AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #1 Skrevet 11. mars 2014 (endret) Kan dere snille folk hjelpe meg å svare på noen spørsmål? Jeg vet ikke om jeg poster dette på riktig sted, men jeg prøver. Det har seg slik at jeg skal ut på weekendtur med ei venninne. Dette er en tur jeg har sett frem til lenge, da jeg aldri har vært i Italia før. Men de siste dagene har jeg begynt å gruble og nå begynner jeg å få litt småpanikk. Min ekssamboer var en drittsekk. Han mishandlet meg psykisk i flere år og ble også voldelig etterhvert. Han er flink til å lage et helvete, men fremstår så rolig og snill for folk som ikke kjenner han. Etter en stund kom jeg meg vekk, det også ble et helvete. Nå har han fått seg jobb på flyplassen jeg skal reise fra, og ettersom jeg har hørt av venner så er han en slags leder for de som er i kontrollen på flyplassen. Og han er der mye selv. Hvor mye kvalme kan han lage? Har han lov til å holde meg igjen? Dra opp all håndbagasje? Kroppsvisitere meg? Jeg går nå på piller for å bedre min PTSD, og disse må jeg ha i håndbagasjen, i tillegg til noe beroligende før flyturen. Kan han dra frem disse og lage kvalme? Altså, hvor går grensen for hva han kan finne på? Kan jeg insistere på å bli betjent av en annen? Og når han er leder, kan jeg da be om å få snakke med hans leder? Tilkalle politiet? Jeg vet det høres ut som om jeg krisemaksimerer, og det gjør jeg nok også. Men jeg vil ikke se eller snakke med han noensinne, og tanken på at han kan benytte denne muligheten til å kroppsvisitere meg gjør at jeg har mareritt om alt jeg har vært igjennom... Håper noen kan svare. Anonymous poster hash: 33621...fd7 Redigert for identifiserende detaljer. Tekola, mod. Endret 11. mars 2014 av Tekola
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #2 Skrevet 11. mars 2014 Jeg beklager, det kan jeg dessverre ikke svare deg på. Men hvis han opptrer profesjonellt på jobb så er det vel høyst sannsynlig at han ikke lager noen sak ut av dette? Forøvrig oppfordrer jeg deg til å redigere vekk hvilken flyplass det gjelder av hensyn til både deg og vedkommende.Anonymous poster hash: 668ed...cbc 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #3 Skrevet 11. mars 2014 wow. for en gal mann hvis du virkelig tror han kan finne på å gjøre dette bare for å lage kvalm. du burde da absolut ha mulighet til å klage på han om han opptrer uproffesjonelt på jobb! han har jo også en sjef som du kan kontakte! han e rjo ikke sjef for hele flyplassen. vet du at han er på jobb når du drar? han tørr vel helt sikkert ikke å gjøre dette uten grunn? kolegane hans hadde vel begynt å lure da. hvis han prøver seg på noe, hadde jeg gått rett bort og pratet med en annen som jobbet der. ikke vis han svakhet. ikke vis at du er usikker på han. åhh kjenner jeg blir sint på dine vegne. for en dritt! Anonymous poster hash: d407a...448
Medusa13 Skrevet 11. mars 2014 #4 Skrevet 11. mars 2014 Gå tett sammen med noen hele tiden, som kan vitne i fall han skulle finne på noe. Trolig gjør han det ikke av hensyn til jobben, men fortsatt er det aldri greit å vite. La en venninne stå klar med både kamera og opptaker 1
Medusa13 Skrevet 11. mars 2014 #5 Skrevet 11. mars 2014 Og før så mange ser dette her - rediger innlegget ditt og få vekk gjenkjennende data som når og hvor du skal og flyplass
Gjest gjest17 Skrevet 11. mars 2014 #6 Skrevet 11. mars 2014 Man får vel ikke redigert AB-innlegg? Rapporter innlegget ditt å hør om en moderator har mulighet å endre det litt for deg? 1
Gjest tinbjo1 Skrevet 11. mars 2014 #7 Skrevet 11. mars 2014 Ikke la han styre tankene dine mer. Jeg ville rett og slett prøve å gi faen (forstår det er vanskelig). Men det er faktisk den største og beste hevnen. Det eneste han vil (hvis han stopper deg), er å gjøre deg irritert, men hvis du klarer å ikke bry deg, så er jo alt over for godt. Ikke tenk på det, det som kommer kommer.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #8 Skrevet 11. mars 2014 Og før så mange ser dette her - rediger innlegget ditt og få vekk gjenkjennende data som når og hvor du skal og flyplass Takk for svar Detaljene har jeg gjort litt om på, bl.a reisedag, og jeg har skrevet en flyplass som ligger et stykke unna, den jeg skal benytte. Burde jeg fremdeles kontakte admin og ta vekk alt? Anonymous poster hash: 33621...fd7
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #9 Skrevet 11. mars 2014 Er det du som har startet begge trådene? Hvis så: Jeg skjønner at det kan være komplisert. Bare husk at du ikke har noe å skamme deg over. La oss si at det verste skjer: Han drar frem medisinene dine. Hva så? Masse folk går på medisiner, og ingen i køen kommer til å reagere. Folk har mer enn nok med seg selv, selv om det føles som om de stirrer på en og får med seg alt. Kroppsvisitering kan du kreve blir gjort av en dame, men da må du belage deg på å vente noe. Han kommer ikke til å kroppsvisitere deg. Han er vel en mann som er opptatt av fasade ettersom han er så grei med alle andre, og derfor kommer han sannsynligvis ikke til å lage en scene. Han vet ikke at du skal reise den dagen, og derfor blir han sikkert så paff hvis han ser deg at han ikke får tid nok til å pønske ut noe jævelskap heller. Anonymous poster hash: 79774...39f 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #10 Skrevet 11. mars 2014 Takk for svar Detaljene har jeg gjort litt om på, bl.a reisedag, og jeg har skrevet en flyplass som ligger et stykke unna, den jeg skal benytte. Burde jeg fremdeles kontakte admin og ta vekk alt? Anonymous poster hash: 33621...fd7 Ja hvorfor gjøre om på det, når du bare kan fjerne både flyplass og avreisedag? Det er ikke relevant. Anonymous poster hash: 79774...39f 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #11 Skrevet 11. mars 2014 wow. for en gal mann hvis du virkelig tror han kan finne på å gjøre dette bare for å lage kvalm. du burde da absolut ha mulighet til å klage på han om han opptrer uproffesjonelt på jobb! han har jo også en sjef som du kan kontakte! han e rjo ikke sjef for hele flyplassen. vet du at han er på jobb når du drar? han tørr vel helt sikkert ikke å gjøre dette uten grunn? kolegane hans hadde vel begynt å lure da. hvis han prøver seg på noe, hadde jeg gått rett bort og pratet med en annen som jobbet der. ikke vis han svakhet. ikke vis at du er usikker på han. åhh kjenner jeg blir sint på dine vegne. for en dritt! Anonymous poster hash: d407a...448 Det er det jeg ikke vet? Hva er grunn nok? Når kan han si at han mistenker? Han elsker å ydmyke meg, og det er vanskelig å heve seg over det når det kan ende i fullblown panikkangst om han så mye som tar på meg. Og jobben hans tror jeg henger i en tynn tråd som det er, han bryr seg ikke, finner bare noe nytt... Han har truet med å drepe hunden min, truet med kniv, kastet meg i vegger. Men værst er denne psykiske fornedringen han er så god på. kjenner jeg blir kvalm... Anonymous poster hash: 33621...fd7
Medusa13 Skrevet 11. mars 2014 #12 Skrevet 11. mars 2014 Takk for svar Detaljene har jeg gjort litt om på, bl.a reisedag, og jeg har skrevet en flyplass som ligger et stykke unna, den jeg skal benytte. Burde jeg fremdeles kontakte admin og ta vekk alt? Anonymous poster hash: 33621...fd7 Nei går helt sikkert greit. Så lenge det er forvrengt i utgangspunktet så kan du ikke gjenkjennes.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #13 Skrevet 11. mars 2014 Ja hvorfor gjøre om på det, når du bare kan fjerne både flyplass og avreisedag? Det er ikke relevant. Anonymous poster hash: 79774...39f Er ikke vant til å skrive så mye innlegg og i hvertfall der ting ikke skal kjennes igjen. Takk for råd. Neste gang (hvis det blir nødvendig) skal jeg unnlate alle ting som ikke er relevant. I mitt hode tenkte jeg bare at hvis han skulle komme over innlegget så ville han trodd det var snakk om noe annet enn han. Anonymous poster hash: 33621...fd7
Betasuppe Skrevet 11. mars 2014 #14 Skrevet 11. mars 2014 Du anmeldte han ikke for volden da TS? Hadde han hatt en voldsdom på seg så kunne han ikke ha vært i den stillingen... Så lenge du har med deg legeattest for pillene, er edru, og ikke har noe flytende i bagasjen, så burde det gå greit. Ta av belte og alt som kan være metall på forhånd. Det er ikke noe spesielt de kan gjøre. De har nok ikke politimyndighet, men de kan tilkalle politi, hvis du motsetter deg å bli kroppsvisitert. Så kan du forklare politiet saken i såfall... Og da kan du jo bare nevne at han har vært en voldelig drittsekk. Uansett - beregn god tid! 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #15 Skrevet 11. mars 2014 Er det du som har startet begge trådene? Hvis så: Jeg skjønner at det kan være komplisert. Bare husk at du ikke har noe å skamme deg over. La oss si at det verste skjer: Han drar frem medisinene dine. Hva så? Masse folk går på medisiner, og ingen i køen kommer til å reagere. Folk har mer enn nok med seg selv, selv om det føles som om de stirrer på en og får med seg alt. Kroppsvisitering kan du kreve blir gjort av en dame, men da må du belage deg på å vente noe. Han kommer ikke til å kroppsvisitere deg. Han er vel en mann som er opptatt av fasade ettersom han er så grei med alle andre, og derfor kommer han sannsynligvis ikke til å lage en scene. Han vet ikke at du skal reise den dagen, og derfor blir han sikkert så paff hvis han ser deg at han ikke får tid nok til å pønske ut noe jævelskap heller. Anonymous poster hash: 79774...39f Begge trådene? Anonymous poster hash: 33621...fd7
Bringebærjenta Skrevet 11. mars 2014 #16 Skrevet 11. mars 2014 (endret) Du anmeldte han ikke for volden da TS? Hadde han hatt en voldsdom på seg så kunne han ikke ha vært i den stillingen... Så lenge du har med deg legeattest for pillene, er edru, og ikke har noe flytende i bagasjen, så burde det gå greit. Ta av belte og alt som kan være metall på forhånd. Det er ikke noe spesielt de kan gjøre. De har nok ikke politimyndighet, men de kan tilkalle politi, hvis du motsetter deg å bli kroppsvisitert. Så kan du forklare politiet saken i såfall... Og da kan du jo bare nevne at han har vært en voldelig drittsekk. Uansett - beregn god tid Gode råd Endret 11. mars 2014 av Bringebærjenta 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #17 Skrevet 11. mars 2014 Du anmeldte han ikke for volden da TS? Hadde han hatt en voldsdom på seg så kunne han ikke ha vært i den stillingen... Så lenge du har med deg legeattest for pillene, er edru, og ikke har noe flytende i bagasjen, så burde det gå greit. Ta av belte og alt som kan være metall på forhånd. Det er ikke noe spesielt de kan gjøre. De har nok ikke politimyndighet, men de kan tilkalle politi, hvis du motsetter deg å bli kroppsvisitert. Så kan du forklare politiet saken i såfall... Og da kan du jo bare nevne at han har vært en voldelig drittsekk. Uansett - beregn god tid! Takk for alle råd, de skal jeg følge. Om han slår seg helt vrang (noe han godt kan finne på, siden han elsker å vise makten sin og har mistet mange jobber på denne måten) så får jeg be de ringe politiet. De Var hos meg en gang etter at vi hadde slått opp og han angrep meg forran venner og ukjente. De sa de hadde det lagret i tilfelle jeg ville anmelde eller få besøksforbud. Skal regne ekstra lang tid! Anonymous poster hash: 33621...fd7 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #18 Skrevet 11. mars 2014 Takk for svar Detaljene har jeg gjort litt om på, bl.a reisedag, og jeg har skrevet en flyplass som ligger et stykke unna, den jeg skal benytte. Burde jeg fremdeles kontakte admin og ta vekk alt?Anonymous poster hash: 33621...fd7 Da ville jeg i hvertfall ha endret informasjonen av hensyn til vedkommende som innehar denne stillingen på navngitt flyplass som ikke har noe med saken å gjøre.Anonymous poster hash: 668ed...cbc 1
Lea2 Skrevet 11. mars 2014 #19 Skrevet 11. mars 2014 Ang. dette med kroppsvisitering så tror jeg faktisk at du kan kreve å bli kroppsvisitert av en kvinne om det skulle bli aktuelt. De gangene det har skjedd med meg har det vært vært slik at kvinner blir sjekket av en kvinne og menn av en mann. (Bare snakk om sånne fort utenpå klærne fordi det pep, men likevel..). Ta med resepten på medisiner og gjør minst mulig ut av ting. Han kan i verste fall gjøre deg utilpass tror jeg, ikke noe mer. De har lover og regler de må holde seg til og han risikerer å miste jobben om man ikke oppfører seg.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #20 Skrevet 11. mars 2014 Da ville jeg i hvertfall ha endret informasjonen av hensyn til vedkommende som innehar denne stillingen på navngitt flyplass som ikke har noe med saken å gjøre.Anonymous poster hash: 668ed...cbc Jeg beklager, burde tenkt meg om. Har skrevet til moderator nå. Anonymous poster hash: 33621...fd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå