Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2004 #1 Skrevet 1. juni 2004 for litt siden farget jeg håret mitt lysere. det ble mer gyllent enn jeg ønsket, derfor lagde jeg noen striper i det (med hette) får å få bort litt gyllent.. Nå er derimot etterveksten i gang.. syns det ser forferidelig ut! angrer på at jeg farget håret først, og ikke bare stripet det... men men, lett å være etterpå klok ikkesant!? :evil: Jeg må kunne fikse fargen selv, har ikke råd til jevnlig farging hos frisør.. Kan jeg stripe etterveksten min? Og helst BARE etterveksten..? (vil ikke at hårtuppene skal bli ultralyse og tørre..) Samtidig er det viktig at det blir jevnt over hele hodebunnen.. altså ikke bare striper på toppen! Vil jo ikke ha mørke partier i bakhodet osv.. :-? Går det an å bruke hette, og bare ta farge ved røttene? eller er det andre muligheter..? er supertakknemmelig for svar :-)
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2004 #2 Skrevet 2. juni 2004 hm.. kanskje jeg skal korte ned spørsmålet litt!? går det an å stripe BARE etterveksten med bruk av hette? eller blir dette forferdelig vanskelig? noen som har prøvd? :-)
Gjest Xavia Skrevet 2. juni 2004 #3 Skrevet 2. juni 2004 Det går fint an å bare stripe ettervekst med hette. Gå til frisøren du, sånt blir sjeldent pent om man gjør det selv.
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2004 #4 Skrevet 2. juni 2004 Frisøren min striper etterveksten min hver mnd. Blir veldig pent resultat. I tilegg går det jo ann gjøre håret under litt mørkere ved hjelp av noen litt brunere striper slik at du ikke får den platinablondeffekten i sommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå