Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en fyr en periode nå. Han er noen år eldre og bor ikke her jeg bor men er her endel for business. Jeg skal antakelig begynne å studere i hans by når jeg er ferdig her (ikke pga. han, har planlagt en stund).

Har ikke hersket noen tvil om at han er veldig interessert, sender epost hele tiden, utrolig oppmerksom når vi er sammen, snakker om fremtiden.

I det siste (siden sist vi traff hverandre) har vi hatt noen konflikter. Vi hadde en krangel sist - han var sliten etter en lang jobbdag med reise (er leder i eget firma), jeg skulle treffe ham men var ekstremt sent ute - forstod hans frustrasjon men hadde likevel god grunn, som jeg fortalte ham på forhånd skulle jeg innom en venn som har slitt psykisk og jeg ble der en stund (vedkommende har provd å ta livet sitt tidligere og jeg ville ikke bryte opp vår samtale). Jeg kan imidlertid se at jeg enkelte ganger var sen og litt selvsentrert, men det er han også, samt at han kan overreagere.

Siden sist krangel er det som om han er litt negativ til alt. Han vil fortsatt se meg, kontakter meg, svarer raskt osv. men virker som om jeg bragte opp en irritasjon han ikke slipper taket på. Han vil ha kontakt, men siste krangel, om enn veldig irrasjonell, ligger latent.

Siden han er borte har han tidligere spurt om bilder av meg, bare for å minnes og kunne se litt av meg. For det meste vanlige bilder, dog noen i bikini og slikt og et par litt mer sexy jeg tok selv en kveld (dog ingen nakne eller noe, heller ingenting jeg ville blitt offentlig flau av da jeg ikke sender slikt).

I vår krasjet macen min - den ble sort og sa 'ha det' fullstendig. Får ikke opp noe jeg hadde der (kanskje med tiden dersom jeg går til Apple, men prioriterer ikke den kostnaden nå). Jeg har selvsagt noen bilder på Facebook og instagram men generelt veldig lite, og spesielt ikke feriebilder der jeg er avkledd og slikt. Jeg vet at jeg sendte noen til ham så sist vi mailet spurte jeg om han fortsatt hadde bilder jeg sendte til ham tidligere og om han kunne sende tilbake - rett og slett fordi jeg har mistet dem selv og sitter helt uten et eneste bilde på min nye pc.

Da jeg spurte tok det litt tid men idag har han altså sendt dem. Han la til at han håpet jeg ikke ba om dem for å sende til en annen fyr. Jeg sa tusen takk og at nei, det var ikke derfor jeg ba om dem.

Senere fikk jeg svar om at han ikke trodde meg.

Vi er ikke i et monogamt 'offisielt' forhold. Jeg vet han er sjalu av seg, jeg ligger ikke med andre og har fortalt det. Jeg har simpelthen bare understreket at jeg vil vite at det er noe reellt når jeg evt. flytter dit og at jeg ikke holder meg av markedet helt uten grunn. Er ikke fan av avstandsforhold generelt, og tenker litt at ting bare er "på vent". Men er absolutt av typen som knytter meg til en mann og da ikke har interesse av å ligge rundt. Dette vet han.

Vet ikke helt hva jeg skal svare på hans "anklage" ang. bildene. Om jeg bare skal si at han får tro hva han vil? Det er jo ikke noe jeg kan endre hvis han er såpass mistenksom. Vet ikke om det er noe verdi i å insistere.

Er sliten av tonen vi har hatt nå. Jeg var ganske sur etter sist han var her fordi jeg merket at han holdt på sinne, og tenker at jeg burde endre tone. Likevel blir jeg irritert av slike anklager.

Noen forslag til respons?

Anonymous poster hash: dc789...d1f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen?

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville bare lagt ballen død. Fortell at han kan velge å tro hva han vil, men at du snakker sant. Om han fortsetter å mase om det - ville jeg ikke svart han eller brukt energi på emnet - bare skift snakkeemne.

Jeg sa at han fikk tro hva han vil og han sa igjen at han trodde meg ikke.

Vi kom deretter inn på diskusjonen ang. vårt forhold og han sa det ikke virket som jeg var helt investert og jeg sa at det var sant nok - rett og slett fordi jeg ikke vil bli satt "på hold" hvis forholdet ikke kommer til å materialisere seg.

Vel fikk det ut i alle fall. Får vel bare avvente mer kommunikasjon :glare:

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville revurdert forholdet til denne fyren. Virker som dere er ganske forskjellige på hva dere forventer av andre. Jeg er også skeptisk til han siden han velger å ikke tro deg mtp, disse bildene. Noe er merkelig md han. Snakk med han om hvordan du føler ting, og la han forklare seg. Gi det litt tid, og hvis ting ikke endres, så gå videre uten han. Det er mitt råd. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...