Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først hadde jeg svare strev med å få vekslet inn sparebøssene til barna - banken min har nemlig ikke mynt-teller... :o :roll:

Så da var det å "gå på frierføtter" til andre banker; "kunne jeg få telt hos dere"... :sjokkert: :klø:

Noen banker krever at du er kunde, andre tar seg godt betalt for å telle opp... :-? :-?

Så, idag så jeg plutselig at banken min har tatt 150,- i omkostninger for at jeg betalte en regning til Sverige... :o :o :klø: :klø:

Hva er det omkostninger for?! Noen som vet?! :klø:

Hadde jeg bare kunnet klare meg uten en eneste bank ( snart er det ikke noe hjelp å få allikevel... :riste: ) hadde jeg avviklet all kontakt momentant... :-x

Videoannonse
Annonse
Gjest Elenath
Skrevet

Anbefaler Skandiabanken, der er det ingen gebyrer i det hele tatt.

Skrevet
Anbefaler Skandiabanken, der er det ingen gebyrer i det hele tatt.

Jepp jeg og, men det er jo litt vanskelig å sette inn barnas sparepenger der da...

Skrevet

Men hos Skandiabanken kan du ikke gå med kontanter og få satt inn... Du får ikke sparegris til barna heller... :wink:

Bankene tar gebyrer der de kan, slik er det bare, -dessverre!

Hvordan betalte du regningen til Sverige? Skal normalt ikke koste 150,- hvis du bruker nettbank i allefall. Spør banken din du, det hadde jeg gjort.

Skrevet
Anbefaler Skandiabanken' date=' der er det ingen gebyrer i det hele tatt.[/quote']

Jo, det er et gebyr som kommer når man betaler til utlandet. Men stort er det ikke, nei.

Skrevet

Nei det er det ikke - jeg betaler til utlandet hver mnd. Men det er gebyr hvis man tar ut penger i utlandet, men det er ikke mye.

Skrevet
Men det er gebyr hvis man tar ut penger i utlandet' date=' men det er ikke mye.[/quote']

har ikke jeg opplevd, selv om jeg tar ut penger i utlandet (mest sverige da) ganske ofte :klø:

Skrevet

Dette står i prislisten deres:

Men det er jo nettopp fordi det er så lite man ikke legger merke til det sikkert ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette er ikke et gebyr som skandiabanken har lagt på, men en omregningsavgit som visa benytter. Denne kommer du aldri bort fra, med mindre banken sponser dette for deg da...

Skrevet

Jeg mente de krevde noe omregningsgebyr da jeg betalte en utenlandsk regning, jeg. Kanskje man ikke legger merke til det heller, fordi det vanligvis er småbeløp? Jeg betalte til info 50.000,- til utlandet og mener at jeg betalte en femtilapp i gebyr (ikke til Skandiabanken egentlig, men til noen andre i systemet som krever pengene av Skandiabanken igjen).

Skrevet

Nei, det koster overhodet ikke noe i gebyr å betale til utlandet eller å ta ut i utlandet når man har Skandiabanken. Det eneste som kommer til er gebyret som VISA tar, og det trekker VISA selv ut uten at Skandiabanken kan gjøre noe med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...