Gå til innhold

Jeg blir plutselig DEN sex-freaken!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er midt i 20-årene og har vært singel en stund. Pga. jobb er jeg ikke så mye ute på byen ol. i helgene lengre, og det vises. Jeg tåler ikke alkohol lenger og blir jo en helt annen person når det tipper over ett glass for mye.

Greia er, jeg blir så sexfiksert! Jeg er en jente som såvidt snakker med venninnene mine om sex, men når jeg drikker, er jeg den største one night stand-forkjemperen i verden og driter i om folk oppfatter meg som billig, for "sex er jo bare sunt". Det virker jo logisk den kvelden, men så kommer hverdagen og nå tror sikkert alle at jeg er ei hore, selv om det er snart 3 mnd siden jeg hadde sex.

I tillegg har jeg en "thing" for mørke menn, generelt, og legger ikke skjul på at jeg har hatt noen av dem.. Hvilket ikke er særlig respektabelt i mitt miljø, da alle da automatisk tror man ble med den første pakistaneren man ble klådd på på byen..

Enten så er dette ett reellt problem for meg, eller så har bare ikke fylleangsten min forsvunnet ut av kroppen enda.. Neste gang jeg skal ut å drikke, skal jeg hvertfall gå ett sted hvor ingen kjenner meg!

Trenger litt oppmuntring for å få dette ut av systemet.. :P

Anonymous poster hash: 2f3b7...baf

Videoannonse
Annonse
Gjest Lincoln
Skrevet

Javel, du er billig. Hva var poenget ditt?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så du blir gratishore som tar betaling i negerpikk etter 22 øl.. So what? Så lenge du ikke betalte for ølen selv syntes jeg det er helt greit.

Anonymous poster hash: 09e82...00e
  • Liker 3
Skrevet

Ser ikke problemet. Du er ikke den eneste her i verden som har hatt er one night stand eller fler.

• Liker 1
Skrevet (endret)

*feilpost

Endret av solstråle87
AnonymBruker
Skrevet

Javel, du er billig. Hva var poenget ditt?

Billig? Fordi hun er jente? Eller mener du at dersom det var en gutt som skrev om noe lignende ville han vært billig han og?

Anonymous poster hash: 1fd0a...584

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I tillegg har jeg en "thing" for mørke menn, generelt, og legger ikke skjul på at jeg har hatt noen av dem.. Hvilket ikke er særlig respektabelt i mitt miljø, da alle da automatisk tror man ble med den første pakistaneren man ble klådd på på byen..

Jaha. Det er ikke "respektabelt" å være sammen med mørke menn? Hva slags sted bor du egentlig? Et høl i Verdal?

Og "negerpikk" ser jeg noen skriver her. Hva er greia? Har etnisk norske menn SÅ sinnsyke komplekser ovenfor svarte menn? Syntes det virker nesten som at det er normalen at norske menn omtaler svarte menn på den måten. Er det noe mindreverdighetskomplekser ift til myten om at svarte menn har mye større pikk, eller hva?

Anonymous poster hash: 2f119...d0b

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner ikke problemet. Du blir frittalende om sex og mørke menn i fylla? Du er nok ikke den første ;)

AnonymBruker
Skrevet

Billig? Fordi hun er jente? Eller mener du at dersom det var en gutt som skrev om noe lignende ville han vært billig han og?

Anonymous poster hash: 1fd0a...584

Han hadde vært billig han og ja, men nå er det veldig få som bryr se om mannen er billig eller ikke

Anonymous poster hash: 4e6c2...689

Skrevet

Så lenge du holder deg langt unna meg, så blåser jeg i hva du gjør :P

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Jaha. Det er ikke "respektabelt" å være sammen med mørke menn? Hva slags sted bor du egentlig? Et høl i Verdal?

Og "negerpikk" ser jeg noen skriver her. Hva er greia? Har etnisk norske menn SÅ sinnsyke komplekser ovenfor svarte menn? Syntes det virker nesten som at det er normalen at norske menn omtaler svarte menn på den måten. Er det noe mindreverdighetskomplekser ift til myten om at svarte menn har mye større pikk, eller hva?

Anonymous poster hash: 2f119...d0b

Skulle til å skrive det samme.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er midt i 20-årene og har vært singel en stund. Pga. jobb er jeg ikke så mye ute på byen ol. i helgene lengre, og det vises. Jeg tåler ikke alkohol lenger og blir jo en helt annen person når det tipper over ett glass for mye.

Greia er, jeg blir så sexfiksert! Jeg er en jente som såvidt snakker med venninnene mine om sex, men når jeg drikker, er jeg den største one night stand-forkjemperen i verden og driter i om folk oppfatter meg som billig, for "sex er jo bare sunt". Det virker jo logisk den kvelden, men så kommer hverdagen og nå tror sikkert alle at jeg er ei hore, selv om det er snart 3 mnd siden jeg hadde sex.

Enten så er dette ett reellt problem for meg, eller så har bare ikke fylleangsten min forsvunnet ut av kroppen enda.. Neste gang jeg skal ut å drikke, skal jeg hvertfall gå ett sted hvor ingen kjenner meg!

Trenger litt oppmuntring for å få dette ut av systemet.. :P

Min erfaring med meg selv når jeg har hatt det slik er at jeg har hatt visse behov jeg ikke har fått dekket i hverdagen.. Når jeg da har fått i meg alkohol, så har jeg mistet hemningene mine og det har tatt av for meg.

Kanskje greia er at du er singel og savner sex og nærkontakt med noen? Og greia med mørke menn har jo sikkert en sammenheng i deg selv et eller annet sted. Du får gå i deg selv og se hvor det kommer fra, så løser du problemet med at du tar av i fylla ;-).

Anonymous poster hash: 9e246...0e1

AnonymBruker
Skrevet

Så du har emosjonelle problemer som de fleste andre billige jenter. Ikke akkurat noe nytt der.

Anonymous poster hash: 7de16...1c6
Skrevet

Kos deg :) Jeg ser ikke problemet. Og det er faktisk ingen andre som har noe med det, så jeg hadde ikke bekymra meg så mye for hva folk tenker

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...