Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

ja, jeg likte da bilde av en annen gutt på instagram uten å tenke over det og det resulterte i at min samboer ble sur.
jeg ser hele tiden at han liker bilder av jenter hele tiden, og derfor tenkte jeg det var greit at jeg også likte bilder.
så ser jeg at han plutselig har likt et gammelt bilde av en jente han hadde sex med mens vi var sammen, og når jeg spør hvorfor han likte det så ler han å sier: ja der dret du deg ut. du lite jo bilde av han så da liker jeg bilder av jenter du ikke liker.

det som irriterer meg er at han liker bildene hennes av og til og faktisk gikk inn på profilen hennes og likte et gammelt bilde for å ta igjen ??
er det kun jeg som synes dette blir for dumt ? hva tenker dere ?

Anonymous poster hash: c7ad5...b7b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at dere er veldig, veldig unge.

Anonymous poster hash: d9c12...740
  • Liker 21
Gjest Jørild
Skrevet

At jeg ville sluttet å bry meg om hvem og hva han liker på Instagram, og jeg ville likt det jeg liker uten og bry meg mer det det. Man ikke lage problemer av alt mulig rart.

Gjest black nailpolish
Skrevet

er han 12 år?

• Liker 3
Skrevet

Dette er trist... Morsomt trist.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

At jeg ville sluttet å bry meg om hvem og hva han liker på Instagram, og jeg ville likt det jeg liker uten og bry meg mer det det. Man ikke lage problemer av alt mulig rart.

men jeg bryr meg ikke, men med en gang jeg liker et bilde så skal han gjøre det han kan for å såre meg?

han kunne likt et bilde som var på nyhetsoppdateringen av en jente uten at jeg hadde brydd meg.

men nå gikk han faktisk inn på profilen hennes og likte et gammelt bilde, og hun er grunnen for mange av kranglene våres

AnonymBruker
Skrevet

er han 12 år?

hehe desverre 19, men skulle tro det ja. i hannes øyne så er jeg en fjortiss

Skrevet

men jeg bryr meg ikke, men med en gang jeg liker et bilde så skal han gjøre det han kan for å såre meg?

han kunne likt et bilde som var på nyhetsoppdateringen av en jente uten at jeg hadde brydd meg.

men nå gikk han faktisk inn på profilen hennes og likte et gammelt bilde, og hun er grunnen for mange av kranglene våres

HAHA, dette er noe av det teiteste jeg har hørt.

AnonymBruker
Skrevet

HAHA, dette er noe av det teiteste jeg har hørt.

hvordan er det teit ? :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår deg veldig godt, fordi jeg har det slik selv. Det at kjæresten liker bilder til exen sin er ikke greit. Min kjæreste hadde profilbilde av seg selv og exen i det første halvåret vi var sammen. Det var til og med en venn av han som hadde kommentert på bilde "har ikke du dame?", og han overså det til og med når jeg spurte hvorfor han hadde bilde av hun. Han slettet først bildet når han fortalte meg at han hadde vært utro med henne mot meg.. Nå takler jeg ikke at han liker eller kommenterer bildene til andre jenter, og det har endt opp med at ingen av oss liker eller kommenterer bildene til det motsatte kjønn. Ganske trist, men det er egentlig den beste løsningen så slipper vi dumme konflikter...
Så dere kan jo bli enige om at dere ikke liker bilder av det motsatte kjønn om det plager han? Det er vel ikke noe problem å bare se på bildene og ikke trykke på liker knappen? :-)

Anonymous poster hash: 755dc...83b
Gjest Jørild
Skrevet

Med andre ord du bryr deg..

Skrevet

hvordan er det teit ? :-)

Unnskyld, jeg hørtes kansje litt frekk ut.

Det er jo så tåpelig. At liking av bilder skal være et problem.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår deg veldig godt, fordi jeg har det slik selv. Det at kjæresten liker bilder til exen sin er ikke greit. Min kjæreste hadde profilbilde av seg selv og exen i det første halvåret vi var sammen. Det var til og med en venn av han som hadde kommentert på bilde "har ikke du dame?", og han overså det til og med når jeg spurte hvorfor han hadde bilde av hun. Han slettet først bildet når han fortalte meg at han hadde vært utro med henne mot meg.. Nå takler jeg ikke at han liker eller kommenterer bildene til andre jenter, og det har endt opp med at ingen av oss liker eller kommenterer bildene til det motsatte kjønn. Ganske trist, men det er egentlig den beste løsningen så slipper vi dumme konflikter...

Så dere kan jo bli enige om at dere ikke liker bilder av det motsatte kjønn om det plager han? Det er vel ikke noe problem å bare se på bildene og ikke trykke på liker knappen? :-)

Anonymous poster hash: 755dc...83b

uff, jeg som trodde det bare var jeg som var helt på trynet når jeg blir sjalu for alle bildene han liker av andre jenter...

jeg blir helt stresset og nervøs når han går ut for han ahr vært utro før. og jeg stoler ikke et sekund på han. jeg vil at vi skal bli offentlig på facebook sånn at jenter han snakker med veet at han er opptatt. men han vil ikke bli i et forhold med meg på facebook før jeg stoler på han...

krangelen ble så alvorlig at jeg nå sitter igjen med et blått øye og masse blåmerker på armene!

han har pleid å slp meg for å få viljen sin , men igår fikk jeg nok og nektet å gjøre som han sa og dette er første gang jeg har blått øye.

jeg vet det, jeg må gå fra han. men tingen er at vi bor sammen ( jeg har ingen andre steder å bo) og vi har samme jobb, så jeg kan ikke bare flytte ut heller for om det blir slutt er det jeg som sikkert må slutte i jobben siden han har høyere stilling enn meg, han er favoritten hos sjefene og han gjør en utrolig bra jobb.

han eier ikke respekt for meg, og jeg har fått nok. er utrlog ulykkelig. hin dagen holdt han meg fast for han ville vise kopisen hannes underlivet mitt! følte meg utrlog krenket der jeg satt. ja han var full

AnonymBruker
Skrevet

Med andre ord du bryr deg..

ja okei, det var kansje litt feil måye å skrive det på. jeg bryr meg, men jeg viser ikke at jeg bryr meg. sier ingenting heller, for jeg er fullt klar over at det er tåpelig å blir sjalu for sånne små ting. men når han har vært utro med så mange jenter som han ikke synes er like pen som meg engang så tar jeg ting veldig personlig og blir lei meg for småting...

Skrevet

Ok. Du må stikke fra denne fyren så fort det lar seg gjøre. NÅ. Dra til ei venninne, legg deg inn på hotell. Hva som helst. Og ikke fortell han hvor du drar. Pakk en liten bag og si du skal på trening. Gå ut døra og se deg aldri tilbake.

• Liker 1
Skrevet

Du sa vel til han at du ser at han stadig liker bilder av jenter?

AnonymBruker
Skrevet

Handler dette om hans utroskap eller sjalusi?

uansett begge deler er ille, dette fortjener du ikke. Som 19 åring skal du ha andre ting å tenke på, leve livet til fulle og det gjør du ikke nå.

Kom deg vekk fra fyren så slipper du å se tilbake på ei ungdomstid med sorger du kunne være foruten.

Anonymous poster hash: 87943...225
AnonymBruker
Skrevet

Du sa vel til han at du ser at han stadig liker bilder av jenter?

ja, men han spillte bare dum... spurte meg om hvem det liksom var. for jeg har jo navnet på alle jentene han like bildene til sant? haha herregud...

• Liker 1
Skrevet

uff, jeg som trodde det bare var jeg som var helt på trynet når jeg blir sjalu for alle bildene han liker av andre jenter...

jeg blir helt stresset og nervøs når han går ut for han ahr vært utro før. og jeg stoler ikke et sekund på han. jeg vil at vi skal bli offentlig på facebook sånn at jenter han snakker med veet at han er opptatt. men han vil ikke bli i et forhold med meg på facebook før jeg stoler på han...

krangelen ble så alvorlig at jeg nå sitter igjen med et blått øye og masse blåmerker på armene!

han har pleid å slp meg for å få viljen sin , men igår fikk jeg nok og nektet å gjøre som han sa og dette er første gang jeg har blått øye.

jeg vet det, jeg må gå fra han. men tingen er at vi bor sammen ( jeg har ingen andre steder å bo) og vi har samme jobb, så jeg kan ikke bare flytte ut heller for om det blir slutt er det jeg som sikkert må slutte i jobben siden han har høyere stilling enn meg, han er favoritten hos sjefene og han gjør en utrolig bra jobb.

han eier ikke respekt for meg, og jeg har fått nok. er utrlog ulykkelig. hin dagen holdt han meg fast for han ville vise kopisen hannes underlivet mitt! følte meg utrlog krenket der jeg satt. ja han var full

Her beskriver du et voldelig forhold, og dette er betydelig verre enn det du skrev om i hovedinnlegget ditt. Jeg forstår ikke at du kan bekymre deg for likes her og der, når du åpenbart sliter i et veldig destruktivt forhold. Jeg anbefaler deg å komme deg vekk fra denne fyren raskt. Facebook-liking er totalt uviktig i denne sammenhengen. Håper du ser det.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...