Meandro Skrevet 15. mars 2014 #21 Skrevet 15. mars 2014 Synes ikke for mye muskler er fint på noen, men på denne karen ser det ekstra rart ut, siden han ser ut til å være veldig spinkel fra naturens side. Det er liksom noe som ikke stemmer når man ser hodet og nakken i forhold til overkroppen - spesielt når han ikke poser. Ser ut som en tynn kar som har kledd på seg en muskeldrakt Hvem som helst kan bygge muskler hvis man går inn for det, men har man ikke det rette utgangspunktet (riktig form/proporsjoner/størrelse på hodet) vil det bare se komisk ut om man drar det lenger enn hverdagstrening. Ansiktet hans er vel for så vidt pent, men ikke noe jeg personlig er tiltrukket av. Altfor "glatt" etter min smak. Fyren var på kur året rundt, anavar, tren, slankepiller i tillegg til partydop og mye dritt. Hadde fyren levd i dag hadde han nok vært benskjør innen nå. Han var utrolig tynn i utganspunktet da, på grensen til undervektig. 1
LempikasPromise Skrevet 15. mars 2014 #22 Skrevet 15. mars 2014 Kjære deg TS, håper du at de som sa nei takk i Ronaldo tråden, sier ja takk nå? Han her er jo enda glattere enn Ronaldo. Og det er ikke det at vi jenter ikke setter pris på et pent utseende, men vi er like varierte i smaken som dere menn, og det er vel ikke alle menn her inne heller som synes hverken Ronaldo eller Zyzz er spesielt tiltrekkende heller, selv om du synes det. Jeg tror de fleste damer ikke ønsker seg menn, som ser ut som om de bruker lenger tid på badet, (og på å posere foran speilet) enn damene selv. 4
Severus Skrevet 16. mars 2014 #23 Skrevet 16. mars 2014 Nei takk. Lever heller i sølibat, enn å ha en sånn mann. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #24 Skrevet 16. mars 2014 Hehe mye bitre jenter her. Zyzz kunne få hvilken som helst jente, det vet dere og det vet jeg. "Æsj nei. Så store muskler da. Og selvbruning da. Nei, takke seg til med halvfeite Roar fra Lillestrøm." Om det er noe trøst, så hadde han ikke tatt i dere med ei illtang uansett. Anonymous poster hash: 28fc2...906 2
Severus Skrevet 16. mars 2014 #25 Skrevet 16. mars 2014 Vel vel jeg tar heller halvfeite Roar enn Zyzz så. Jeg liker menn som ikke bruker selvbruning,steroider og ser ut som hulken. 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #26 Skrevet 16. mars 2014 Vel vel jeg tar heller halvfeite Roar enn Zyzz så. Jeg liker menn som ikke bruker selvbruning,steroider og ser ut som hulken. Feil. Du foretrekker menn som er på "ditt nivå". Du er fullstendig klar over at du ikke ville klart å håndtere den psykiske påkjenningen det medfører å være sammen med en kar som jenter tiltrekkes så ekstremt av. Du ville følt deg fullstendig hjelpesløs. Kos deg med Roar du Vex, dere passer nok godt sammen. Anonymous poster hash: 28fc2...906 3
Severus Skrevet 16. mars 2014 #27 Skrevet 16. mars 2014 (endret) Feil. Du foretrekker menn som er på "ditt nivå". Du er fullstendig klar over at du ikke ville klart å håndtere den psykiske påkjenningen det medfører å være sammen med en kar som jenter tiltrekkes så ekstremt av. Du ville følt deg fullstendig hjelpesløs. Kos deg med Roar du Vex, dere passer nok godt sammen. Jeg hadde ikke kasta bort tiden min på sånne som Zyzz.Anonymous poster hash: 28fc2...906 Vel han jeg liker nå heter hverken Roar eller er halvfeit. Han fyren jeg liker er kjempe kjekk i mine øyne. Han er en helt vanlig fyr, med en helt vanlig jobb. Ikke bruker han brunkrem eller steroider. Å hvordan kan du vite at jeg ikke er pen? Endret 16. mars 2014 av Vex 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #28 Skrevet 16. mars 2014 Vel han jeg liker nå heter hverken Roar eller er halvfeit. Han fyren jeg liker er kjempe kjekk i mine øyne. Han er en helt vanlig fyr, med en helt vanlig jobb. Ikke bruker han brunkrem eller steroider. Å hvordan kan du vite at jeg ikke er pen? Det oser bitterhet jenta mi. Legg deg nu. Anonymous poster hash: 28fc2...906
Severus Skrevet 16. mars 2014 #29 Skrevet 16. mars 2014 Det oser bitterhet jenta mi. Legg deg nu.Anonymous poster hash: 28fc2...906 Så jeg er bitter fordi jeg ikke liker gutter som ser ut som hulken? Ha ha ha alt man lærer på KG altså 3
Gjest Dude91 Skrevet 16. mars 2014 #30 Skrevet 16. mars 2014 Lotsa girls got mad. Lotsa girls came at Zyzz. Then they came again. 1
plix Skrevet 16. mars 2014 #32 Skrevet 16. mars 2014 Herregud, for en tråd Trodde det var en brutal versjon av en kvinne i linken! Noen som er ute etter å finne noe kvinnene her kan hvine begeistret for? Jeg ville siklet mer over Mummipappa enn han her 6
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #33 Skrevet 16. mars 2014 Herregud, for en tråd Trodde det var en brutal versjon av en kvinne i linken! Noen som er ute etter å finne noe kvinnene her kan hvine begeistret for? Jeg ville siklet mer over Mummipappa enn han her Man skal da absolutt ikke undervurderer mummipappa! Anonymous poster hash: 51f68...6a0
LempikasPromise Skrevet 16. mars 2014 #34 Skrevet 16. mars 2014 Hehe mye bitre jenter her. Zyzz kunne få hvilken som helst jente, det vet dere og det vet jeg. "Æsj nei. Så store muskler da. Og selvbruning da. Nei, takke seg til med halvfeite Roar fra Lillestrøm." Om det er noe trøst, så hadde han ikke tatt i dere med ei illtang uansett. Anonymous poster hash: 28fc2...906 Synes det er ganske morsomt at du automatisk går ut ifra at siden vi jenter ikke tenner på det samme som mennene i denne tråden, så er vi automatisk "out of these league", halvfeite og stygge, og hadde aldri fått dem uansett om vi ville. Noe av det jeg finner lite tiltrekkende ved Zyzz er iallefall at han ser ut som om han feier over alt han får, uansett utseende og personlighet. Dvs at han er for glatt. (Og nei jeg kjenner ham ikke, kjenner ikke til annet enn utseende hans fra denne tråden, og det var vel det vi skulle kommentere?) 5
Antlers Skrevet 16. mars 2014 #35 Skrevet 16. mars 2014 Fyren var på kur året rundt, anavar, tren, slankepiller i tillegg til partydop og mye dritt. Hadde fyren levd i dag hadde han nok vært benskjør innen nå. Han var utrolig tynn i utganspunktet da, på grensen til undervektig. Huff. Trist når folk ødelegger kroppen sin på den måten, særlig om det er et resultat av at de ikke føler seg bra nok som de er Hehe mye bitre jenter her. Zyzz kunne få hvilken som helst jente, det vet dere og det vet jeg. "Æsj nei. Så store muskler da. Og selvbruning da. Nei, takke seg til med halvfeite Roar fra Lillestrøm." Om det er noe trøst, så hadde han ikke tatt i dere med ei illtang uansett. Anonymous poster hash: 28fc2...906 Det kunne han nok ikke, men jeg tror han hadde dratt langt flere damer som naturlig tynn, gjerne med en litt rocka stil (og uten selvbruning). Kjenner mange som liker den type menn, men ingen som liker overtrente menn. Det betyr selvsagt ikke at det ikke forekommer, men jeg tror du må revurdere idéen om at han har en slags universell tiltrekningskraft. Om noe så ser det ut til at menn er mer fascinert av denne karen enn kvinner er. Regner med at du bare forsøker å provosere, men om jeg, mot formodning, tar feil: Hva er det som får deg til å tro at denne karen er (var) ekstra tiltrekkende for kvinner? Hvilke konkrete kvaliteter hadde han som vi tydeligvis bør trakte etter? 3
Gjest Dude91 Skrevet 16. mars 2014 #36 Skrevet 16. mars 2014 https://www.youtube.com/watch?v=IM5lZGp-nTs 2
estrella Skrevet 16. mars 2014 #38 Skrevet 16. mars 2014 Tråden er ryddet for avsporinger. Estrella, mod.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #39 Skrevet 16. mars 2014 Hehe mye bitre jenter her. Zyzz kunne få hvilken som helst jente, det vet dere og det vet jeg. "Æsj nei. Så store muskler da. Og selvbruning da. Nei, takke seg til med halvfeite Roar fra Lillestrøm." Om det er noe trøst, så hadde han ikke tatt i dere med ei illtang uansett. Anonymous poster hash: 28fc2...906 Hvis det ikke er deg, så forstår jeg ikke hvorfor du tar det så personlig? Skulle tro du ville bli glad for færre "konkurrenter". Anonymous poster hash: c7657...d42 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #40 Skrevet 16. mars 2014 Hvorfor har du visket ut ansiktet ditt? Var det enda styggere enn den kvapsete kroppen din? Anonymous poster hash: c7657...d42 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå