AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Vel, jeg kjenner jeg er veldig, veldig misunnelig på forholdet/typen til min stesøster (vi er som helsøsken). Han er liksom alt jeg kan ønske: utrolig snill, inteligent, morsom, kjekk, har god familie, bra jobb, trofast, elsker sin kjære over alt på jord, flink pappa, ja listen kunne ha fortsatt i en evighet. Jeg finner aldri selv en slik mann, og kjenner jeg er så misunnelig at det gjør vondt. Er det noen som har tipst til meg? detter uutholdelig! Anonymous poster hash: a1527...3ff
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Vel, jeg kjenner jeg er veldig, veldig misunnelig på forholdet/typen til min stesøster (vi er som helsøsken). Han er liksom alt jeg kan ønske: utrolig snill, inteligent, morsom, kjekk, har god familie, bra jobb, trofast, elsker sin kjære over alt på jord, flink pappa, ja listen kunne ha fortsatt i en evighet. Jeg finner aldri selv en slik mann, og kjenner jeg er så misunnelig at det gjør vondt. Er det noen som har tipst til meg? detter uutholdelig! Anonymous poster hash: a1527...3ff Det eneste du virkelig kan gjøre er å ta deg litt sammen, og dette mener jeg vennlig! Når du finner drømmemannen din, vil du ikke at søsteren din skal være glad på dine vegne? Ikke risiker forholdet med din søster fordi du ønsker deg noe hun har, men ikke du Lykke til! Anonymous poster hash: 59e3c...382
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 selvfølgelig risikerer jeg ikke forholdet med min søster! hvor fikk du det fra? jeg trenger tips til å takle følelsen av misunnelse inni meg! Anonymous poster hash: a1527...3ff
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 selvfølgelig risikerer jeg ikke forholdet med min søster! hvor fikk du det fra? jeg trenger tips til å takle følelsen av misunnelse inni meg! Anonymous poster hash: a1527...3ff Selv om du tror du skjuler det kan det godt hende hun legger merke til det. Hun er tross alt søsteren din og kjenner deg sikkert godt. Og det var også et tips til hvordan du skal takle misunnelsen Du må tenke at det er andre ting som er viktigere, og rett og slett ta deg litt sammen Anonymous poster hash: 59e3c...382
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 det gjør så vondt, vil jeg noen gang få oppleve det samme? Anonymous poster hash: a1527...3ff
StellinaX Skrevet 10. mars 2014 #6 Skrevet 10. mars 2014 Vet du, det der er helt legitime følelser å ha! Bare tillat deg selv å kjenne på det, snakk evt med søsteren din om det. Si at du synes forholdet deres virker så fint og at du ønsker deg et like fint forhold som de har når du treffer mannen for deg. Misunnelsen kommer nok av det du sier, vil du noensinne oppleve det samme? Jeg kan tenke sånn selv, jeg er alenemor, jeg kjenner ofte på følelsen av å være alene...jeg har gode venner, får masse oppmerksomhet fra menn, men ønsker meg mest av alt kjærlighet, en å dele store og små ting i livet med. Harmoni. Humor. Trygghet. Spenning. Sex. Reiser. Hverdager. Jeg kan se andre som (tilsynelatende) har alt dette og tenke at det aldri vil skje meg. Men jeg blir ikke lenger misunnelig. Jeg vil ikke ha ANDRE sin lykke, jeg vil oppleve min egen. Man har lov til å være litt nede, kjenne på følelsen av at noen andre har det man selv ønsker seg aller mest. Men snakk om det med noen du stoler på (søsteren din?) og kjenn på hvordan det letter litt på tunge tanker når man tør å vise sårbarhet. 1
Gjest Mankiw Skrevet 10. mars 2014 #7 Skrevet 10. mars 2014 Vel, jeg kjenner jeg er veldig, veldig misunnelig på forholdet/typen til min stesøster (vi er som helsøsken). Han er liksom alt jeg kan ønske: utrolig snill, inteligent, morsom, kjekk, har god familie, bra jobb, trofast, elsker sin kjære over alt på jord, flink pappa, ja listen kunne ha fortsatt i en evighet. Jeg finner aldri selv en slik mann, og kjenner jeg er så misunnelig at det gjør vondt. Er det noen som har tipst til meg? detter uutholdelig! Anonymous poster hash: a1527...3ff Ja, bruk misunnelsen til noe produktivt. Jobb hardere og smartere med å få mannen du ønsker, det er jo fult mulig for både deg og søsteren din å ha gode ektemenn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå