AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Hjelper nok å skrive hva du trenger hjelp til, hvis du forventer svar...Anonymous poster hash: 79a2d...fac 1
FalconPunch Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #4 Skrevet 11. mars 2014 Godt råd: Slutt å tro på astrologi, vær smart heller. Anonymous poster hash: b1c70...ac3 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #6 Skrevet 11. mars 2014 Astrologi er bare tull. Hallo, trangsynte folk! Værmelding er også bare tull. Likedan det overnaturlige. Det finnes overhodet ikke noe mer mellom himmel og jord, enn trangsynte mennesker. Astrologi er en eldgammel tro/forskning. For all del, test meg;) En skorpion-gutt er vanskelig å komme innpå. De er veldig hemmelighetsfulle. Og de inngår overhode ikke noe forhold før de er helt sikre på at de kan stole på deg. De er veldig lojale, og forventer at du er det samme. De elsker mind-games, og testing. Og utsetter deg gjerne for diverse tester for å se om du "består". Det er ren tortur innimellom å date en skorpion, og du må være tålmodig. Men hvis du venter, og forholder deg rolig, så får du en flott og ildfull partner. Lidenskaplige som få Lykke till ❤️Anonymous poster hash: 88b31...7bd 2
Karenina Skrevet 11. mars 2014 #7 Skrevet 11. mars 2014 Hallo, trangsynte folk! Værmelding er også bare tull. Likedan det overnaturlige. Det finnes overhodet ikke noe mer mellom himmel og jord, enn trangsynte mennesker. Astrologi er en eldgammel tro/forskning. For all del, test meg;)Anonymous poster hash: 88b31...7bd Sammenlikner du noe ingen har klart å bevise, med de matematiske formeler og utregninger som ligger bak værmeldingen? 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #8 Skrevet 11. mars 2014 Hallo, trangsynte folk! Værmelding er også bare tull. Likedan det overnaturlige. Det finnes overhodet ikke noe mer mellom himmel og jord, enn trangsynte mennesker. Astrologi er en eldgammel tro/forskning. For all del, test meg;) En skorpion-gutt er vanskelig å komme innpå. De er veldig hemmelighetsfulle. Og de inngår overhode ikke noe forhold før de er helt sikre på at de kan stole på deg. De er veldig lojale, og forventer at du er det samme. De elsker mind-games, og testing. Og utsetter deg gjerne for diverse tester for å se om du "består". Det er ren tortur innimellom å date en skorpion, og du må være tålmodig. Men hvis du venter, og forholder deg rolig, så får du en flott og ildfull partner. Lidenskaplige som få Lykke till ❤️Anonymous poster hash: 88b31...7bd haha, merkelig. Kjæresten min er skorpion, og han har aldri vært sånn iallefall Anonymous poster hash: be0f8...e5b
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #9 Skrevet 11. mars 2014 For all del, test meg;)Anonymous poster hash: 88b31...7bd Rly? Jeg er vekten. Hva sier det om meg? Sånn litt mer konkret enn kvasivitenskapelig svada som alle kan relatere til om de legger til godviljen, mener jeg. Anonymous poster hash: d15b6...51d 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #10 Skrevet 11. mars 2014 Hallo, trangsynte folk! Værmelding er også bare tull. Likedan det overnaturlige. Det finnes overhodet ikke noe mer mellom himmel og jord, enn trangsynte mennesker. Astrologi er en eldgammel tro/forskning. For all del, test meg;) En skorpion-gutt er vanskelig å komme innpå. De er veldig hemmelighetsfulle. Og de inngår overhode ikke noe forhold før de er helt sikre på at de kan stole på deg. De er veldig lojale, og forventer at du er det samme. De elsker mind-games, og testing. Og utsetter deg gjerne for diverse tester for å se om du "består". Det er ren tortur innimellom å date en skorpion, og du må være tålmodig. Men hvis du venter, og forholder deg rolig, så får du en flott og ildfull partner. Lidenskaplige som få Lykke till ❤️Anonymous poster hash: 88b31...7bd Jeg er skorpion og gutt, kjenner meg ikke igjen! Lojal og lidenskapelig, ja! Men mind-games,hemmelighetsfull,vanskelig å komme innpå osv. NEI! Anonymous poster hash: 79a2d...fac
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #11 Skrevet 11. mars 2014 Jeg dater en jeg ikke vet stjernetegnet til. Hvordan skal dette ende?Anonymous poster hash: ae8ee...318 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #12 Skrevet 11. mars 2014 Hallo, trangsynte folk! Værmelding er også bare tull. Likedan det overnaturlige. Det finnes overhodet ikke noe mer mellom himmel og jord, enn trangsynte mennesker. Astrologi er en eldgammel tro/forskning. For all del, test meg;) En skorpion-gutt er vanskelig å komme innpå. De er veldig hemmelighetsfulle. Og de inngår overhode ikke noe forhold før de er helt sikre på at de kan stole på deg. De er veldig lojale, og forventer at du er det samme. De elsker mind-games, og testing. Og utsetter deg gjerne for diverse tester for å se om du "består". Det er ren tortur innimellom å date en skorpion, og du må være tålmodig. Men hvis du venter, og forholder deg rolig, så får du en flott og ildfull partner. Lidenskaplige som få Lykke till ❤️Anonymous poster hash: 88b31...7bd Dummeste jeg har hørt! Så alle menn, noensinne, født rundt november, deler disse ekstreme trekkene? Jeg har vært sammen med to skorpioner, en av dem er min samboer. Ingen av dem var i nærheten av å være slik du beskriver. Min samboer er for eksempel veldig åpen, lett og lese, spiller ikke spill og er bare en all round hyggelig fyr. TS, daten din kan være en psykopat eller en engel - eller alt der imellom. Men det har ingenting å gjøre med stjernetegnet hans. Anonymous poster hash: 23b16...618 2
Gjest Lille-pus Skrevet 11. mars 2014 #13 Skrevet 11. mars 2014 Jaha... du dater altså en gutt, TS. Og problemet var?
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #14 Skrevet 11. mars 2014 En skorpion-gutt er vanskelig å komme innpå. De er veldig hemmelighetsfulle. Og de inngår overhode ikke noe forhold før de er helt sikre på at de kan stole på deg. De er veldig lojale, og forventer at du er det samme. De elsker mind-games, og testing. Og utsetter deg gjerne for diverse tester for å se om du "består". Det er ren tortur innimellom å date en skorpion, og du må være tålmodig. Men hvis du venter, og forholder deg rolig, så får du en flott og ildfull partner. Lidenskaplige som få Lykke till ❤️Anonymous poster hash: 88b31...7bd Manner min er skorpion og jeg kjenner ham veldig igjen! Selv er jeg en typisk løve (minus stolthet), og vi har det helt fantastisk sammen Anonymous poster hash: 35080...bf7
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #15 Skrevet 11. mars 2014 Hallo, trangsynte folk! Værmelding er også bare tull. Likedan det overnaturlige. Det finnes overhodet ikke noe mer mellom himmel og jord, enn trangsynte mennesker. Astrologi er en eldgammel tro/forskning. For all del, test meg;) En skorpion-gutt er vanskelig å komme innpå. De er veldig hemmelighetsfulle. Og de inngår overhode ikke noe forhold før de er helt sikre på at de kan stole på deg. De er veldig lojale, og forventer at du er det samme. De elsker mind-games, og testing. Og utsetter deg gjerne for diverse tester for å se om du "består". Det er ren tortur innimellom å date en skorpion, og du må være tålmodig. Men hvis du venter, og forholder deg rolig, så får du en flott og ildfull partner. Lidenskaplige som få Lykke till ❤️Anonymous poster hash: 88b31...7bd haha, merkelig. Kjæresten min er skorpion, og han har aldri vært sånn iallefall Anonymous poster hash: be0f8...e5b Hva har han accedanten i? Hvis man er født i krepsens tegn, kan han ha accedanten i et jordtegn og utad virke mer som en som er født i jord. Skorpion og løve hadde vært spennende... Anonymous poster hash: 97c1f...c68
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #16 Skrevet 11. mars 2014 Ha ha dette er en avsporing, men jeg jobbet en gang med en sjef som ikke ville ta inn en praktikant på intervju fordi hun var skorpion.Anonymous poster hash: ae8ee...318 6
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #17 Skrevet 11. mars 2014 Sammenlikner du noe ingen har klart å bevise, med de matematiske formeler og utregninger som ligger bak værmeldingen? Jeg bare ber folk om ikke å være så trangsynte og bastante. Det var vel omtrent like seriøst ment som om at astrologi bare er tull! Anonymous poster hash: 88b31...7bd
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #18 Skrevet 11. mars 2014 Jeg er skorpion og gutt, kjenner meg ikke igjen! Lojal og lidenskapelig, ja! Men mind-games,hemmelighetsfull,vanskelig å komme innpå osv. NEI! Anonymous poster hash: 79a2d...fac Nei, men hvis man gidder å lese litt videre om astrologi, så er det mange aspekter som skal stemme. Sol-tegnet, ascendanten og hvilket tegn som ligger i månen er også viktig.Anonymous poster hash: 88b31...7bd
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #19 Skrevet 11. mars 2014 Hallo, trangsynte folk! Værmelding er også bare tull. Likedan det overnaturlige. Det finnes overhodet ikke noe mer mellom himmel og jord, enn trangsynte mennesker. Astrologi er en eldgammel tro/forskning. For all del, test meg;) En skorpion-gutt er vanskelig å komme innpå. De er veldig hemmelighetsfulle. Og de inngår overhode ikke noe forhold før de er helt sikre på at de kan stole på deg. De er veldig lojale, og forventer at du er det samme. De elsker mind-games, og testing. Og utsetter deg gjerne for diverse tester for å se om du "består". Det er ren tortur innimellom å date en skorpion, og du må være tålmodig. Men hvis du venter, og forholder deg rolig, så får du en flott og ildfull partner. Lidenskaplige som få Lykke till ❤️Anonymous poster hash: 88b31...7bd fukk altså. Tror ikke på astrologi og den slags tull, men det er litt skummelt at den eneste "beskrivelsen" av stjernetegn jeg passer er denne... Og jeg er født i november. Anonymous poster hash: 83ffa...21b
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #20 Skrevet 11. mars 2014 Så alle dere skorpioner her inne som ikke passer inn med beskrivelsen er dårlige i senga, eller er ikke særlig opptatte av sex? Anonymous poster hash: 88b31...7bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå