AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Jeg har møtt verdens beste fyr, og vi hadde det veldig fint sammen. Vi hadde vært sammen i 6 måneder, og alt så bra ut. Når jeg har mensen har jeg mensen 7 dager i strekk, og jeg kan ikke hoppe over mensen med p-pillene for jeg blør uansett da. For meg er det ikke aktuelt å ha sex når jeg har mensen. Mest fordi jeg blir uvel da, og ikke føler meg så bra. Har ikke noe sexlyst da heller, men jeg tilfredsstiller gutten på andre måter. Han jeg var sammen med maste alltid om sex når jeg hadde mensen, men jeg ville ikke. Nå har han bestemt seg for at vi ikke kan være sammen mer, siden han ikke kan gå 7 dager uten sex, selv om vi har mye sex ellers. Nå sitter jeg igjen her og lurer på om det var jeg som var urimelig som ikke ville ha sex når jeg har mensen, eller om det var han som skulle godtatt det. Føler uansett det er en veldig dum grunn å gjøre det slutt for. Er jo ikke akkurat sånn at jeg vil ha mensen heller, men ikke så mye jeg får gjort med det. Anonymous poster hash: 8ba97...3b2 6
Populært innlegg Pusemamma Skrevet 11. mars 2014 Populært innlegg #2 Skrevet 11. mars 2014 Viser jo hvor umoden han er. Du skal ikke gå med på ting du ikke vil bare for og gjøre han glad. 100
Gjest black nailpolish Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Hva hadde han planer om å gjøre om dere var borte fra hverandre i mer enn en uke da? For en tulling. 45
Shira Skrevet 11. mars 2014 #4 Skrevet 11. mars 2014 Idiot. Han skulle vært sammen med meg. Jeg hadde mensen i nesten to måneder i strekk. 21
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #5 Skrevet 11. mars 2014 Han er ikke noe å samle på når han mener noe slikt. Det er din kropp og det er du som bestemmer om du vil ha sex eller ikke under mensen. Noen ganger har jeg sex under mensen, men det er fordi jeg vil det, og fordi jeg orker. Og jeg også har 7 dager mens. Når du ikke orker, så skal du ikke presse deg til å ha sex bare for å tilfredsstille typen. Anonymous poster hash: d4b52...ded 6
Nordis Skrevet 11. mars 2014 #6 Skrevet 11. mars 2014 Jeg har møtt verdens beste fyr, og vi hadde det veldig fint sammen. Vi hadde vært sammen i 6 måneder, og alt så bra ut. Når jeg har mensen har jeg mensen 7 dager i strekk, og jeg kan ikke hoppe over mensen med p-pillene for jeg blør uansett da. For meg er det ikke aktuelt å ha sex når jeg har mensen. Mest fordi jeg blir uvel da, og ikke føler meg så bra. Har ikke noe sexlyst da heller, men jeg tilfredsstiller gutten på andre måter. Han jeg var sammen med maste alltid om sex når jeg hadde mensen, men jeg ville ikke. Nå har han bestemt seg for at vi ikke kan være sammen mer, siden han ikke kan gå 7 dager uten sex, selv om vi har mye sex ellers. Nå sitter jeg igjen her og lurer på om det var jeg som var urimelig som ikke ville ha sex når jeg har mensen, eller om det var han som skulle godtatt det. Føler uansett det er en veldig dum grunn å gjøre det slutt for. Er jo ikke akkurat sånn at jeg vil ha mensen heller, men ikke så mye jeg får gjort med det. Anonymous poster hash: 8ba97...3b2 Er han virkelig verdens beste fyr om han ikke respekterer at du ikke vil ha sex når du har mensen? Hm.. I don`t think so. Sier ganske mye om han. 29
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #7 Skrevet 11. mars 2014 Dersom han ikke "klarer seg" uten sex noen dager vil dere uansett ha store problemer. Hva om du er bortreist? Hva om du blir liggende på sykehuset noen dager? Osv osv. Denne mannen er ikke klar for forhold.Anonymous poster hash: baa86...2ec 22
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #8 Skrevet 11. mars 2014 Kanskje du skal være like glad. Så har du mulighet til å finne deg en fyr som ikke er 13 år i hodet. Anonymous poster hash: 877bd...796 25
bergen2 Skrevet 11. mars 2014 #9 Skrevet 11. mars 2014 Nei, du er ikke urimelig. I et forhold skal man være forståelsesfull for at lyst og anledning til sex går i bølgedaler. Det går mye på modenhet og evne til å forstå sin partner, noe han tydeligvis mangler begge deler av. 5
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #10 Skrevet 11. mars 2014 Han høres noe teit ut, for å si det fint. Anonymous poster hash: 6eeaa...802 4
Gjest Skrevet 11. mars 2014 #11 Skrevet 11. mars 2014 Nei, hva i helvet*!? Du var -ikke- urimelig. Noen synes det er greit å ha sex under mensen, andre ikke. For en tåpelig fyr. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #12 Skrevet 11. mars 2014 Virker ikke som han er helt ærlig om hvorfor han slår opp, dette var nok bare en dårlig unnskyldning for å gjøre nettopp det.Anonymous poster hash: 511df...7c4 3
Pearl2.0 Skrevet 11. mars 2014 #13 Skrevet 11. mars 2014 (endret) Good riddance! Edit: Skrivefeil Endret 11. mars 2014 av Perle
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #14 Skrevet 11. mars 2014 Good riddens! Good riddance! Anonymous poster hash: d4b52...ded 11
Ruby_Tuesday Skrevet 11. mars 2014 #15 Skrevet 11. mars 2014 Hvor gammel er han? Det høres jo helt tåpelig ut. 2
magicpie Skrevet 11. mars 2014 #16 Skrevet 11. mars 2014 Han får bli sammen med menn i stedet da, de har jo ikke mensen 20
Meandro Skrevet 11. mars 2014 #17 Skrevet 11. mars 2014 (endret) Han dumpet deg ikke fordi du har mensen, men fordi du ikke har sex. 7 dager uten sex i et forhold? Hvorfor skal en attraktiv med alternativer godta å gå en uke is trekk uten sex hver måned resten av livet? Dere hadde ikke vært sammen lenge, han er fortsatt ung og trenger å få utløp for et sexdriv som er er 20-30 ganger sterkere enn ditt. Dette høres ut som et senario han skal måtte begynne å godta rundt 30-35. Du kan ikke forvente at han skal klare det når han er sin seksuelle høydare. Jeg hadde verdens beste dame som hadde samme problemet som deg for noen år tilbake. Hun skjønte hvor vanskelig det var for meg, så hun lot meg faktisk få benytte meg av en fast pulevenninne jeg har hatt siden vgs den uka. Bare det at jeg viste at hun syntes det var greit, gjorde det at jeg klarte å respektere henne såpass, at jeg sjeldent benytta meg av venninna mi. Det hjelper utrolig å være liberal rundt mannens seksualbehov, og ikke mål han etter hans evne til å holde seg unna eller trofast når du ikke kan eller er villig til å stille opp. Det blir som å måle en fisk etter evnen til å bevege seg på land, og det blir et stykk sprellende og og desperat fisk. Endret 11. mars 2014 av Meandro 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #18 Skrevet 11. mars 2014 Han dumpet deg ikke fordi du har mensen, men fordi du ikke har sex. 7 dager uten sex i et forhold? Hvorfor skal en attraktiv med alternativer godta å gå en uke is trekk uten sex hver måned resten av livet? Dere hadde ikke vært sammen lenge, han er fortsatt ung og trenger å få utløp for et sexdriv som er er 20-30 ganger sterkere enn ditt. Dette høres ut som et senario han skal måtte begynne å godta rundt 30-35. Du kan ikke forvente at han skal klare det når han er sin seksuelle høydare. Jeg hadde verdens beste dame som hadde samme problemet som deg for noen år tilbake. Hun skjønte hvor vanskelig det var for meg, så hun lot meg faktisk få benytte meg av en fast pulevenninne jeg har hatt siden vgs den uka. Bare det at jeg viste at hun syntes det var greit, gjorde det at jeg klarte å respektere henne såpass, at jeg sjeldent benytta meg av venninna mi. Det hjelper utrolig å være liberal rundt mannens seksualbehov, og ikke mål han etter hans evne til å holde seg unna eller trofast når du ikke kan eller er villig til å stille opp. Det blir som å måle en fisk etter evnen til å bevege seg på land, og det blir et stykk sprellende og og desperat fisk. og der kom du ja. Nå er ikke alle som deg da, kjære. Anonymous poster hash: b7f92...39c 43
Gjest Kim Skrevet 11. mars 2014 #19 Skrevet 11. mars 2014 Dette høres jo helt vilt ut! Forstår han ikke at dette vil være situasjonen uavhengig av hvilken jente han er sammen med?
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 Populært innlegg #20 Skrevet 11. mars 2014 Han dumpet deg ikke fordi du har mensen, men fordi du ikke har sex. 7 dager uten sex i et forhold? Hvorfor skal en attraktiv med alternativer godta å gå en uke is trekk uten sex hver måned resten av livet? Dere hadde ikke vært sammen lenge, han er fortsatt ung og trenger å få utløp for et sexdriv som er er 20-30 ganger sterkere enn ditt. Dette høres ut som et senario han skal måtte begynne å godta rundt 30-35. Du kan ikke forvente at han skal klare det når han er sin seksuelle høydare. Jeg hadde verdens beste dame som hadde samme problemet som deg for noen år tilbake. Hun skjønte hvor vanskelig det var for meg, så hun lot meg faktisk få benytte meg av en fast pulevenninne jeg har hatt siden vgs den uka. Bare det at jeg viste at hun syntes det var greit, gjorde det at jeg klarte å respektere henne såpass, at jeg sjeldent benytta meg av venninna mi. Det hjelper utrolig å være liberal rundt mannens seksualbehov, og ikke mål han etter hans evne til å holde seg unna eller trofast når du ikke kan eller er villig til å stille opp. Det blir som å måle en fisk etter evnen til å bevege seg på land, og det blir et stykk sprellende og og desperat fisk. Anonymous poster hash: 77cd6...a15 63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå