Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter flere år med mye kaos på privaten og dårlig økonomi så ser det endelig ut til at ting begynner å løse seg.

Det ser ut som om jeg snart får en stabil bosituasjon, har flyttet mye rundt og vært i krise de siste årene så den nyheten var utrolig god å få. Behandlingen jeg går i har begynt å løsne på ting i forhold til mine psykiske plager og jeg begynner å få et håp om å klare å bidra i samfunnet igjen etter hvert. Jeg er så utrolig glad for at NAV bidrar med hjelp når man ber om det…har stått stille lenge, men nå løsner det mer og mer på alle fronter og jeg merker at jeg begynner å få tilbake litt optimisme.

Har ikke noen å fortelle gode nyheter til da jeg lever ganske så isolert og har få venner å snakke med, men kan jo dele gleden min med KG? Er så GLAD i dag!

Anonymous poster hash: 4876c...4d5
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :bolledeig:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har en så fin dag i dag. Griner av glede her jeg sitter, det er helt utrolig å kjenne denne lettelsen.

Vet at helsepersonell ikke skal ta imot gaver, men hadde det vært dumt å ta med en liten blomst til min behandler som har hjulpet meg med alt det som skjer nå? Er så utrolig takknemlig for hjelpen jeg får.

Hva mener dere?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok, når jeg leser hva jeg skriver ser jeg at det kanskje blir tåpelig å gi henne en blomst. Men jeg skal iallfall takke henne for det hun har gjort for meg, hadde jeg ikke fått hjelp med diverse søknader hadde jeg sittet her nå og vært like syk som for et år siden.

Jeg er nok litt revet med fordi jeg er så glad i dag. Haha.

• Liker 1
Skrevet

:blomst: Så fint å se at det ordner seg for deg.

Jeg synes absolutt du kan ta med en bukett tulipaner (f.eks) til den flinke behandleren. Alle setter pris på å bli verdsatt for den jobben de gjør.

Og du - masse lykke til videre! :klem:

• Liker 2
Skrevet

Så flott :)

Ett fint kort og eventuelt en liten blomster er jo en fin ting å gi :)

• Liker 3
Skrevet

Blomster er jo helt greit å gi, bare ikke gi et dusin røde roser ;)

• Liker 1
Skrevet

Etter flere år med mye kaos på privaten og dårlig økonomi så ser det endelig ut til at ting begynner å løse seg.

Det ser ut som om jeg snart får en stabil bosituasjon, har flyttet mye rundt og vært i krise de siste årene så den nyheten var utrolig god å få. Behandlingen jeg går i har begynt å løsne på ting i forhold til mine psykiske plager og jeg begynner å få et håp om å klare å bidra i samfunnet igjen etter hvert. Jeg er så utrolig glad for at NAV bidrar med hjelp når man ber om det…har stått stille lenge, men nå løsner det mer og mer på alle fronter og jeg merker at jeg begynner å få tilbake litt optimisme.

Har ikke noen å fortelle gode nyheter til da jeg lever ganske så isolert og har få venner å snakke med, men kan jo dele gleden min med KG? Er så GLAD i dag!

Så bra. Ha en kjempefin dag og nyt gleden :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Hurra for deg og framtida! :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...