Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2004 #1 Skrevet 1. juni 2004 Norton virket hittil. Oppdaget at den plutselig er slått av. Det går ikke an å aktivere. Det står at jeg ikke er "overordnet", men selvfølgelig er jeg det! Det er bare min pc og ingen andre bruker den. Hva skal jeg gjøre? Har prøvd å avinstallere, men det går selvfølgelig ikke da jeg ikke er overordnet. :evil: Hva skjer?? Jeg har ikke forandret på noe! Vil ikke være et åpent mål for virus. Er ingen steder jeg "overordnet" kan logge seg inn. Alt er lukket.
jordbær Skrevet 3. juni 2004 #2 Skrevet 3. juni 2004 Hvilket OS kjører du? Regner med at du bruker win2k eller winxp. I såfall burde det holde at du gir deg selv administratorrettigheter.
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2004 #3 Skrevet 3. juni 2004 Bruker xp. Jeg har prøvd å gi meg selv administratorrettigheter men det går ikke fordi jeg er ikke overordnet. Har også prøvd å avinstallere, men det er heller ikke mulig fordi jeg ikke er overordnet. Måtte laste ned ZoneAlarm for ikke ligge åpen for alle som vil inn, men den stenger meg ute fra nettet med jevne mellomrom og jeg må starte maskinen på nytt. Selv om jeg har lagt til mse i unntakene.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 3. juni 2004 #4 Skrevet 3. juni 2004 Hvordan har du prøvd å avinstallere? Gjennom CD eller Kontrollpanel - legg/til fjern... ? Dersom du har prøvd det siste, sett inn CD'en og avinstaller med den.
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2004 #5 Skrevet 3. juni 2004 Har prøvd gjennom CD'en nå. Samme beskjed. Jeg er degradert for alltid
Gjest Devil's Spawn Skrevet 3. juni 2004 #6 Skrevet 3. juni 2004 Norton har jeg hatt mye strev med. Bruker det ikke lenger på de maskinene jeg har Windows på. Har ikke noen andre ideer jeg, bortsett fra å reinstallere windows
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå