AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 Jeg forstår Ikke hvorfor jeg reagerer på i det hele tatt at han har ny dame. Selv har jeg ny kjæreste og har vært sammen med han i over et halvt år. Ville ikke byttet han ut med noe og jeg føler han er den rette for meg. Jeg ville heller aldri under noen omstendigheter blitt sammen med eksen igjen. Han var utro flere ganger mot meg og jeg mista derfor alle følelser jeg hadde for han før det ble slutt. Til tross for det reagerer jeg litt på at han har ny dame. Grunn en.. er fordi jeg ikke synes han fortjenr den lykken etter å ha vært utro mot både meg og en annen eks. Jeg vil heller st han skal lide på en måte som enslig fordi han ikke eide respekt for meg når vi vsr sammen. At han skulle forandre seg med den nye dama si har jeg liten tro på. Grunn to.. hun er mye mer penere og attrajtiv enn meg. Jeg føler at han har bytta ut noe greit noe altså meg med noe som er langt mer pent.Anonymous poster hash: af8fa...267
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 Er dette helt normale reaksjoner? Er jeg slem ovenfor min nye kjæreste som tenker sånn? Tips? Anonymous poster hash: af8fa...267
Gjest tinbjo1 Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 Jeg ville ikke brukt tid på å fundere over det. Fokuser heller på deg selv 1
Chia Skrevet 11. mars 2014 #4 Skrevet 11. mars 2014 Vil si at dette er en helt vanlig reaksjon ja.. han såret deg, da er det ikke noe kult å se at drittsekken har fått seg en enda penere dame. Du er jo ikke slem overfor kjæresten din..men jeg ville kanskje holdt disse følelsene i mitt stille sinn 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #5 Skrevet 11. mars 2014 dette er normal reaksjon. du er vel litt bitter på han noe som er vanlig etter å ha blitt bedratt. syntes ikke du er slem som tenker dette, men ville ikke sakt noe til han. gled deg over at du også har funnet deg en ny kjæreste og denne kjæresten er nok hundre ganger bedre en din eks uansett. la deg selv føle dette, men ikke la det spise deg opp. utseende ditt har garantert ikke noe å si for at han valgte denne damen som tydligvis er penere. han syntes du er pen, og han syntes hun er pen. han var utro mot deg, og som du selv sier kommer han sikkert til å være det mot hun også. dritt sekk som du egentlig ikke burde ofre en tanke! Anonymous poster hash: e0043...74a
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #6 Skrevet 11. mars 2014 Ts her..Ja vet at han ikke er verdt å tenke på dette her siden jeg er veldig lykkelig med kjæresten min samtidig som drittsekker ikke er verdt tanken. Kjæresten min vet litt om hva jeg tenker iht at eksen har ny dame. Han vet om hva som skjedde mellom meg og eksen og hvirdan han var mot meg. Ikke i detalj men vet hovedsaken. Har forklart han at reaksjonene mine bygger på at jeg ikke synes han fortjener noen pga hva han har gjort og at det ikke ligger noe mer bak det . Han skjønte det og sa jeg reagerte normalt han også. Men resten tror jeg at jeg skal holde for meg selv. Vil ikke at typen skal trekke fram konklusjoner som ikke stemmer fordi jeg firteller han noe han ikke har godt av å vite. Han vil jo samtidig at jeg skal være ærlig med han når det gjelder alt da..Anonymous poster hash: af8fa...267
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #7 Skrevet 11. mars 2014 Helt normalt. Bare husk at han sannsynligvis kommer til å være utro mot henne også. Også veldig pene damer opplever utroskap. Ikke tenk mer på det, og kos deg på ferieturen. Anonymous poster hash: c899f...cee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå