Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gjør man det egentlig slutt med typen/damen?
Og hvordan vet man at man må gjøre det slutt?

Og hvordan kommer man seg videre i livet?

Noen som har lyst til å dele noen erfaringer? Sliter litt med dette, er mange tanker som går rundt i hodet mitt, og hadde vært deilig med noen råd og tips :-)

Anonymous poster hash: ab09d...bac
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du blir nesten nødt til å gjøre deg litt "kald" når du overbringer budskapet om brudd. Slik erfarer jeg det, ellers hadde jeg ikke klart å komme meg videre. Bearbeiding av tanker, følelser og sorg kommer etterpå.

Anonymous poster hash: 41701...b53
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hver gang jeg prøver å gjøre det slutt begynner jeg alltid å gråte mens jeg sier det og sier hvorfor og sånt.. Så begynner kjæresten min å klemme på meg og kysse på meg og får meg til å angre og ta det tilbake, det gjør det så vanskelig! For jeg vil virkelig ha det slutt, forholdet vårt er utrolig dårlig og usunt og jeg er så ulykkelig og lei meg hele tiden, men jeg klarer bare ikke å gi slipp og komme meg videre... :(

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang jeg prøver å gjøre det slutt begynner jeg alltid å gråte mens jeg sier det og sier hvorfor og sånt.. Så begynner kjæresten min å klemme på meg og kysse på meg og får meg til å angre og ta det tilbake, det gjør det så vanskelig! For jeg vil virkelig ha det slutt, forholdet vårt er utrolig dårlig og usunt og jeg er så ulykkelig og lei meg hele tiden, men jeg klarer bare ikke å gi slipp og komme meg videre... :(

Jeg hadde det slik med en eks. Når jeg var alenen visste jeg at jeg måtte gjøre det slutt. Men når han var der klarte han å sno meg rundt og tvile. Tilslutt måtte jeg gjøre det slutt med sms for å klare å få det til.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det slik med en eks. Når jeg var alenen visste jeg at jeg måtte gjøre det slutt. Men når han var der klarte han å sno meg rundt og tvile. Tilslutt måtte jeg gjøre det slutt med sms for å klare å få det til.

Men føler det blir så feil og feigt av meg å sende sms. Og uansett så kommer han til å snakke med meg på skolen og sånn da og spørre hvorfor og om vi skal være med hverandre. Og da kommer jo tvilen, og jeg klarer heller ikke å si nei til å være med han. For jeg har mistet vennene mine, og har ikke noe annet å gjøre på..

Gjest Blubbs
Skrevet

Jeg frostår deg godt. Men det beste er nok å ta det via SMS også unngå han for en stund, fremtil du "kommer deg over vannet". Slik at du kan klare å holde på bruddet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...