AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Noen som har erfaring med hvor man trygt og greit kan få fikset en knust iphone 4s skjerm i oslo? Mobilfiksern f.eks? Jeg ser for meg at det er dyrt å levere den inn på eplehuset? Anonymous poster hash: 091dc...147
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 iPhone-spesialisten på Torshov fikser det meste. Men har du knust innmaten og ikke bare skjermen blir det uansett dyrt Bare skjermen koster vel ikke all verden (jeg betalte 1400 for full reparasjon av en Nokia 820, men da måtte omtrent hele mekanismen skiftes ut). Anonymous poster hash: 576e6...c27
magicpie Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 selgdiniphone.no De kjøper knuste iPhoner, men de reparerer også
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #4 Skrevet 11. mars 2014 iPhone-spesialisten på Torshov fikser det meste. Men har du knust innmaten og ikke bare skjermen blir det uansett dyrt Bare skjermen koster vel ikke all verden (jeg betalte 1400 for full reparasjon av en Nokia 820, men da måtte omtrent hele mekanismen skiftes ut). Anonymous poster hash: 576e6...c27 Virker som telefonen fungerer som den skal...men er jo redd for at den har fått seg en såpass kraftig trøkk at det kan begynne å skrante etterhvert da:P Anonymous poster hash: 091dc...147
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå