Gjest Dude91 Skrevet 7. juni 2014 #61 Skrevet 7. juni 2014 (endret) Han jeg holder på med er høy, blond, litt atletisk og går ikke på sterioder. Jeg har aldri brukt anabole steroider selv. Zyzz-fascinasjonen min kommer av at jeg har Asperger. Lol. Liker ikke bruk av anabole steroider, men bryr meg ikke så veldig mye om det egentlig. Endret 7. juni 2014 av Dude91
Fame Skrevet 7. juni 2014 #62 Skrevet 7. juni 2014 Jeg har aldri brukt anabole steroider selv. Zyzz-fascinasjonen min kommer av at jeg har Asperger. Lol. Liker ikke bruk av anabole steroider, men bryr meg ikke så veldig mye om det egentlig. Du virker heeeelt annerledes fra fe.personene jeg kjenner som har asberger o.o
Gjest Dude91 Skrevet 7. juni 2014 #63 Skrevet 7. juni 2014 Du virker heeeelt annerledes fra fe.personene jeg kjenner som har asberger o.o Er forskjellige grader av dette også. Men off-topic.
smartbimbo Skrevet 8. juni 2014 #64 Skrevet 8. juni 2014 Hadde heller valgt en slank gutt uten noe som helst antydning til muskler. 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #65 Skrevet 9. juni 2014 Jeg har aldri brukt anabole steroider selv. Zyzz-fascinasjonen min kommer av at jeg har Asperger. Lol. Liker ikke bruk av anabole steroider, men bryr meg ikke så veldig mye om det egentlig. Har zyzz også asperger? Anonymous poster hash: 60e07...7c5
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #66 Skrevet 28. august 2014 Har zyzz også asperger? Anonymous poster hash: 60e07...7c5 Nei, tror han var autist Anonymous poster hash: 60e07...7c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå