Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 22 år. Selvstendig på alle måter. Egen leilighet, jobb osv. Kjæresten min derimot bor hjemme hos foreldrene sine. Vi har vært kjærester siden ungdomsskolen(7år). Pga en bilulykke mottar han aap av nav, pga skader i ryggen og nakken. Han har muligheten til å flytte inn i leiligheten min. Men han vil heller bo hjemme hos foreldre. Han gir meg ingen konkret grunn hvorfor. Jeg er "gira" på å komme meg videre i livet, men ikke han. Føler jeg sitter fast, fordi jeg elsker han, han er min soulmate, det er han jeg ønsker å gifte meg med, få barn med og hele pakka. Jeg sitter her å tenker at han ikke elsker og føler det samme for meg, selv om han beviser det hver gang han er hos meg verbalt og med hva han gjør. Jeg sitter her og ser på at alle rundt meg får barn og hus osv, mens jeg/ vi fortsatt er ungdommer. Vil at han skal få opp øya snart, vet ikke hva jeg skal si og gjøre for at han skal skjønne. Dere som leser dette kan si vi fortsatt er unge, men det hjelper ikke på mitt problem. Jeg har minst lyst til å gjøre det slutt, men hvis det ikke skjer noe snart så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre av meg. Vi kunne da hvertfall bodd sammen da vi har økonomien til det.

Hvis noen har et råd til meg, så tas det imot med takk! :trist:

Anonymous poster hash: 485f9...0ce

Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

Vel, han er gjerne bare 22 år men gjerne ikke mer enn 19 i mentaliteten. Ingen problem at han vil bo hjemme enda, sparer godt med penger så det skjønner jeg godt. Ikke press han, det hadde hvertfall ikke jeg likt. Ta livet med ro, bli ferdig med studier og lev livet før du tar fatt på bæsjebleier. Vent til han VIL bo med deg og ikke til han MÅ fordi det er ultimatumet ditt.

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
AnonymBruker
Skrevet

Han er 24. Glemte å skrive det. Jaja, da får han bo hjemme for resten av livet da, så får jeg finne en som ønsker det samme som meg. Presser han ikke, lager Ingen ultimatum. Bare forteller om mine ønsker av og til når jeg tenker på hvor mye jeg savner å se han f.eks.

Anonymous poster hash: 485f9...0ce

AnonymBruker
Skrevet

Litt spesielt at han ikke vil flytte ut fra mor, er han pleietrengende på noen måte?

Anonymous poster hash: 87930...3a1
Skrevet

"Pga en bilulykke mottar han aap av nav, pga skader i ryggen og nakken".

Hvor alvorlig er disse skadene? trenger han noe hjelp?
Kanskje han skammer seg litt over at livet ikke er blitt slik som han hadde planlagt. DE fereste planlegger aap som inntekt.

Tror det lureste er at du en kveld lager et godt måltid sammen med han, sitter dere ned og snakker ut om dette.

Gjest constance90
Skrevet

"Pga en bilulykke mottar han aap av nav, pga skader i ryggen og nakken".

Hvor alvorlig er disse skadene? trenger han noe hjelp?

Kanskje han skammer seg litt over at livet ikke er blitt slik som han hadde planlagt. DE fereste planlegger aap som inntekt.

Tror det lureste er at du en kveld lager et godt måltid sammen med han, sitter dere ned og snakker ut om dette.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor man må snakke ihjel alt sammen. Slik jeg har forstått så har hun allerede uttrykket sitt ønske og han sitt. Kan man da ikke vente før man tar slikt opp igjen. Eventuelt vente til den andre er klar? Jeg hadde hvertfall ikke likt det hvis min kjæreste hadde bragt det opp hele tiden. Jeg hadde følt meg veldig presset. Han vil når han vil, det skal ikke være "tvang"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...