Gjest Hyssingen Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Blir sprø av å ikke huske hva de heter. Noen som husker, for noen år siden, så kunne man kjøpe sånne små esker med "ark" i. Man puttet de i munnen og den frisket opp pusten. Den sved på tunga, og hele opplegget var skikkelig snålt.
Magnifique Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Hei. Å, de hadde jeg glemt! Husker jo de reklamene som gikk på tv for det, men jeg kan ikke komme på hva det heter. Funka de? Tror aldri jeg faktisk prøvde en Ha-ha!
Bex Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 Hvordan kom du på de?? Nå klarer ikke jeg slutte å tenke på de heller... Når jeg googler finner jeg bare listerine strips, men det høres liksom ikke så kjent ut. Men det dukker nok plutselig opp! Ekkelt var det, uansett
Gjest Hyssingen Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Hvordan kom du på de?? Nå klarer ikke jeg slutte å tenke på de heller... Når jeg googler finner jeg bare listerine strips, men det høres liksom ikke så kjent ut. Men det dukker nok plutselig opp! Ekkelt var det, uansett Aner ikke. Har ikke peiling. Satt og så på klipp fra talkshowet til Ellen DeGeneres og da poppet det inn i hodet mitt. Gir ikke mening
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå