Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sammen med en fantastisk mann, det er nesten 10 år mellom oss.

Men det som er, vi har vært sammen i to år nå, og jeg merker at interessen dabber av, han sier hver dag hvor mye han elsker meg, redd for å miste meg, vil bare vær sammen med meg osv, men jeg klarer ikke helt å føle like mye tilbake?

Det har vært sånn hele tiden mellom oss, han som har vært flinkest til å få ut følelser, jeg var veldig flink til det i begynnelsen jeg også, men det har bare dabbet av. Sexlivet er fortsatt bra, men føler at jeg ikke orker så mye sex, det er ingenting galt med han på den delen. Og han er jo egentlig verdens beste kjæreste!

Så hvorfor holder ikke forelskelsen seg fra min side?

Noe jeg kan gjøre..? Han er jo egentlig perfekt, men jeg må nesten ha like sterke følelser for han som han har for meg da..

Kan det komme tilbake? Skal jeg bare gi det tid?

Jeg er så frustrert! Jeg er i starten av 20-årene forresten.

Anonymous poster hash: 803f1...270
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
AnonymBruker
Skrevet

Vil tro dette er klassisk tilfelle av at han er for "tilgjengelig".

Kanskje det, eller den enda mer den klassiske følingen "er jeg forelska lenger?" som ender i en ny type, og en ny type, og en ny type, det er ikke deg, det er meg osv.

Anonymous poster hash: b320d...966

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Taj? Kanskje du har blitt mer voksen i løpet av de to årene... du er nå i begynnelsen av 20-årene sier du.

Det skjer en rimelig stor mental utvikling og modning i den perioden, så det er jo faktisk en viss sannsynlighet for at den nor mer voksne 'deg' ikke er en like stor match med ham som den to år yngre 'deg' var.

"Å vokse fra hverandre" er vel den politisk korrekte definisjonen

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mister alltid følelser om en fyr forteller meg for mye at han elsker meg. Det er jo i menneskelig natur å bli "vandt" med en viss atferd og etterhvert å vil en ikke lenger bli stimulert like lett lenger.

"vant"

Anonymous poster hash: 1fa45...0e5

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
Skrevet

Alle forelskelser vil på et tidspunkt bli borte og enten gå over på elsker eller "not that into him".

Du kan ikke tvinge frem følelser for et menneske, det er også derfor at slikt som tvangsekteskap blir for dumt.

Skrevet

Jeg vil tro dette er usikkerhet. Dersom følelsene ikke er der, går nok forholdet deres mot slutten. Kjenn litt på hva du selv føler og tenker, og om du oppdager at du ikke føler det på samme måte for han lengre, bør du snakke med ham om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...