Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har verdens beste ektemann, og jeg kunne ikke vært mer forelska :)

Men når jeg ser slike drittsekker som Zlatan, og nå denne "lorden" i Paradise Hotel, så kjenner jeg at jeg vil google bilder, vil se dem på tv, og kjenner at jeg blir tiltrekt av dem. Jeg ville aldri levd sammen med dem, men synes det er veldig facinerende hvordan noen menn er.. Er jeg alene om dette?

Tar AB på denne, synes det er litt flaut :)

Anonymous poster hash: e1fd5...22d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det ligger i det feminine å like å bli dominert og derfor er drittsekker og maktpersoner attraktive for dem.

Anonymous poster hash: 930af...20a
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er forelsket i en kriminell om dagen. Har type, men forelskelsen ødelegger selvsagt en del. Får han ikke ut av hodet. Han er rene James Dean i mine øyne. Han er vaktmester der hvor jeg jobber. Vet jo at drt ville vært en skandale å rote seg inn i noe. Forbudt frukt!

Anonymous poster hash: d57d8...f78

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner godt hva du mener. Er litt tennende med en frekk og dominerende mann. :)

Anonymous poster hash: 967a4...666
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har verdens beste ektemann, og jeg kunne ikke vært mer forelska :)

Men når jeg ser slike drittsekker som Zlatan, og nå denne "lorden" i Paradise Hotel, så kjenner jeg at jeg vil google bilder, vil se dem på tv, og kjenner at jeg blir tiltrekt av dem. Jeg ville aldri levd sammen med dem, men synes det er veldig facinerende hvordan noen menn er.. Er jeg alene om dette?

Tar AB på denne, synes det er litt flaut :)

"Tiltrukket". Ikke "tiltrekt". (sukk)

Anonymous poster hash: 495cc...182

• Liker 2
Skrevet

"Tiltrukket". Ikke "tiltrekt". (sukk)

Anonymous poster hash: 495cc...182

Beat me to it.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Faen...blir kvalm av sånne jenter som dere!

Jeg var en av disse usikre latterlige dritsekkene. Stor i kjeften og ovenpå. Fikk ei jeg ble utrolig glad i etterhvert...tenkte hun likte meg for det jeg faktisk var.

Da det ble slutt freste hun til meg at "jeg likte deg fordi du var så arrogant og blabla".

Dere er faen meg feilkobla i huet hele gjengen om disse teoriene som er i vinden om dagen stemmer og trenger vernes mot dere selv...

Anonymous poster hash: 85342...5ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er Zlatan drittsekk..? Les boka om han, og change opinion! :)

Anonymous poster hash: 419b0...38a
AnonymBruker
Skrevet

Er Zlatan drittsekk..? Les boka om han, og change opinion! :)

Anonymous poster hash: 419b0...38a

Han fremstår iallefall slik, med å be kvinnelige journalister gå hjem å lage mat/hører hjemme på kjøkkenet, og å slenge dritt til "alle"..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...