AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Kjole nr 1: Jeg kjøpte denne på Finn. Den var litt liten. Så jeg har slanket meg inn i den. Men jeg er ikke helt fornøyd Kjole nr 2: Fant drømmekjolen på finn (igjen...). Men får den endret hos salong. Det er mye som skal gjøres. Så dette kommer på 4000. Betalte heldigvis ikke mye på kjolen. Der gjorde jeg et kupp Nå har jeg to kjoler. + at jeg kjøpte en par med sko på finn. Disse er litt små. Så skal prøve å selge de igjen. Jeg bestilte også et par med ballerina fra ebay. Disse likte jeg ikke så godt. I går endte jeg opp med å kjøpe et par med ballerina på brudesalong. Veldig fornøyd med disse. Det har vært mye frem og tilbake på meg. Så mitt råd er: Vær sikker, dersom du kjøper kjole på finn, eller på nettet. Det blir fort dyrt Jeg kunne nesten kjøpt kjolen i salong. Hvordan har deres brudekjole kjøp vært? Anonymous poster hash: 4ace6...3d4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 Hahahahaha! Det er nesten som å lese om meg selv. Jeg har to kjoler nå og snakker allerede om å kjøpe kjole nummer 3. Begge kjolene er kjøpt på salong så ingen kupp her. Mitt tips til andre er å kjøpe kjolen ALENE. Ikke ha med venninner, søster, homsevenner som alle har ulike preferanser om hvordan DERES brudekjole skal være og vurdere denne over på deg. Selv om de mener det godt så blir de aldri enige. Etter kjole nummer 2, så har jeg planlagt bryllupet mitt alene eller sammen med samboer. Anonymous poster hash: 44f83...691 1
Gjest Groupon Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Hihi😀her også! En i salong og en på finn! Mitt tips: ikke fortsett å se på kjoler etter at du har funnet en! Blir bare forvirret og aldri fornøyd... Ellers som ovenfor.. Alt for mange meninger er ikke bra, stol på eget valg og smak😊 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #4 Skrevet 11. mars 2014 Mine råd er: Ikke kjøp før du er veldig fornøyd! Når du har kjøpt: ikke let mer! Hilsen august-brud med en brudekjole som jeg GLEDER meg til å gå i. Også kjøpt på finn Anonymous poster hash: 29cba...d2b
Gjest Hjertesukk Skrevet 14. mars 2014 #5 Skrevet 14. mars 2014 Jeg kjøpte i salong, og er fornøyd.. men må lukke øynene for alle andre vakre kjoler rundt om kring! hehehe!! Får lyst på maaange kjoler
Strandloppa Skrevet 14. mars 2014 #6 Skrevet 14. mars 2014 Jeg har vært i flere salonger nå, og har funnet en kjole som jeg virkelig likte. én har sett den live og en på sms, de synes kjolen er flott, men begge to synes kanskje at en annen var mer kledelig til meg. Den jeg liker er kanskje ikke den "mest flatterende"; og passer kanskje best til noen som er flatere i bysten enn meg. Den andre er v-hals og får meg nok til å fremstå som høyere og slankere, men jeg synes ikke wow-faktoren er der, den ble litt for enkel. Her er link til min favoritt: http://www.bridesofbakewell.com/BridalShopGowns/NickiFlynn/nicki-flynn-gianna.html Det som kanskje "kler meg best" mtp at jeg har litt former og ikke er så høy:(fant ikke akkurat den jeg prøvde, men noe i den gata her) http://recentbridal.com/reem-acra-2014-v-neck-full-a-line-bridal-dress.html Jeg er foreløpig litt dratt mellom følelsen av at jeg synes den første er så smashing, og følelsen av at "jeg ønsker jo selvfølgelig å se bra ut også". Kanskje jeg rett og slett må gi meg selv litt mer tid og titte litt videre!
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #7 Skrevet 14. mars 2014 OMG... sier ikke mer... Anonymous poster hash: 9de70...bed 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #8 Skrevet 14. mars 2014 Syntes det var hardt nok å finne og betale for en stk brukt kjole, jeg....Anonymous poster hash: 9e4c8...668
Wonderbitch Skrevet 14. mars 2014 #9 Skrevet 14. mars 2014 Her er link til min favoritt: http://www.bridesofbakewell.com/BridalShopGowns/NickiFlynn/nicki-flynn-gianna.html Det som kanskje "kler meg best" mtp at jeg har litt former og ikke er så høy:(fant ikke akkurat den jeg prøvde, men noe i den gata her) http://recentbridal.com/reem-acra-2014-v-neck-full-a-line-bridal-dress.html Wow Strandloppa! Jeg synes den første var helt fantastisk!
Wurtzel Skrevet 14. mars 2014 #10 Skrevet 14. mars 2014 Du MÅ gå for den første strandloppa. Den var helt sykt fin. Helt klar wow- faktor! 1
Wonders Skrevet 14. mars 2014 #11 Skrevet 14. mars 2014 Jeg skal ha 3 kjoler. En til muslimsk vielse her hjemme. En til tinghuset. Og en til selve festen som kommer etter babyen er født. Har bestilt den tradisjonelle hvite fra ebay, ikke fått den ennå. Og de to andre er av typen pakistanske lengha, tradisjonelt brudeutstyr derfra. Har ikke sett dem ennå, men slike er alltid helt nydelige!! Siden dette er 3 forskjellige arrangementer på 3 forskjellige tider passer det meg perfekt.
Pippi27 Skrevet 31. mars 2014 #12 Skrevet 31. mars 2014 Jeg har vært i flere salonger nå, og har funnet en kjole som jeg virkelig likte. én har sett den live og en på sms, de synes kjolen er flott, men begge to synes kanskje at en annen var mer kledelig til meg. Den jeg liker er kanskje ikke den "mest flatterende"; og passer kanskje best til noen som er flatere i bysten enn meg. Den andre er v-hals og får meg nok til å fremstå som høyere og slankere, men jeg synes ikke wow-faktoren er der, den ble litt for enkel. Her er link til min favoritt: http://www.bridesofbakewell.com/BridalShopGowns/NickiFlynn/nicki-flynn-gianna.html Det som kanskje "kler meg best" mtp at jeg har litt former og ikke er så høy:(fant ikke akkurat den jeg prøvde, men noe i den gata her) http://recentbridal.com/reem-acra-2014-v-neck-full-a-line-bridal-dress.html Jeg er foreløpig litt dratt mellom følelsen av at jeg synes den første er så smashing, og følelsen av at "jeg ønsker jo selvfølgelig å se bra ut også". Kanskje jeg rett og slett må gi meg selv litt mer tid og titte litt videre! Begge var nydelige kjoler!!! Men husk at det er viktig at du føler deg fantastisk i de også
Babi Skrevet 31. mars 2014 #13 Skrevet 31. mars 2014 Kjole nr 1: Jeg kjøpte denne på Finn. Den var litt liten. Så jeg har slanket meg inn i den. Men jeg er ikke helt fornøyd Kjole nr 2: Fant drømmekjolen på finn (igjen...). Men får den endret hos salong. Det er mye som skal gjøres. Så dette kommer på 4000. Betalte heldigvis ikke mye på kjolen. Der gjorde jeg et kupp Nå har jeg to kjoler. + at jeg kjøpte en par med sko på finn. Disse er litt små. Så skal prøve å selge de igjen. Jeg bestilte også et par med ballerina fra ebay. Disse likte jeg ikke så godt. I går endte jeg opp med å kjøpe et par med ballerina på brudesalong. Veldig fornøyd med disse. Det har vært mye frem og tilbake på meg. Så mitt råd er: Vær sikker, dersom du kjøper kjole på finn, eller på nettet. Det blir fort dyrt Jeg kunne nesten kjøpt kjolen i salong. Hvordan har deres brudekjole kjøp vært? Anonymous poster hash: 4ace6...3d4 Foreløpig går jeg for den første jeg fant. Rimelig var den. Håper jeg ikke ombestemmer meg når det nærmer seg skoa hadde jeg fra før av så den biten slapp jeg heldigvis å tenke på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå