AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Jeg er 33 år, samboer er på samme alder. Vi har vært sammen i over to år. Jeg vil ha barn nå, han vil ikke ha barn enda - både fordi han er usikker på om han vil ha barn (men sier han har alltid sett det for seg) - og fordi han er usikker på oss... Håpløs som jeg er har jeg prøvd å presse han - selvsagt uten suksess. Alt annet mellom oss fungerer faktisk utmerket og jeg føler vi er skapt for hverandre.. Hva skal jeg gjøre? Vente og se hva som skjer om noen mnd/år? Eller komme meg bort mens jeg enda er fertil? HJELP! Anonymous poster hash: 68299...fa6
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Det der hadde ikke jeg giddet. Usikker på om han vil ha barn og usikker på om dere egentlig bør være sammen? Høres lovende ut. Jeg hadde ikke tenkt tanken på å få barn med en som sier at han er usikker på om jeg er den rette for han. Du er 33 år, du har ikke all verdens med tid, med mindre du syntes det er greit å nærme seg pensjonsalder når ungen er 20. Move along, det hadde jeg gjort i hvertfall. Anonymous poster hash: 9f9a9...010
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 Å være sammen i 2 år før evt unge er ikke lenge. Det er lurt å vente til nyforelsken går over først. Da ser man mer helheten i ting. Man blir blind på mye i starten. Anonymous poster hash: 6949c...b1a 1
Mrs Smith Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 (endret) . Endret 29. juni 2014 av Gullrose 1
Tante-Sofie Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 Hvis han er usikker på dere, er det faktisk ikke sånn at alt mellom dere fungerer utmerket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå