Pimpel Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Hva skal dere gjøre av skjønnhetspleie før bryllupet? Jeg skal til frisøren så klart. Klippe og stripe håret. Vi gifter oss ikke i Norge, og reiser ned litt før bryllupet. Lurer derfor på om neglene blir fine ei lita uke etter behandling? Hva skal dere eventuelt gjøre? Skal dere farge og forme bryn? Vippeextensions? Det blir fort mange tusenlapper...
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 Gadd ikke gjøre noe sånt. Farget håret selv (som jeg alltid gjør), fikk samboeren til å klippe meg (som han alltid gjør) og orket ikke stresse med det der "måååå se perfekt ut"-greiene. Perfekt kom jeg ikke til å bli uansett (pluss at andre knapt nok legger merke til sånt), da ville jeg heller se ut som meg og slappe og ha mest fokus andre ting på selve dagen. Fikset da negler og sminke selv, ei flink venninne fikset håret. Mange, mange tusen spart - og jeg følte meg likevel superdupervakker på dagen, slappa av og koste meg. Angrer ikke et sekund på at jeg ikke gav etter for skjønnhetshysteriet. (Høres kanskje ut som et angrep på de som velger noe annet, men det er det så absolutt ikke - bare så det er sagt)Anonymous poster hash: 44dfa...8e0 3
noomi Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Jeg skal stusse håret noen uker i forveien samtidig som vi prøver ut frisyren til bryllupsdagen. Ellers skal jeg sole meg så jeg får en ok farge - og selvfølgelig uten stygge skiller av bikinien (har lagt merke til det på andres brudebilder...) Heldigvis bor vi i utlandet så her kommer våren og sommeren tidlig:) Har kjøpt meg en himmelsk digg bodylotion fra Jo Malone som jeg sparer til bryllupsdagen:)
Pimpel Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2014 Noomi: enig med deg. Det er kjempe stygt med bikiniskille. Det blir dyrt hvis man skal forlenge vipper, farge bryn, spraytan, voksing, fikse negler osv. Jeg kommer nok til å farge og forme bryn. Jeg lurer også på om jeg skal unne meg en neglebehandling. Men syns det er litt dyrt Jeg er visst gniten.
Gjest Anubiel Skrevet 11. mars 2014 #5 Skrevet 11. mars 2014 Jeg skal stusse håret i forkant. Ellers tipper jeg at jeg tar en manipedi med shellac. Kunne gjort det selv, men blir ikke halvparten så bra. Mulig jeg former bryner også, jeg får se hva sminkøren mener på prøvetimen. Ingen spraytan, extensions, restylane eller akrylnegler i alle fall
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #6 Skrevet 11. mars 2014 Skjønner jo plutselig at jeg ikke har noen hemninger:-) Skal farge/klippe meg som vanlig. I tillegg skal jeg stelle neglene, ta spray tan (gifter meg tidelig på sommeren). Også tenkte jeg slå til med på limte vipper. Går litt penger ja-men er jo sånn jeg føler meg fin..Anonymous poster hash: ac091...493
Kalbakk85 Skrevet 11. mars 2014 #7 Skrevet 11. mars 2014 Jeg skal spandere på meg hår og sminke. Ellers kommer jeg nok til å ta litt sol, om det ikke blir finvær i ukene før bryllupet.. Vil gjerne har litt farge. Ellers blir det ikke så mye mer pleie annet enn hva jeg normalt gjør.
Gjest Daenerys Skrevet 11. mars 2014 #8 Skrevet 11. mars 2014 Jeg tar ekstra godt vare på håret, har allerede gjort det en stund. Ellers kommer jeg til å sminke meg pent, brynene trengs ikke å formes, vippeextensions kunne jeg aldri tenke meg. Negler skal jeg nok bare lakke Ikke noe spraytan heller, blir nok bleik som vanlig! Jeg har planer om å se ut som meg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå