Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom hjem fra jobb ca kl 23, og skal opp tidlig i morgen på jobb. Jobber over 50 timer i uka, så er veldig sliten.. Jeg og han jeg bor sammen med spiste middag da jeg kom også satt vi å snakket litt. Rett før jeg skulle gå å legge meg skulle han spise mer, og jeg måtte slukke lyset så jeg fikk sove (er åpen løsning med stue og soverom) da går han å slår på lyset og jeg sier at jeg må sove så sier han at jeg bare kan sove med lyset på til han har spist opp. Kl var over 12 og jeg følte jeg burde lagt meg for lengst .. Jeg går å slår av lyset, og da setter han på lyset på tlf så hele rommet lyser opp. Da tar jeg telefon og han sier at han skal få den tilbake så jeg kaster den til han. Så kommer han mot meg og skaller hodet sitt i mitt og slenger meg to ganger i kjøleskapet. Også sier han "skal du sove? Du skal få sove" og kaster meg i senga.. Ble så jævlig lei meg.. Skjønner han ikke at jeg trenger all søvnen jeg kan få når jeg jobber så mye? Vi spiste jo akkurat middag.. Sånn oppførsel som han har, gjør meg så ødelagt innvendig.. Vet ikke hva jeg skal gjøre... Rivde opp alle genserne jeg hadde på (jobb uniform)..... Faen :( hva skal jeg gjøre? I går slo han meg to ganger (flat hånd) i ansiktet, ganske hardt.. Og jeg var redd for hjernerystelse, så sa han at jeg skulle google det.. Og i går var jeg sekunder unna å miste pusten da han kvalte meg:( trodde jeg skulle besvime. Kan ærlig innrømme at jeg har slått han også i går, men jeg er veldig svak og slår han ikke i ansiktet og jeg mister kontroll fordi jeg blir så sint innvendig og lei meg og jeg bare vil at han skal bry seg om meg.... Fordi han "slår opp" annen hver uke, så blir så usikker :( :( jobber liksom hver dag unntatt søndag , ofte fra tidlig til sent, og når jeg er hjemme har vi det noen ganger bra, men sloss og krangler nesten hver kveld og jeg får ofte ikke lagt meg før 2-3, enten fordi vi krangler eller fordi jeg ikke får sove fordi jeg er så lei meg.. Ofte ligger han på sofa og jeg i senga, eller omvendt ... Vi er bare tidlig i 20-årene.. Ofte får jeg bare lyst til å ta mitt eget liv, fordi jeg klarer ikke leve uten han, og heller ikke med han... :( trenger noen å snakke med.. Men vil ikke snakke med noen jeg kjenner, fordi vil ikke at de skal få et dårlig inntrykk av han...

Anonymous poster hash: 435ff...052

Anonymous poster hash: 4329f...82e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare et svar - dokumenter volden og gå til politianmeldelse. Eller kom deg på nærmeste krisesenter så kan de hjelpe deg videre

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ikke ut som et sunt forhold for noen av dere. Hvis dere krangler og slår hverandre mener jeg..

Avslutt det nå før dere ødelegger hverandre helt.

Anonymous poster hash: 5abf5...ce3

Gjest tinbjo1
Skrevet

GÅ FRA HAM MED EN GANG. JA, det kommer til å bli tungt i starten, men det er virkelig verdt det, og det vil du etterhvert forstå. Du må lære å respektere deg selv. Virker ikke som du har så god selvtillitt når du fortsetter å la han gjøre slike ting. En selvsikker person ville satt ham på plass med en gang, og forlatt ham for lenge siden. Ved å bli lar du han bare få fortsette, fordi han vet at du ikke gjør noe med det. Han kommer aldri til å forandre seg.

Så her er det bare deg som kan gjøre noe - og ikke ham.

• Liker 1
Skrevet

Kom deg ut derfra med en gang! Du må flytte nå. Hva er vitsen med å tjene penger til livets opphold hvis det er slik livet skal leves..

Skrevet (endret)

.

Endret av Anonymine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...