skrevet 11. mars 2014 #4 Skrevet 11. mars 2014 Dualiteten av ungens hårfarge er blandingen av ditt eget ønske om et blondt eller mørkt barn. Kanskje du leter etter ny partner/forhold og kjenner tiden begynner å renne ut, derav det plutselige kaoset. Slangene representerer frykt og mistroelsen... kanskje noe du holder fast ved i livet ditt som for deg representerer misnøye og ulykke.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #5 Skrevet 11. mars 2014 Dualiteten av ungens hårfarge er blandingen av ditt eget ønske om et blondt eller mørkt barn. Kanskje du leter etter ny partner/forhold og kjenner tiden begynner å renne ut, derav det plutselige kaoset. Slangene representerer frykt og mistroelsen... kanskje noe du holder fast ved i livet ditt som for deg representerer misnøye og ulykke. Jeg kan ikke få barn. Jeg var ikke redd, slik som de andre. Men bra svar. Anonymous poster hash: 40d10...07b
Gjest Sitronmelisse Skrevet 22. mars 2014 #6 Skrevet 22. mars 2014 Gutten kan symbolisere deg selv, enten at du beskytter deg selv mot noe eller at du ønsker å bli tatt vare på. Slanger i positivt ladet drøm kan symbolisere forandring, selvbevissthet, kunnskap, vekst. Her kom jo slangene flygende mot deg, og burde representere nye muligheter eller vyer. Du la merke til at de hadde flotte farger på skinnet - slanger er jo hamskiftere, de kaster av seg det gamle. Kanskje på tide at du gjør det samme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå