AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Har vært gift i mange år og har et godt samliv. Føler imidlertid at det for hennes del i det vesentlige er basert på vennskap og noenlunde lik bakgrunn og interesser - og trygghet på alle måter. Det plager meg imidlertid at hun aldri (!) har tatt initiativet til sex eller til seksuell berøring av meg. Dette har plaget meg i alle år, men når jeg ønsker å diskutere det med henne, er det ikke mulig å få til dialog - bare taushet . Jeg har spurt henne rett ut om hun tenner på andre kvinner eller om hun har vært utsatt for overgrep i oppveksten, men får aldri noe svar. Blir bare møtt med aggressivitet. Under samleie oppnår hun som regel en fin orgasme (arbeidsseier til meg), men det er alltid hennes opplevelse i sentrum. Hun tenner på lespesex og trekant (kkm) på film, men nekter hardnakket for at hun ønsker å realisere det. Gode råd?? Anonymous poster hash: aae49...cf6 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 Kanskje hun er lei av deg? Men at hun ikke klarer å si det til deg? Har dere giftet dere på feil premisser? Anonymous poster hash: da5df...c8b
Gjest Lille-pus Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Råd skal du få: Snakk sammen. Ingen av oss kan vite hva som tenner din kone. 3
Sylvari Skrevet 11. mars 2014 #4 Skrevet 11. mars 2014 "lespesex", fikk artige bilder i hodet Uansett, du må nesten snakke med henne. 3
Gjest Coolaid Skrevet 11. mars 2014 #5 Skrevet 11. mars 2014 Kanskje hun har vanskelig for å snakke om så intime ting og reagere slik fordi hun føler seg dum, liten, flau eller presset? Kanskje du er litt for direkte? Snakk sammen om deg og hvordan du føler sexlivet og kjemien mellom dere er. I stedet for å spørre henne ut så kan du snakke om dine opplevelser på en ikke.anklagende måte, og samtidig være genuint interessert i hennes følelser. Dersom hun skulle tenne på kvinner kan det være at det er vanskelig for henne å innrømme det, eller at hun ikke helt sikkert vet. Eller at det er en fantasi som hun ikke ønsker å realisere. Alle har vel det?, fantasier som man ikke vil realiserer - Jeg har. Problemer er sjelden bare seksuelle eller tekniske. Som oftest er det følelser som ligger bak. Legg forholdene tilrette og snakk sammen under en romantisk middag når der har god kjemi og stemning.
Mike Waters Skrevet 11. mars 2014 #6 Skrevet 11. mars 2014 I mine øyne er det ikke et godt samliv når man møter dialog med taushet, men vi er alle forskjellige..... 1
Gjest Lille-pus Skrevet 11. mars 2014 #7 Skrevet 11. mars 2014 Jeg mistenker at TS kanskje ikke spør åpent? Jeg vet jo ikke, men kan fort mistenke at når en annen ikke spør åpent og nysgjerring, men presenterer teorier for hvorfor du er som du er... da kan det bli så dumt at det er best å holde snut. Jeg vet ikke helt om jeg får den gode følelsen rundt åpen dialog her når jeg leser dette: "Jeg har spurt henne rett ut om hun tenner på andre kvinner eller om hun har vært utsatt for overgrep i oppveksten" 2
Kaktus1 Skrevet 11. mars 2014 #8 Skrevet 11. mars 2014 Jeg mistenker at TS kanskje ikke spør åpent? Jeg vet jo ikke, men kan fort mistenke at når en annen ikke spør åpent og nysgjerring, men presenterer teorier for hvorfor du er som du er... da kan det bli så dumt at det er best å holde snut. Jeg vet ikke helt om jeg får den gode følelsen rundt åpen dialog her når jeg leser dette: "Jeg har spurt henne rett ut om hun tenner på andre kvinner eller om hun har vært utsatt for overgrep i oppveksten" Vanskelig, men dette var ikke starten på en dialog, men et spørsmål etter mange år med å lete etter svar og med en veldig, veldig forsiktig tilnærming.
aquiz Skrevet 11. mars 2014 #9 Skrevet 11. mars 2014 hun tar ikke initativ til sex og du spør henne om hun har blitt utsatt for overgrep i oppveksten - og så er du overrasket over hennes aggresjon? Spør deg selv om du hjelper til nok hjemme? kjøper du romantiske ting? Er du flink til å fortelle hva du føler? Gjør du deg kjekk for henne? Gjør du alt overstående? Hva med å kjøpe en lekker liten vibrator til fruen, pakk den i en liten eske ned et lite kort inni hvor det står "kanskje vi kan bruke denne en dag?", og med en rød rose på toppen. Ikke legg større forventninger i kortet annet enn at det er en innbydelse til å utforske. Viktigst av alt: snakk med henne og ikke analyser henne.. Man må ikke ha opplevd noe traumatisk når man ikke har lyst på sex.
Kaktus1 Skrevet 12. mars 2014 #10 Skrevet 12. mars 2014 hun tar ikke initativ til sex og du spør henne om hun har blitt utsatt for overgrep i oppveksten - og så er du overrasket over hennes aggresjon? Spør deg selv om du hjelper til nok hjemme? kjøper du romantiske ting? Er du flink til å fortelle hva du føler? Gjør du deg kjekk for henne? Gjør du alt overstående? Hva med å kjøpe en lekker liten vibrator til fruen, pakk den i en liten eske ned et lite kort inni hvor det står "kanskje vi kan bruke denne en dag?", og med en rød rose på toppen. Ikke legg større forventninger i kortet annet enn at det er en innbydelse til å utforske. Viktigst av alt: snakk med henne og ikke analyser henne.. Man må ikke ha opplevd noe traumatisk når man ikke har lyst på sex. Ha, ha, må le. ALT dette er prøvd. Snakker om ALT, også innen sex, men hun ønsker ikke å si hva hun drømmer om eller tenner på - bortsett fra å bli massert/slikket på klitten.
Gjest Lille-pus Skrevet 12. mars 2014 #11 Skrevet 12. mars 2014 (endret) Og alt annet er helt perfekt? Tar dere på hverandre uten å 'måtte' ha sex da? Kysser og stryker og bekrefter hverandre? Har du spurt pent om hun ikke kan ta på deg, fordi hendene hennes er så gode og varme... det er så godt når hun stryker over deg. Edit: Med andre ord; Elsker dere når dere har sex? - eller knuller du henne bare? Fastlåste mønster kan være vanskelige å endre, og begynner dette å bli et slags gnagsår for henne siden du sier det har plaget deg i alle år.... ? Hvor lenge er 'alle år' og hvilken aldersgruppe er dere i ? Endret 12. mars 2014 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #12 Skrevet 12. mars 2014 Kanskje sex med deg bare er et eneste stort mas og at du ikke er noe særlig i senga? Anonymous poster hash: 0a1d0...2cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå