Gjest XLMU Skrevet 16. juni 2002 #1 Del Skrevet 16. juni 2002 Vi satt ute på terassen da dette skjedde. Vi hadde ikke spist serlig mye i løpet av dagen, så vi så frem til å sette oss ned for å fortære en bedre middag. Kort etter at vi hadde satt oss, ble mannen min plutselig svært dårlig. Han ble plutselig helt blek i ansiktet og måtte bare løpe til toalettet. Han har fortalte meg etter på, at han ikke visste om han måtte spy eller gå på toalettet for å tømme seg (diare). Han hadde hvertfall måttet tømme seg på toalettet. Dernest var han helt utslått, og måtte ligge å vile seg på sofaen og få ro og fred. Jeg ble veldig redd da dette skjedde, siden jeg alldri har sett noe lignende skje ham før. Han har hatt det svært stressende det site året på jobben, noe han selv har følt veldig på. Slik både han og jeg ser dette, var det kroppens måte å si fra på at den trenger hvile. Tenkte jeg skulle spørre dere om dere har vært borti noe lignende. Må innrømme at dette skremmente meg noe voldsomt. Han er tross alt ikke eldre enn 32 år, men med det tempoet som er på arbeidsplassen hans, tror jeg nok at de blir " gamle" før tiden. Et annet spørsmål i denne sammen hengen. DA mannen minalldri er syk, har han heller ikke vært hos sin fastlege. Går det greit å få time raskt når man har vært utfor noe slikt? Han burde nemlig få kommet seg til legen i morgen og fått seg en sykemelding. Hvis det ikke er mulig å få time på dagen, er det evt. mulig å komme seg til en annen lege enn sin fastlege? Dette ble langt og detaljert, men måtte bare få delt det med noen andre. Hadde satt stor pris på tilbakemeldinger, føler meg liksom så liten i slike sammenhenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2002 #2 Del Skrevet 16. juni 2002 Drar man til legevakten på kvelden får man behandling så snart "køen" tar slutt, uavhengig om det er fastlegen eller ikke. på dagtid må man bestille time. Jeg anbefaler at du bestiller time med en eneste steikings. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellen Skrevet 16. juni 2002 #3 Del Skrevet 16. juni 2002 Er han dårlig enda da? Det er ikke bare omgangssyken da? Jeg hadde det for et par uker siden, det kom kjemperaskt (faktisk så raskt at jeg ikke rakk å kaste opp i toalettet..). Kastet opp ca. 12 timer, så ble det sakte men sikkert bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest XMLU Skrevet 17. juni 2002 #4 Del Skrevet 17. juni 2002 Hei igjen! Takk for svar! Nei han er ikke bedre, men han fikk dratt til legen i dag. Legen sa at det var helt tydelig at han var overarbeidet og at han i en periode fremover måtte ta det rolig. Det er den eneste måten han kan få kommet seg på. Er litt roligere nå, men det var ikke en særlig hyggelig opplevelse. Takk for at dere tok dere tid til å svare, det roet meg litt ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå