AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Kjæresten min snoket på mobilen min, og fant en samtale mellom meg og en venninne, der fant han noe han ikke burde sett. Noe om han og kjæresten hennes som vi bare snakket om på tull egentlig. Han ble sur for det han så vi hadde skrevet, forståelig nok, men det var jo ikke akkurat seriøst det vi skrev. Han snoket faktisk på facebooken min, jeg vet ikke en gang om han kanskje har snoket på flere samtaler enn det, og jeg følte meg ble så sint at jeg aldri kunne komme til å stole på han igjen, og fikk egentlig lyst til å bare dumpe han der og da, men gjorde det ikke siden jeg sikkert hadde angret. Likevel er jeg "slemmingen" her, Men hva mener dere? Anonymous poster hash: c9f4e...7d4
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Kjæresten min snoket på mobilen min, og fant en samtale mellom meg og en venninne, der fant han noe han ikke burde sett. Noe om han og kjæresten hennes som vi bare snakket om på tull egentlig. Han ble sur for det han så vi hadde skrevet, forståelig nok, men det var jo ikke akkurat seriøst det vi skrev. Han snoket faktisk på facebooken min, jeg vet ikke en gang om han kanskje har snoket på flere samtaler enn det, og jeg følte meg ble så sint at jeg aldri kunne komme til å stole på han igjen, og fikk egentlig lyst til å bare dumpe han der og da, men gjorde det ikke siden jeg sikkert hadde angret. Likevel er jeg "slemmingen" her, Men hva mener dere? Anonymous poster hash: c9f4e...7d4 Sluttet med å kommunisere via apper hvor folk kan snoke i ting de ikke har noe med. BBM er din venn.
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2014 #4 Skrevet 11. mars 2014 Det er vel ikke akkurat lovlig å overvåke folk.. Det er ulovlig ja.
Sphynx Skrevet 11. mars 2014 #5 Skrevet 11. mars 2014 Det høres ut som problemet i deres forhold ikke ligger ved snokingen. Om han snoker så mye så har han vel et Problem med å stole på deg. Og problemet ligger vel et sted der?
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2014 #6 Skrevet 11. mars 2014 Det er pinadø ikke lov å gå inn på folks mobiler uansett hvor lite de stoler på en, er man i det rette lune så kan alt tolkes som utroskap. 1
Sphynx Skrevet 11. mars 2014 #7 Skrevet 11. mars 2014 Det er pinadø ikke lov å gå inn på folks mobiler uansett hvor lite de stoler på en, er man i det rette lune så kan alt tolkes som utroskap. Neinei, er ikke lov, men folk gjør det uansett. Tror uansett at TS og typen har et større Problem enn bare at han snoker. Det er jo en grunn til at han gjør det, uansett hvor teit det er.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #8 Skrevet 11. mars 2014 Neinei, er ikke lov, men folk gjør det uansett. Tror uansett at TS og typen har et større Problem enn bare at han snoker. Det er jo en grunn til at han gjør det, uansett hvor teit det er. Har bare skjedd en gang, og han sa det jo til meg, selv om jeg skjønte det mange timer før han sa det, siden han tok opp ting jeg husket å ha skrevet i den samtalen. Men føler jo tilliten er ganske ødelagt nå. Og ble veldig overrasket, siden snoking er noe som alltid har blitt sett sterkt ned på av oss begge... ts Anonymous poster hash: c9f4e...7d4
Sphynx Skrevet 11. mars 2014 #9 Skrevet 11. mars 2014 Har bare skjedd en gang, og han sa det jo til meg, selv om jeg skjønte det mange timer før han sa det, siden han tok opp ting jeg husket å ha skrevet i den samtalen. Men føler jo tilliten er ganske ødelagt nå. Og ble veldig overrasket, siden snoking er noe som alltid har blitt sett sterkt ned på av oss begge... ts Anonymous poster hash: c9f4e...7d4 Snoking er svikende. Ta en alvorsprat med han. Si hvordan du føler det og at det ikke er greit, for det er ikke greit.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #10 Skrevet 11. mars 2014 Snoking er svikende. Ta en alvorsprat med han. Si hvordan du føler det og at det ikke er greit, for det er ikke greit. Ja, jeg har sagt det. Men han prøver å vri det over på meg, og hva han "fant .. Han sa "det var feil av meg å snoke", og så fortsatte på det som liksom var min feil Anonymous poster hash: c9f4e...7d4
LexSuperior Skrevet 11. mars 2014 #11 Skrevet 11. mars 2014 Hadde kjæresten min snoket på samtaler mellom meg og mine venninner så hadde jeg følt det som om han hadde invadert jentekveldene mine:p Vi fjaser jo bare, men det føles ikke greit at han leser det.. Eller hører det!
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #12 Skrevet 11. mars 2014 Hadde kjæresten min snoket på samtaler mellom meg og mine venninner så hadde jeg følt det som om han hadde invadert jentekveldene mine:p Vi fjaser jo bare, men det føles ikke greit at han leser det.. Eller hører det! Ja, føler det akkurat slik! Føler meg dum og ydmyket for at han har lest noe som jeg skrev til min venninne, i tro om at ingen andre skulle se det. Anonymous poster hash: c9f4e...7d4 1
Athene Skrevet 11. mars 2014 #13 Skrevet 11. mars 2014 1. Jeg skriver eller sier aldri noe jeg ikke kan stå inne for ovenfor mannen min 2. Det er uakseptabelt å snoke på hverandres telefon/mail/facebook Så i mine øyne har begge bommet her, med mindre det du skrev klart kommer i kategorien "fjas" og han overreagerer. 3
Tba Skrevet 11. mars 2014 #14 Skrevet 11. mars 2014 1. Jeg skriver eller sier aldri noe jeg ikke kan stå inne for ovenfor mannen min 2. Det er uakseptabelt å snoke på hverandres telefon/mail/facebook Så i mine øyne har begge bommet her, med mindre det du skrev klart kommer i kategorien "fjas" og han overreagerer. Svært gode regler! Men jeg lurer på er hvorfor noen damer har et så stort behov for baksnakke mannen sin. Jeg opplever sjeldent at menn gjør det samme. Unntaket er tullingene som som baksnakker kone/kjæreste for å innlede et forhold på si.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #15 Skrevet 11. mars 2014 Svært gode regler! Men jeg lurer på er hvorfor noen damer har et så stort behov for baksnakke mannen sin. Jeg opplever sjeldent at menn gjør det samme. Unntaket er tullingene som som baksnakker kone/kjæreste for å innlede et forhold på si. Baksnakket han ikke. Sa noe som fikk det til å virke som om jeg hadde makten i forholdet, men aldri et stygt ord om han. Og mener heller ikke at jeg har noen makt i forholdet heller, var mest fordi min og hennes kjæreste oppførte seg helt ulikt, så sa jeg hvordan han var, og måten jeg sa det på fikk det til å virke som om han var så bra fordi jeg fikk han til å være, på en måte... Helt klart teit å snakke om sånt i det hele tatt, men hadde jo ikke trodd at noen andre enn meg og henne skulle se det uansett. Anonymous poster hash: c9f4e...7d4
Tba Skrevet 11. mars 2014 #16 Skrevet 11. mars 2014 Baksnakket han ikke. Sa noe som fikk det til å virke som om jeg hadde makten i forholdet, men aldri et stygt ord om han. Og mener heller ikke at jeg har noen makt i forholdet heller, var mest fordi min og hennes kjæreste oppførte seg helt ulikt, så sa jeg hvordan han var, og måten jeg sa det på fikk det til å virke som om han var så bra fordi jeg fikk han til å være, på en måte... Helt klart teit å snakke om sånt i det hele tatt, men hadde jo ikke trodd at noen andre enn meg og henne skulle se det uansett. Anonymous poster hash: c9f4e...7d4 Det høres ut som en harmløs ting å skrive, ikke mye å ta på vei over. Det er nok han som har gjort den største feilen. Når jeg tenker på baksnakking er det noe helt annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå