Gjest Jon Are Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Jeg har havnet i en litt spesiell situasjon, noe jeg aldri trodde kom til å hende meg. Jeg dater to kvinner samtidig. Har hatt mange tøffe år, hvor jeg ikke engang kunne tenkt på å ha kjæreste. Nå i det siste året har ting snudd litt. Jeg har begynt å trene, fått en bedre kropp og begynt å ta litt mer vare på meg selv.Samtidig som jeg begynte å ønske meg en kjæreste. Møtte en kvinne på treningssenter som jeg har begynt å gå ut litt med. Vi tilbringer helgene sammen og noen uker sammen når barna hennes er til faren. Det er koselig, men jeg ser for meg at det kan bli problematisk i lengden. Hun har mye familieproblemer , og jeg er usikker på om jeg takler dette. Jeg er glad i henne , og hun i meg tror jeg, men er veldig usikker på grunn av dette. I samme periode møtte jeg en annen kvinne som bor på en annen kant av landet. Vi fant også tonen, og jeg har dratt oppover til henne og truffet henne. Veldig koselig det også. Jeg har fryktleig dårlig samvittighet for det her, men samtidig så er jeg så usikker, så føler at jeg vil treffe hun nye flere ganger. Dette forteller jeg ikke noe om til hun som bor på samme plass som meg. Jeg burde selvfølgelig gjøre det,. men gjør det altså ikke . Har aldri gjort noe sånt før, men nå gjør jeg det en liten stund til jeg får tatt en avgjørelse. Jeg skjønner at det ikke er etter oppskriften,og er flau over meg selv for å gjøre noe sånt. Er det noen andre av dere som har vært i samme situasjon? Med hilsen fra: Jon Are
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Jeg har. Og jeg valgte feil. Jeg var åpen om dette til begge, men jeg stolte ikke på selv godt nok til å ta en skikkelig avgjørelse. Jeg valgte altså ikke hva magefølelsen min sa til meg, så velg den du føler mest for, den du får mest sommerfugler i magen av. Om ikke kommer du til å angre, slik jeg gjør, 2 år etterpå..... Anonymous poster hash: 8af33...578
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 Jeg har. Og jeg valgte feil. Jeg var åpen om dette til begge, men jeg stolte ikke på selv godt nok til å ta en skikkelig avgjørelse. Jeg valgte altså ikke hva magefølelsen min sa til meg, så velg den du føler mest for, den du får mest sommerfugler i magen av. Om ikke kommer du til å angre, slik jeg gjør, 2 år etterpå..... Anonymous poster hash: 8af33...578 Må forklare meg litt, for innlegget mitt var ikke godt nok Jeg valgte feil person fordi jeg valgte den jeg var mest sammenlignet med, i følge meg selv. Den jeg ikke valgte hadde så mange kvaliteter jeg ikke følte jeg hadde noe å stille opp med til. Jeg valgte altså den letteste utveien. Jeg burde satset mer, for jeg visste egentlig at jeg hadde mer følelser for den ene enn den andre. Det skal du IKKE gjøre, om du mener den andre er mer riktig for deg. Det verste som kan skje er at du blir såret, men da kan du reise deg opp igjen. Anonymous poster hash: 8af33...578
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Men så igjen, om du ikke vil treffe den som er nærmest, altså den som du burde truffet i løpet av tiden du har gjort dette, det burde jo si deg noe? OG ikke vær redd for å prøve hun som bor lengst vekke, det kan hende det at du liker henne best, ettersom du ikke treffer hun nærmeste? Er en grunn til alt. Anonymous poster hash: 8af33...578
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 Var i samme situasjon for noen år siden. Men da var jeg den andre jenta. Hun som ble valgt. Jeg ville ikke ha noe seriøst med han,og hun andre ble sønderknust Han gikk etter hun yngste med størst pupper som var mest klovn. Og viktigst av alt,ikke ville slå seg til ro. Så han skøyt seg selv i leggen. Hun andre han datet var nærmere alder, i stabil jobb,hadde god moral og ambisjoner. Hadde han valgt henne så hadde han nok Fått et fint forhold. Jeg hadde jo lopper i blodet og hadde null planer om å slå meg til ro. Så er jo mest realistisk å tenke på hvor man er i livet og hva man ønsker. Anonymous poster hash: cfec4...b21
Gjest Jon Are Skrevet 10. mars 2014 #6 Skrevet 10. mars 2014 Jeg har mest følelser for hun jeg er sammen med her som jeg treffer relativt ofte, men jeg er ikke sikker på om hun er den rette for meg. Har ikke utviklet følelser for hun andre enda, men jeg kan gjøre det. Jeg vil bare ikke gi slipp på henne før jeg ser om det kan bli noe der. Imellomtiden dater jeg begge to til jeg får tatt avgjørelsen. Dette er stygt gjort, er klar over det også. Jeg er oppriktig glad i henne som bor i samme by som meg, men jeg vil fortsette å treffe hun andre til jeg får tatt avgjørelsen. Jeg har kjempedårlig samvittighet, men føler at jeg må finne ut av det. Vil gjeren høre om andre med samme opplevelser. Med hilsen fra: Jon Are
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #7 Skrevet 10. mars 2014 Jeg har mest følelser for hun jeg er sammen med her som jeg treffer relativt ofte, men jeg er ikke sikker på om hun er den rette for meg. Har ikke utviklet følelser for hun andre enda, men jeg kan gjøre det. Jeg vil bare ikke gi slipp på henne før jeg ser om det kan bli noe der. Imellomtiden dater jeg begge to til jeg får tatt avgjørelsen. Dette er stygt gjort, er klar over det også. Jeg er oppriktig glad i henne som bor i samme by som meg, men jeg vil fortsette å treffe hun andre til jeg får tatt avgjørelsen. Jeg har kjempedårlig samvittighet, men føler at jeg må finne ut av det. Vil gjeren høre om andre med samme opplevelser. Med hilsen fra: Jon Are Du må ikke ha dårlig samvittighet for at du skal finne den rette!! Jeg synes det er helt ok å gjøre ting på en riktig måte, da hva som er riktig for den enkelte kommer jo helt an på hvem man er og hva man skal. Jeg synes du gjør det veldig lurt i å vurdere hva DU synes er riktig for DEG. Anonymous poster hash: 8af33...578
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #8 Skrevet 10. mars 2014 Jeg håper inderlig du har såpass respekt for de at dette å date andre er noe dere har blitt enige om på forhånd.Anonymous poster hash: cfec4...b21 5
Gjest Jon Are Skrevet 10. mars 2014 #9 Skrevet 10. mars 2014 Takk for gode svar. Jeg vil gjerne treffe den rette, og ser at slike situasjoner fort kan dukke opp. Jeg er skamfull, men nei vi har ikke blitt enige om å date andre. Det har ikke vært noe tema,så jeg har ikke sagt noe om det til hun jeg treffer i samme by. Er stygt gjort, innrømmer det, da vi er glade i hverandre. Men jeg må være sikker på at jeg gjør det rette valget, så jeg må bare gjøre det her en liten stund framover . Med hilsen fra: Jon Are
FalconPunch Skrevet 10. mars 2014 #10 Skrevet 10. mars 2014 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
Edvarda Skrevet 10. mars 2014 #11 Skrevet 10. mars 2014 Jeg regner med at du ikke har sex med begge damene, og fortsatt ser deg selv i øynene i speilet om morgenen. Jeg skjønner at det er stort å plutselig ha to damer å velge mellom, men det unnskylder ikke drittsekkoppførsel, skjønner du. Dette er ikke noe du MÅ gjøre, det er noe du har lyst til. Og som sagt, har du sex med begge er du bare en stakkar. 1
Chloe- Skrevet 11. mars 2014 #12 Skrevet 11. mars 2014 Jeg håper inderlig du har såpass respekt for de at dette å date andre er noe dere har blitt enige om på forhånd.Anonymous poster hash: cfec4...b21 Man kan jo ikke si noe sånt. Da tror jeg begge to hadde forsvunnet ganske kjapt, gitt.
Anonymine Skrevet 11. mars 2014 #13 Skrevet 11. mars 2014 (endret) . Endret 21. desember 2018 av Anonymine 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #14 Skrevet 11. mars 2014 Er dette noen du ønsker å være venner med eller er dette noen du later som om du er venn med? Hvis du bruker dem kun for sex, ser jeg ingen grunn til at du skal kutte ut noen av dem. Hvis du derimot ønsker å være venn med en av dem bør du jo være snill mot dine venner og kutte ut forholdet. Anonymous poster hash: faaf8...bbe
tussi84 Skrevet 11. mars 2014 #15 Skrevet 11. mars 2014 Synes du burde Være ærlig ovenfor begge damene. Si at du dater flere. Om du allerede har hatt sex med de begge eller cært all inklusive som jeg kaller det bør duheller ssette deg ned å bestemme deg for hvem du vil satse på.
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 11. mars 2014 #16 Skrevet 11. mars 2014 (endret) Endret 1. juni 2014 av Lady.In.Heels
Gjest Jon Are Skrevet 11. mars 2014 #17 Skrevet 11. mars 2014 Jeg vet ikke om noen av de er rett for meg, det er jeg klar over. Hvis ikke hadde jeg ikke datet de begge. Jeg har selvfølgelig ikke sex med begge. Det er kun hun som bor her jeg har det med. Er jo glad i henne, men usikker på om jeg ser for meg noen framtid sammen. Takk for svar. Ser det er flere som har vært i denne situasjonen. Kan vel lett dukke opp, mens man leter etter kjæreste. Med hilsen fra: Jon Are
Gjest Heartbeat Skrevet 11. mars 2014 #18 Skrevet 11. mars 2014 Ja, det har jeg gjort. Men de visste om hverandre synes det er viktig å spille med åpne kort. Hadde ikke ville likt og fått vite at en jeg datet også datet andre bak min rygg uten å fortelle meg det! Du lever litt risikabelt og kan risikere at du blir stående alene 1
Gakkepus Skrevet 11. mars 2014 #19 Skrevet 11. mars 2014 Jeg er ikke samme situasjon, per dags dato dater jeg kun en person, men vi har snakket om det, og jeg fortalte han at om han finner en ny han ønsker å date, alt han trenger å gjøre, er å fortelle meg det. Man er strengt tatt ikke i et forhold, men for rettferdighetens skyld, hadde jeg fortalt den kvinnen om at du dater en annen.
tussi84 Skrevet 11. mars 2014 #20 Skrevet 11. mars 2014 Har tidligere svart her men nå ser jeg at du har sex med den første jenta. Jeg mener det at har det gått så langt som det så dater man kun en person ikke flere. Du burde heller avslutte begge datene så lenge fram til du har bestemt deg for dette er ikke greit for noen av jentene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå