Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kontantkort nå og kunne tenke meg å gå over til fast månedspris. Jeg bruker aldri internett uten gratis wifi og bruker telefonen veldig lite. Bruker ca 1000-1500 kr totalt i året, men kunne gjerne tenke meg å ringe bestefar (som gjerne prater litt) uten å tenke på hvor dyrt det blir. Så er jeg også den eneste på 24 år med kontantkort har jeg forstått. Så trenger virkelig hjelp til å finne et billig og bra alternativ =)

Anonymous poster hash: e9b65...56e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De fleste operatører har da abonnement med så og så mye taletid og mobiltrafikk. Er jo bare å anslå hvor mye du skal ringe osv, så finner de det beste abonnementet for deg.

Selv har jeg djuice Large til 299,- per måned, men det er inkludert ganske mye datatrafikk. Du kan sikkert greie deg med Small siden du aldri bruker internett, men det er jo en rimelig pris å betale om du vil inkludere det. Kanskje et Medium-abonnement?

Anonymous poster hash: 08372...e6b
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har Xito Medium. For 75 kr/mnd får du 300 ringeminutter, 300 SMS, 300 MB og 40 MMS.

Kanskje noe for deg?

• Liker 2
Skrevet

Jeg har abonnement hos netcom, husker ikke hva det heter. Men jeg betaler 200 kr i mnd for å ringe/ sende sms/ MMS så mye jeg vil, 500 Mb data.

AnonymBruker
Skrevet

Chess SjakkMatt 199 pr måned og har fri ringetid og sms/mms (ring og send så mye meldinger du bare vil) og så er det vel 1000 mb pr. måned.

Anonymous poster hash: e9704...516
Skrevet

Ser at det dukker opp abonnementer som koster 200 totalt i måneden nå, med litt mer akseptable datamengder. Noe særlig under det har jeg ikke tro på at de vil slippe prisene...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har komplett M fra telenor, fri tale, fri sms og 800 mg data inkl pr mnd. Bruker for det meste wifi hjemme så har strengt tatt ikke bruk for mer. Betaler 249 pr mnd. Kunne sikkert valgt chess med 1000 mb, fri tale, fri sms, og fri mms til 199, men de har ikke hdvoice, 4g eller min sky, og det er den 50-lappen verdt. Eventuelt kunne man jo bundet seg et år og fått 50 kr i fakturafratrekk pr mnd.

Kontantkort er etter min mening hull i hodet.

Anonymous poster hash: f4090...bf0

Skrevet

Har djuice m, fri tale/sms/mms og 1000mb i mnd til 199,- :) Men om du ringer og sender lite sms så er kanske Tonje sitt forslag bedre :)

Skrevet

Onecall har et til 99kr i mnd som sikkert vil holde til deg om du har så lite bruk som du sier :)

• Liker 1
Skrevet

Det er en del abonnementer fra forskjellige teleselskaper der man betaler 200 kr i måneden og får fri bruk av ringeminutter, SMS og MMS + 1000 MB mobilnett. Har et sånt selv, fra djuice. Nonstop M heter det :)

AnonymBruker
Skrevet

Har djuice m, fri tale/sms/mms og 1000mb i mnd til 199,- :) Men om du ringer og sender lite sms så er kanske Tonje sitt forslag bedre :)

Binder du dette abbonentet så kan du få det billigere. Det fikk jeg :) 175,- mnd

Anonymous poster hash: 9615d...c27

Skrevet

Sjekk telepriser.no

Prøv å anslå antall ringeminutter etc , så ser du hva som blir billigst for deg.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for kjempe god hjelp. Valgte onecall til 99 kr i måneden. Er jo ca det jeg bruker nå, og jeg får mye mere på kjøpet. Håper jeg blir fornøyd =)

Anonymous poster hash: e9b65...56e
AnonymBruker
Skrevet

Ville gått for Xito Medium, var jeg deg. Der får du dobbelt så mye av alt enn hos Onecall, til 75,- pr mnd istedet for Onecalls 99,- for halvparten...

Men om du VIL betale mer for mindre så ok... :vetikke:

Anonymous poster hash: 3489b...916
Skrevet (endret)

Ja, Xito Medium virker jo som et vesentlig bedre tilbud enn OneCall.

Hvorfor fulgte du ikke rådet fra Tonje!, TS?

Jeg ha ikke sjekket utenlandssamtaler, spesialnummer, osv. Kan det ligge noe der?

EDIT: Hvis du ringer det du får for 75 kroner i Xito Medium, må du betale 370 kr med OneCall Gunnpakka! (I så fall går du heller over til Folkepakka til 199, men det illustrerer hvor dårlig rådet om OneCall Grunnpakka er )

Endret av nojac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...