AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Jeg holder på med en, og han er så dårlig på å svare på meldinger. Ikke tar han tlf heller. Han svarer liksom når det passer seg. Men han har sagt at han ofte ikke svarer hvis han ikke kan. Men jeg har sagt at han fint kan si nei, jeg forstår jo at han ikke alltid kan...Men nå er jeg litt lei. Så jeg har tenkt å sende en mld til han for å få litt klarhet i hvordan det ligger an. Så lurte på om jeg kan skrive noe slikt?: Hei. Jeg har sendt et par mld siden sist, men har jo ikke fått svar. Jeg vil ikke mase, men det er jo høffelig å svare på en mld når jeg spør hvordan det går, hvordan eksamen gikk, eller om vi kan finne på noe. Jeg vet også at du har sagt at du skal gi en lyd når du kan finne på noe, men jeg hører jo aldri fra deg! Det er bedre du sier at du ikke vil være med meg mer, enn å bare la det gå. Det er irriterende for meg å ikke vite og å bli ignorert av deg. Anonymous poster hash: c3dca...a57 7
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 Huff, da var den sendt! Er jo litt redd for at han skal si han ikke vil noe mer, men jeg vil jo gå videre hvis ikke. Ikke vits å sitte halve livet å vente på en som ikke vil... Anonymous poster hash: c3dca...a57 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #6 Skrevet 10. mars 2014 Klarsignal, send! Anonymous poster hash: 4df72...013 1
Gjest BettyBoop Skrevet 10. mars 2014 #7 Skrevet 10. mars 2014 Jeg holder på med en, og han er så dårlig på å svare på meldinger. Ikke tar han tlf heller. Han svarer liksom når det passer seg. Men han har sagt at han ofte ikke svarer hvis han ikke kan. Men jeg har sagt at han fint kan si nei, jeg forstår jo at han ikke alltid kan...Men nå er jeg litt lei. Så jeg har tenkt å sende en mld til han for å få litt klarhet i hvordan det ligger an. Så lurte på om jeg kan skrive noe slikt?: Hei. Jeg har sendt et par mld siden sist, men har jo ikke fått svar. Jeg vil ikke mase, men det er jo høffelig å svare på en mld når jeg spør hvordan det går, hvordan eksamen gikk, eller om vi kan finne på noe. Jeg vet også at du har sagt at du skal gi en lyd når du kan finne på noe, men jeg hører jo aldri fra deg! Det er bedre du sier at du ikke vil være med meg mer, enn å bare la det gå. Det er irriterende for meg å ikke vite og å bli ignorert av deg. Anonymous poster hash: c3dca...a57 sender du den hører du ikke et pip etterpå. Garantert 14
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #9 Skrevet 10. mars 2014 Huff, da var den sendt! Er jo litt redd for at han skal si han ikke vil noe mer, men jeg vil jo gå videre hvis ikke. Ikke vits å sitte halve livet å vente på en som ikke vil... Anonymous poster hash: c3dca...a57 You go girl! Det er ikke sikkert han svarer engang, men da vet du hvordan det ligger ann. Det er bedre enn å gå rundt å lure og tvile hele tiden Anonymous poster hash: 2d7e1...cb1 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #10 Skrevet 10. mars 2014 sender du den hører du ikke et pip etterpå. Garantert Men da vet hun i det minste! Det er bedre enn evig uvisse.. Anonymous poster hash: 4df72...013 2
lillsunshine Skrevet 11. mars 2014 #12 Skrevet 11. mars 2014 Hva svarte han?/Har du fått svar enda? 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #13 Skrevet 11. mars 2014 Hva svarte han?/Har du fått svar enda? Har ikke fått svar Tenkte jeg kunne skrive i chaten på facebook at jeg har sendt en mld, sånn i tilfelle han av en eller annen grunn ikke kan se mld...Svarer han ikke etter det, så er nok løpet kjørt. Men da vet jeg i alle fall at han ikke vil noe. Anonymous poster hash: c3dca...a57 1
Missy1 Skrevet 11. mars 2014 #14 Skrevet 11. mars 2014 Har ikke fått svar Tenkte jeg kunne skrive i chaten på facebook at jeg har sendt en mld, sånn i tilfelle han av en eller annen grunn ikke kan se mld...Svarer han ikke etter det, så er nok løpet kjørt. Men da vet jeg i alle fall at han ikke vil noe. Anonymous poster hash: c3dca...a57 Ville driti i han. Om han ikke svarer er det lite sannsynlig at det er pga telefonen er ødelagt. Gå videre og ikke bruk mer energi på han 8
FrittgåendeBurugle Skrevet 11. mars 2014 #15 Skrevet 11. mars 2014 Har ikke fått svar Tenkte jeg kunne skrive i chaten på facebook at jeg har sendt en mld, sånn i tilfelle han av en eller annen grunn ikke kan se mld...Svarer han ikke etter det, så er nok løpet kjørt. Men da vet jeg i alle fall at han ikke vil noe. Anonymous poster hash: c3dca...a57 Ikke gjør det! Du kommer til å fremstå som veldig klengete og needy. Vent å se om du får svar på meldingen du har sendt. Får du ikke det, så la være å kontakte han igjen. Da er han ikke interessert. 17
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #16 Skrevet 11. mars 2014 Har ikke fått svar Tenkte jeg kunne skrive i chaten på facebook at jeg har sendt en mld, sånn i tilfelle han av en eller annen grunn ikke kan se mld...Svarer han ikke etter det, så er nok løpet kjørt. Men da vet jeg i alle fall at han ikke vil noe. Anonymous poster hash: c3dca...a57 Ikke skriv på FB. Hvis han ikke har svart så er han ikke intressert. Du vil bare virke masete og desperat. Anonymous poster hash: 1a7da...967 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #17 Skrevet 11. mars 2014 Tror ikke du kommer til å få svar. Jeg hadde tenkt "hjelp" av å fått en sånn melding. Anonymous poster hash: caa9a...511 5
Leonia Skrevet 11. mars 2014 #18 Skrevet 11. mars 2014 Kommer aldri til å forstå meg på hvorfor menn ikke bare kan si det som det er, istedenfor å bare ignorere og/ eller ikke høre fra seg igjen. Ts, gå videre.. du kommer nok ingen vei med han. 3
Ferny Skrevet 11. mars 2014 #19 Skrevet 11. mars 2014 Synes det var en helt grei melding å sende - ettersom jeg er enig i budskapet. Men det kommer jo helt an på hvor lenge man har holdt på, og om det ikke evt. er bedre å bare spørre hva som er greien face-to-face. Men det virker jo merkelig å ikke svare på meldingene da, hadde tatt det som et dårlig tegn, og ville også ha likt å høre grunnen. Jeg er en jente som sier ifra i hvert fall, og da får gutten bare ta meg for den jeg er. Jeg har sendt sånn "masemelding" før, og anklaget en fyr for å være lite gira/lite villig til å satse, og at jeg ikke gadd noe sånt. Skal si han plutselig ble rask med å svare på fremtidige meldinger da ja. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #20 Skrevet 11. mars 2014 La det går en uke, hvis du ikke har fått svar sletter du han fra Facebook og går videre. Intet svar er også et svar. Anonymous poster hash: fd459...19d 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå