AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Meg å mannen har nettopp begynt å trene igjen. Det ingen av noengang har vært gode på er å spise sunt. Vi har altid spist det som passet oss da begge to har ganske bra forbrenning. Jeg har heller ikke noe matlyst om morningen, noe som kan gjøre meg fort sliten i løpet av en dag. Har dere lyst å dele tips og oppskrifter til middag evnt annet vi kan ta i bruk som også en 5 åring kan spise? Vi alle liker fisk å er ikke spesielt kresen. Jeg som også flere andre damer her får ekstremt søtsug til tider, noe sunt eller noen tips hva jeg kan erstatte chips å sjokolade med. Litt uoversiktelig innlegg. Beklager det Takk for innspill. Anonymous poster hash: 90245...33a
Gjest Runforit Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Mer proteiner og fett i kostholdet vil nok hjelpe på å stabilisere blodsukkeret så du ikke får like mye sukkersug. Ellers er det mye gode retter som passer hele familien. Her er noen: http://linnisfitness.com/?p=3163
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå