Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente på 19. Jeg oppdaget for noen uker siden noen flekker øverst på magen min. Jeg er halvt utenlandsk, så er litt brun i huden, og disse flekkene var hvite. Jeg var først helt ut av meg fordi jeg trodde det var strekkmerker, men etter å ha sett etter nøyere, så ser jeg at dette er jo mer små flekker som lapper litt over hverandre her og der. Jeg har litt strekkmerker på hoftene og det ser jo heelt anerledes ut.

Jeg er gravid (10uker på vei, skal ta abort) og det var jo en av grunnene til at jeg tenkte på strekkmerker med en gang. Jeg lurer derfor på om det er vanlig å få pigmentflekker under graviditet uten å ha vært i sola og solt seg? Og vil disse gå bort eller er de permanente?? :( Eventuelt vil de gå bort når jeg ikke lenger er gravid, altså har tatt abort?

Legger ved et bilde. Prøvde å ta bilde av det så godt jeg kunne, men var litt vanskelig. Håper dere klarer å se det (er øverste del av magen)

Anonymous poster hash: 1e5a4...5bc

post-37809-0-28852400-1394491258_thumb.j

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og hva mener dere?? Ser det mer ut som strekkmerker eller pigmentflekker? Burde jeg dra til legen?

Anonymous poster hash: f7827...30d
AnonymBruker
Skrevet

dytter

Anonymous poster hash: f7827...30d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...