Sportiva Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Hei, Jeg har aldri handlet på finn før, så trenger tips til hvordan jeg kan gjøre dette på best mulig måte. Jeg har sett meg ut et par billetter til et utsolgt arrangement med totalpris på 800kr. Selger og jeg er på forskjellige steder i landet. Billetter kan sendes i posten, men hvordan tar vi oss av betaling for disse? Kvier meg for å bare overføre penger til en vilt fremmed. Har noen tips? På forhånd takk!
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 Oppkrav kan være et godt alternativ om du ikke vil betale han på forhånd. Det koster mer, men da betaler du han når du henter pakken med billettene på postkontoret. Ellers er det helt vanlig å overføre pengene til konto før han sender dem. Anonymous poster hash: 31df7...f62
Sportiva Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2014 Ok, takk 800kr er sure penger å miste, men ikke verre enn det. Får tenke litt på det.
Gjest BabyBlue Skrevet 11. mars 2014 #4 Skrevet 11. mars 2014 Oppkrav er greit, men det tryggeste er vel å betale via finn.no? De har betalingsgaranti.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #5 Skrevet 11. mars 2014 Oppkrav kan være et godt alternativ om du ikke vil betale han på forhånd. Det koster mer, men da betaler du han når du henter pakken med billettene på postkontoret. Ellers er det helt vanlig å overføre pengene til konto før han sender dem. Anonymous poster hash: 31df7...f62 Oppkrav er bortkastede penger. Bruk finn betslingsgaranti Anonymous poster hash: 67e21...6d5 2
Scoop Skrevet 11. mars 2014 #6 Skrevet 11. mars 2014 Ja, bruk Finn betalingsgaranti. Ville aldri bare overført. Man kan jo være så heldig at det er en ærlig sjel man handler med, men kan aldri vite.
-Jiinxs- Skrevet 11. mars 2014 #7 Skrevet 11. mars 2014 Ville også brukt Finn's betalingsgaranti. Det er heller ikke alle selgere som går med på oppkrav. De kan tape penger om pakken ikke blir hentet. Du kan lese litt mer her. Jeg antar det er den folka her mener?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå