Gå til innhold

Grunnen til at du ikke får deg type

Anbefalte innlegg

Gjest Lincoln
Skrevet

Det er stadig tråder her inne hvor jenter erklærer at de er ferdige med menn, eller hvor de lurer på hvorfor menn "bare er interessert i sex".

Her er en video som forklarer hvorfor det blir stadig vanskeligere å finne en bra mann for mange kvinner:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk gud for at jeg ikke er avhengig av å ha en mann for å ha det bra.

• Liker 15
Skrevet

Det er stadig tråder her inne hvor jenter erklærer at de er ferdige med menn, eller hvor de lurer på hvorfor menn "bare er interessert i sex".

Her er en video som forklarer hvorfor det blir stadig vanskeligere å finne en bra mann for mange kvinner:

Er jo ganskel logisk hvis man tenker seg om :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner meg ikke kjæreste fordi jeg har en tendens til å ha sex for tidlig, samt så er jeg ikke flink til å fokusere på en person. Tror jeg rett og slett kommer til å være singel fram til jeg blir litt mer moden!

Anonymous poster hash: 840e7...ca8
  • Liker 1
Skrevet

Jeg finner meg ikke kjæreste fordi jeg har en tendens til å ha sex for tidlig, samt så er jeg ikke flink til å fokusere på en person. Tror jeg rett og slett kommer til å være singel fram til jeg blir litt mer moden!

Anonymous poster hash: 840e7...ca8

Hvis du i det hele tatt finner noen som vil ha deg, da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha så jeg er singel fordi verden har løs på tråden? Tøft. Jeg tror jeg er singel fordi jeg har laget meg eksepsjonelt ekle vaner som menn ikke takler, i di årene jeg har vært singel. Konklusjon: forever alone.

Anonymous poster hash: 47ffc...f1c

Skrevet (endret)

Jeg har det så bra så lenge jeg slipper å bli herset med! Har følt meg utnyttet for mye. Enten så vil de utnytte meg for bosted, eller sex. jeg har det så bra uten en mann så lenge han ikke viser meg en verdifull bra nok tankegang og behandling :)

Når jeg ser på dette så tenker jeg:hjæææææææææææææælp : JEG FØLER MEG SPIST OPP AV MENN hehehe... Vil ikke ha en slik følelse! :) Menn får meg ofte til å miste lysten på å ha sex pga holdningen deres :)

Endret av Meline37
  • Liker 2
Skrevet

Veldig interessant teori.

• Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet

Jeg er singel fordi jeg gjorde ting så altfor komplisert for å finne meg noen.

Nå gir jeg faen og det føles godt! :-P

• Liker 4
Skrevet

Så denne for noen dager siden og tenkte faktisk å poste den her, men var forberedt på visse hylekor.

Skrevet

Takk gud for at jeg ikke er avhengig av å ha en mann for å ha det bra.

Det er jo fint, men tråden heter "grunnen til at du ikke får deg type", så den er vel myntet på kvinner som forsoker å få seg type...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, ja....disse mannfolka er det ikke så nøye med ;) Jeg er mer redd for at biene skal forsvinne. Isåfall sulter vi ihjel i løpet av fire år.

Anonymous poster hash: 0e8fa...471

• Liker 13
Skrevet

Jepp, billige kvinnfolk skyter seg selv og alle andre kvinnemennesker i foten.

Det har jeg sett lenge.

• Liker 5
Skrevet

På den annen side så skal man være litt forsiktig med å påstå at alt var bedre før.

Under Victoria-tidens England (ca 1850) så var faktisk 1/3 av den kvinnelige befolkningen i London prostituerte.

Noe å tenke på.

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Det her skjønte jeg ikke. Menn er billige? Er det greia? Og hva var det med p-piller? Nå må noen forklare meg for det her ble for dypt for meg ass.

Anonymous poster hash: 88358...e73

Gjest .-L-.
Skrevet

Det har jeg sett lenge.

Men tror du menn vil senke kravene for hva de ser etter i en partner selv om damene ikke vil ha sex med en gang?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Det her skjønte jeg ikke. Menn er billige? Er det greia? Og hva var det med p-piller? Nå må noen forklare meg for det her ble for dypt for meg ass.

Anonymous poster hash: 88358...e73

Denne videoen er omtrent så basic som det kan få blitt. Se den igjen eller gi opp.

(Kanskje søk studieopptak i september).

Anonymous poster hash: 82080...ffa

• Liker 2
Skrevet

Det har jeg sett lenge.

Undersokelser har vist at kvinner som ligger rundt ikke bare er mindre populaere som langtidsmateriale for menn, men ogsaa som venninner for andre kvinner.

Dvs. at kvinner observerer denne dynamikken og de som ikke ligger rundt plages av de promiskuoses oppforsel og tar avstand.

• Liker 6
Skrevet

Ser omtrent ikke menn annet enn på bussen og på forelesninger, så det har vel litt av skylden.

Skrevet

Undersokelser har vist at kvinner som ligger rundt ikke bare er mindre populaere som langtidsmateriale for menn, men ogsaa som venninner for andre kvinner.

Dvs. at kvinner observerer denne dynamikken og de som ikke ligger rundt plages av de promiskuoses oppforsel og tar avstand.

Sant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...