AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Jeg har rundt 140 matcher nå. Har kanskje vært litt ukritisk til hva jeg trykket ja til de første dagene, men har blitt litt mer kresen. 70% av dem har tatt kontakt med meg, 30% har ikke sagt noe. Er det vanlig? Av de 70% blir samtalene som regel gående en evighet om "hva gjør du? Hva skjer? Hva..... ?" . Kun 4 stk har bedt meg på date, og to av dem bor for langt unna. Har hatt appen i et par uker. Hadde trodd langt flere skulle be meg ut? Er kanskje litt for vant med amerikanske tilstander, men... Anonymous poster hash: abd19...045
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Tar du overhode noe initiativ selv?Anonymous poster hash: e37f8...0b2 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 Tar du overhode noe initiativ selv?Anonymous poster hash: e37f8...0b2 Nei, der jeg vokste opp var det guttene som tok initiativ. Jeg vil ikke være den som må drive alt fremover hele veien... Anonymous poster hash: abd19...045 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Nei, der jeg vokste opp var det guttene som tok initiativ. Jeg vil ikke være den som må drive alt fremover hele veien... Anonymous poster hash: abd19...045 Du vil ikke være den som driver noe som helst fremover mener du vel. Anonymous poster hash: c407e...f6c 8
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 Hvorfor må alltid MENN ta initiativet?? Irriterer meg frykteløst! Anonymous poster hash: d80bb...0b5 7
Mona26 Skrevet 11. mars 2014 #6 Skrevet 11. mars 2014 Jeg veit om ei som har over 1000 match, men hun har jo gjort sport utav det jeg har omtrent det samme som deg og har samme erfaringer. Prøver å unngå standar spørsmål slik som "hva driver du med?" Når jeg får slike spørsmål kan de besvares langt mer humoristisk enn "jeg jobber, trener og er med venner." Trenger jo ikke å være mer avansert enn "jeg er Mona fra nord, glad i kaffe,taco og kosebukse." "Humor er super viktig for meg så når jeg svarer noe litt orginalt som er min type humor, så viser jeg jo hvem jeg er, samtidig som hans respons sier noe om vi er på bølgelengde. Kan også være artig å snakke litt om forbier, ( jeg har mange merkelige), mimre om mote og musikk fra 90-tallet ( hvit eyeliner, fila gensre og BSB) eller om merkelig,god, missforstått mat. Dette blir jo selvfølgelig mest givende hvis man klarer å beskrive det på en litt fargerik og anderledes måte. Jeg liker å bruke en del tid på å formulere meg og pleier å prøve å vise til ting han har skrevt/sagt tidligere. Da blir det mer flyt i samtalen. 😊
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #7 Skrevet 11. mars 2014 Det er ikke noe problem for meg å få flyt i samtalen, og jeg svarer humoristisk og får god respons. Er bare så lei av å skrive. Virker som om noen av dem har lyst tll å skrive skrive skrive i en evighet. Nå ble jeg bedt ut igjen, og det var veldig hyggelig. Til dere over som irriterer dere så grenseløst. Da jeg var yngre tok jeg initiativ, og det endte alltid opp med at det var jeg som måtte fortsette å ta initiativ til de mennene, alltid. Det funket kun når jeg møtte menn som tok initiativ, og da ble det etter hvert en balanse der. Veldig vanskelig å få til den balansen med førstnevnte. Anonymous poster hash: abd19...045
Mona26 Skrevet 11. mars 2014 #8 Skrevet 11. mars 2014 Det er ikke noe problem for meg å få flyt i samtalen, og jeg svarer humoristisk og får god respons. Er bare så lei av å skrive. Virker som om noen av dem har lyst tll å skrive skrive skrive i en evighet. Nå ble jeg bedt ut igjen, og det var veldig hyggelig. Til dere over som irriterer dere så grenseløst. Da jeg var yngre tok jeg initiativ, og det endte alltid opp med at det var jeg som måtte fortsette å ta initiativ til de mennene, alltid. Det funket kun når jeg møtte menn som tok initiativ, og da ble det etter hvert en balanse der. Veldig vanskelig å få til den balansen med førstnevnte. Anonymous poster hash: abd19...045 Ahhh... Da skjønner jeg mer. 😄 trodde du kanskje mente at samtalen på tinder var kjedelig. Ja, jeg syns og det er litt rart å snakke i en evighet på nett/mobil før man møtes. Får nesten litt angst for at man har "brukt opp" alle de litt trygge tingene man prater om. Tror kanskje at tinder er jentenes arena. Har man mer eller mindre ok bilde av seg selv som jente trykker gutter/ menn liker, så er det opp til oss å velge og vrake ( aner ikke om dette er riktig, men bare et inntrykk jeg har når jeg snakker med andre som har tinder). Kanskje gutta er litt lei av å bli avvist og trår litt forsiktig? Hva tenker du, og dere andre?
LexSuperior Skrevet 11. mars 2014 #9 Skrevet 11. mars 2014 Du vil ikke være den som driver noe som helst fremover mener du vel.Anonymous poster hash: c407e...f6c Du bør jo drive noe framover da..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå