Gjest bamsemums(gjest) Skrevet 1. juni 2004 #1 Skrevet 1. juni 2004 Hei! Noen der ute som vet om skobutikker som selger kvinnesko i størrelsen 42.... det er så vanskelig å finne..... Fant noen fine, stepp in sko på DNA shoes sine butikker, men det er det eneste..... dessverre...
Sandra Skrevet 1. juni 2004 #2 Skrevet 1. juni 2004 Tja, jeg synes det finnes endel, for de fleste skomerker fører skoene sine opp til 42. Her er likevel noen skobutikker i Oslo som jeg VET fører sko opp til 42: Grensen 12 Ecco i Strøget Røa Sko Valkyrien Sko Agnar Hagen Men det finnes sikkert mange andre.
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2004 #3 Skrevet 1. juni 2004 Veldig mange skobutikker tar inn en serie med sko. I den serien følger det bare med et par i str 36 og 42. Derfor er det viktig å være tidelig ute.
myagi Skrevet 2. juni 2004 #4 Skrevet 2. juni 2004 Veldig mange skobutikker tar inn en serie med sko. I den serien følger det bare med et par i str 36 og 42. Derfor er det viktig å være tidelig ute. Slik er det med klær også. Ett hett tips: Trondheimsveien skotøimagasin De går høyere opp i str enn 42 også.
Grooo Skrevet 2. juni 2004 #5 Skrevet 2. juni 2004 Bruker også 42, og det er kjedelig å gang på gang få høre at "beklager, vi har ikke flere i 42" eller "ånei, de går nok ikke så høyt opp!" Grensen 12 har jo masse fint, der finner man alltid noe. Og så har jeg funnet min drømmeskobutikk, i Glasgow! Der går alle sko til 42 eller høyere, jeg kunne bare velge og vrake i alt som var der. Og det var superbillig også!
Gjest superstine Skrevet 3. juni 2004 #6 Skrevet 3. juni 2004 Trondheimsveien skotøimagasin har flyttet till hjørnet v Rathkes gate, rett ved parken der biblioteket på Grünerløkka er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå