AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Jeg var aldri populær blandt jentene, selv om jeg var hyggelig osv.. Jeg har studert lenge, og har derfor hatt lite penger de siste årene. Nå som jeg har fått meg en god jobb hvor jeg tjener mye, tar jenter fra fortiden plutselig kontakt? Hvorfor i alle dager nå!?? Jeg vil behandle de etter de signalene de gir meg, de oppfører seg som prostituerte, så jeg bør vel ikke ha dårlig samvittighet i det hele tatt for å ha sex med dem, for så å be dem stikke!? Anonymous poster hash: f9c71...17e
Gjest Allergikeren Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 Jeg var aldri populær blant guttene/mennene som ungdom heller, betyr det at jeg kan herse med alle som nå finner meg god nok til å tømme seg i ...?
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Jeg var aldri populær blant guttene/mennene som ungdom heller, betyr det at jeg kan herse med alle som nå finner meg god nok til å tømme seg i ...? Hvis noen tar kontakt med deg nå bare for å utnytte deg, så hers i vei! Anonymous poster hash: f9c71...17e
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2014 #4 Skrevet 11. mars 2014 Kvinner er ingenting annet enn prostituerte! Gjør det alle menn til horekunder? 23
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #5 Skrevet 11. mars 2014 Jeg var aldri populær blant guttene/mennene som ungdom heller, betyr det at jeg kan herse med alle som nå finner meg god nok til å tømme seg i ...? ...du kan i det minste ta deg betalt. Anonymous poster hash: c0195...cf5 1
Gjest Coolaid Skrevet 11. mars 2014 #7 Skrevet 11. mars 2014 Hva er det som gjør at du mener at de oppfører seg som prostituerte? Krever de noe av deg, eller bruker de deg for å få gaver, penger eller andre ting? Og en ting til. Som mann kan du ha samme standard for deg selv om du er fattig eller rik. Så hvorfor utnytte situasjonen bare fordi du kan?
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #8 Skrevet 11. mars 2014 Hvorfor gidder du å invitere de inn i varmen hos deg nå da? Bare for å tømme deg? Om du er noenlunde riktig oppi topplokket, som du ivertfall prøver å fremstille deg som, med lange studier og god jobb etc, så vet du også at overskriften din er en veldig drøy påstand å komme med. Ikke alle har sosial inteligens selv om de er høyt utdannet ellers, det vet jo alle, men et minimumsnivå er vel å forvente. Mulig dette også har en dyp psykologisk forklaring,så kanskje en psykolog/psykiater er noe du burde vurdere nå som du er godt utdannet ellers? Anonymous poster hash: 84696...760 9
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #9 Skrevet 11. mars 2014 Skjønner ikke helt problemet her.. Du får tømt deg i disse jentene? ..hvorfor denne klagesang. Anonymous poster hash: def3a...96d
Gjest Allergikeren Skrevet 11. mars 2014 #10 Skrevet 11. mars 2014 Hvis noen tar kontakt med deg nå bare for å utnytte deg, så hers i vei!Anonymous poster hash: f9c71...17e Basert bare på at de tar kontakt på et tidspunkt hvor jeg har det bra økonomisk og karrieremessig, er det ikke litt vel pessimistisk å gå ut fra at det er penger eller status de vil ha ...? Men altså, jeg har falt for en som vil få i gang en gård fra grunnen av, så hva vet vel jeg om tankegangen til disse prostituerte du snakker om ...?
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #11 Skrevet 11. mars 2014 Hva er det som gjør at du mener at de oppfører seg som prostituerte? Krever de noe av deg, eller bruker de deg for å få gaver, penger eller andre ting? Og en ting til. Som mann kan du ha samme standard for deg selv om du er fattig eller rik. Så hvorfor utnytte situasjonen bare fordi du kan? Jeg tenker slik for at mange som aldri ville ha kontakt med meg før, nå plutselig tar kontakt. Hva mener du med det siste du skrev? Anonymous poster hash: f9c71...17e
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2014 #12 Skrevet 11. mars 2014 Skjønner ikke helt problemet her.. Du får tømt deg i disse jentene? ..hvorfor denne klagesang. Anonymous poster hash: def3a...96d Antageligvis fordi det gjør ham til horekunde og han hater seg selv for det. 2
Petra75 Skrevet 11. mars 2014 #13 Skrevet 11. mars 2014 Det kan ikke ha noe med å gjøre at du har endret deg med årene, da? Mange jeg kjenner som var upopulære i ungdommen, men som har vokst på seg selvtillit og utstråling. Noen blir mer selvsikre med god økonomi, og dette er noe som merkes. Usikkerhet er sjeldent tiltrekkende, samme hvor hyggelig man er. 4
Gjest Coolaid Skrevet 11. mars 2014 #14 Skrevet 11. mars 2014 Hva er det som gjør at du mener at de oppfører seg som prostituerte? Krever de noe av deg, eller bruker de deg for å få gaver, penger eller andre ting? Og en ting til. Som mann kan du ha samme standard for deg selv om du er fattig eller rik. Så hvorfor utnytte situasjonen bare fordi du kan? Jeg tenker slik for at mange som aldri ville ha kontakt med meg før, nå plutselig tar kontakt. Hva mener du med det siste du skrev? Anonymous poster hash: f9c71...17e Hva jeg mener med standard? - Enhver mann bør ha noen regler, en rettesnor om du vil, for seg selv over hva som er greit og ikke greit i ens eget liv. Altså noen retningslinjer om feks hvordan man selv behandler andre mennesker og hvordan man selv ønsker å bli behandlet. Det jeg lurer på er hvorfor du tror du kan behandle andre mennesker dårlig og/eller finne deg i å bli behandlet dårlig fordi du nå har penger jobb og utdannelse?
Gjest Blomsterert Skrevet 11. mars 2014 #15 Skrevet 11. mars 2014 Jada . Vi er prostituerte. Hvor mye horekunde er du?
Ole92 Skrevet 11. mars 2014 #16 Skrevet 11. mars 2014 (endret) Alle kvinner er slik ja. Kvinner vil ha en mann med resurser fordi hun da kan gi et godt liv til sine barn, samt få plenty med unger. Slik seksualitet funker vet du Det er ikke prostitusjon, men helt enkelt hvordan ting ble/blir gjort. Det er jo en fordel i en slik avtale mellom en mann og ei kvinne, ikke minst sunt for ungene. Kvinner har egentlig to valg: 1. Skaffe seg barn på egenhånd, da ved å velge en som biologien tror er bra eller hun tror (det vet man aldri og er et sjansespill). For så å ta vare på barn alene (om hun i det hele tatt kan finne en som er dum nok til å la seg lure ), i tillegg til at det jo ikke er godt for ungen. Eller 2. Finne seg en som kan gi best mulige forhold + en som har best mulig biologi (som hun ikke vet særlig om). Selvsagt vil seksualiteten til kvinner rette seg inn mot en som kan gi best mulige forhold. Endret 11. mars 2014 av Ole92
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #17 Skrevet 11. mars 2014 Alle kvinner er slik ja. Kvinner vil ha en mann med resurser fordi hun da kan gi et godt liv til sine barn, samt få plenty med unger. Slik seksualitet funker vet du Det er ikke prostitusjon, men helt enkelt hvordan ting ble/blir gjort. Det er jo en fordel i en slik avtale mellom en mann og ei kvinne, ikke minst sunt for ungene. Kvinner har egentlig to valg: 1. Skaffe seg barn på egenhånd, da ved å velge en som biologien tror er bra eller hun tror (det vet man aldri og er et sjansespill). For så å ta vare på barn alene (om hun i det hele tatt kan finne en som er dum nok til å la seg lure ), i tillegg til at det jo ikke er godt for ungen. Eller 2. Finne seg en som kan gi best mulige forhold + en som har best mulig biologi (som hun ikke vet særlig om). Selvsagt vil seksualiteten til kvinner rette seg inn mot en som kan gi best mulige forhold. Det er gode poeng du kommer med her. Kanskje er det bare slik at kvinner ikke kan motstå penger, de tiltrekkes av det som fluer på bæsj, eller som noe slags parasitter. Anonymous poster hash: f9c71...17e
Ole92 Skrevet 11. mars 2014 #18 Skrevet 11. mars 2014 Det er gode poeng du kommer med her. Kanskje er det bare slik at kvinner ikke kan motstå penger, de tiltrekkes av det som fluer på bæsj, eller som noe slags parasitter. Anonymous poster hash: f9c71...17e Vel, nå var det først slik at kvinner føder og opplever alt det andre rundt det. Sier ikke at det ikke er hardt arbeid for menn og, spesielt i det graviditeten skal begynne. Men så blir det jo slik at mennene sitt ansvar er det å gi resurser, på grunn av all tiden og slikt som går med for kvinnen. Det er synd men ...
Alina X Skrevet 12. mars 2014 #19 Skrevet 12. mars 2014 Vel, nå var det først slik at kvinner føder og opplever alt det andre rundt det. Sier ikke at det ikke er hardt arbeid for menn og, spesielt i det graviditeten skal begynne. Men så blir det jo slik at mennene sitt ansvar er det å gi resurser, på grunn av all tiden og slikt som går med for kvinnen. Det er synd men ... Vi er ikke på 1800 tallet bå altså, vi trenger ikke menn til å gi oss "ressurser" 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #20 Skrevet 12. mars 2014 Hvem vil ha en fattiglus? Nei kvinner vil selvsagt ha en mann med penger Anonymous poster hash: 4cdd9...bcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå