Apple- Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Vi har laget nytt rom til 12-åringen vår og er nesten ferdig. Han hadde flere fotballplakater hengende på veggen før, men av forskjellige grunner er det nå nesten ingen veggplass å ta av. Jeg lurte derfor på å printe ut div. bilder av fotballspillere, logoene til favorittklubbene o.l., lime det på den nye pulten og lakke over Tenker jeg må bruke ganske glatt papir som kanskje ikke absorberer så mye fuktighet fra lakken, ellers er jeg redd papiret blir ødelagt. Er det noen som har gjort noe lignende før? Erfaringer? Råd? Forslag? Er det bedre å bruke kontaktpapir oppå, kanskje? Men da er jeg redd for luftbobler. Og vil det sitte? Noe grønn, ja... Hjelp! Pliiiis!
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Har ingen råd og tips å komme med, men det var en veldig flott ide! Anonymous poster hash: 708fe...616
Apple- Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2014 Har ingen råd og tips å komme med, men det var en veldig flott ide! Anonymous poster hash: 708fe...616 Tusen takk for det! Er det virkelig ingen andre som har noe å komme med? Har du sett det, hørt det, gjort det?
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #4 Skrevet 11. mars 2014 Har du googlet decoupage? Evt decoupage og møbler/furnitures? Fikk iallefall opp en del treff da, ofte benyttes servietter til den teknikken, men ser det er flere som har brukt bilder ol. Kan bli ganske kult... Og ville nok gått for lakkert overflate, kontaktpapir tåler jo mye mindre. Anonymous poster hash: 9461c...274 1
curiousity Skrevet 11. mars 2014 #5 Skrevet 11. mars 2014 Kanskje du kan få laget en glassplate å legge over i steden for å lakke over? Holder bildene fine, og ser for meg at det er lettere å rengjøre. Da går det også an å skifte ut bildene under om han blir lei! 2
Apple- Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2014 Har du googlet decoupage? Evt decoupage og møbler/furnitures? Fikk iallefall opp en del treff da, ofte benyttes servietter til den teknikken, men ser det er flere som har brukt bilder ol. Kan bli ganske kult... Og ville nok gått for lakkert overflate, kontaktpapir tåler jo mye mindre. Anonymous poster hash: 9461c...274 YESS!! Der har vi løsningen! Det er nok det jeg har sett før. Tuuuuusen takk, nå kjenner jeg at det klør i fingrene! Storfornøyd nå!! :nigo:
Apple- Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2014 Kanskje du kan få laget en glassplate å legge over i steden for å lakke over? Holder bildene fine, og ser for meg at det er lettere å rengjøre. Da går det også an å skifte ut bildene under om han blir lei! Tusen takk for forslag, vi går for den over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå