at2 Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Hei! Jeg er jeg jente på snart 19 år og har jeg kjæreste på samme alder, vi har vært sammen en liten stund men, de siste måndene har det vært veldig turbulent fordi jeg er usikker på hva han føler for meg .. Jeg er ikke sikker lenger fordi han viser det aldri. Jeg har prøvd flere ganger å snakke med han om det og han har lovet meg gang på gang at han skal bli bedre til å fortelle meg hva han føler og hva jeg betyr for han men, det dabber av etter bare noen dager. Han er også veldig dårlig til å gi meg oppmerksomhet og det begynner jeg å bli veldig lei av .. og blir faktisk lei meg :/ men, det går i samme bane at jeg snakker med han om det og han gjør det men, dabber av igjen etter få dager Noen som kan gi meg råd? Jeg vil ikke gi opp på han, jeg elsker han. Hilsen usikker jente 19
Gjest Runforit Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Hvor lenge har dere vært sammen? Det er ikke alle som konstant orker å prate om hvor mye de føler for den andre. Jeg er iallefall ikke sånn. Man viser det med handlinger, kyss, klem etc.
at2 Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2014 Vi har vært sammen ca. 7 mnd.. Jeg er klar over at han orker å snakke hele tiden osv men, i tillegg til dette så har vi på en måte et avstands forhold og det er jo vanskelig det og.. Han bor i oslo og jeg i vestfold. Det Det er bare at han aldri sier, at han er glad i meg, aldri at vi skal finne på noe, aldri noen ting.. Det er alltid jeg som må gjøre ting.. eller si ting osv..
Gjest Runforit Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 (endret) Vi har vært sammen ca. 7 mnd.. Jeg er klar over at han orker å snakke hele tiden osv men, i tillegg til dette så har vi på en måte et avstands forhold og det er jo vanskelig det og.. Han bor i oslo og jeg i vestfold. Det Det er bare at han aldri sier, at han er glad i meg, aldri at vi skal finne på noe, aldri noen ting.. Det er alltid jeg som må gjøre ting.. eller si ting osv.. Om dere har et avstandforhold der han aldri tar initiativ til å treffe deg så ville jeg tatt det som om han egentlig ikke er så interessert. Er en forelsket(noe en burde være etter 7 mnd og iallefall om en sjeldent det vedkommende) så ville han tatt initiativ til å finne på noe med deg så ofte som mulig. Kanskje ikke svaret du var ute etter, men han høres ikke særlig interessert ut. Endret 10. mars 2014 av Runforit
at2 Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2014 Takk for svaret, jeg trengte vell egentlig bare å høre det!
Gjest Runforit Skrevet 10. mars 2014 #6 Skrevet 10. mars 2014 Takk for svaret, jeg trengte vell egentlig bare å høre det! Du er bare 19 år Tro meg når jeg sier dette: Når du treffer den rette så vil du aldri sitte med de følelsene du sitter med nå. Lev livet og kos deg. Han med stor H vil dukke opp før du vet ordet av det
at2 Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 10. mars 2014 Du er bare 19 år Tro meg når jeg sier dette: Når du treffer den rette så vil du aldri sitte med de følelsene du sitter med nå. Lev livet og kos deg. Han med stor H vil dukke opp før du vet ordet av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå