Gå til innhold

Hvor ofte trener du?

Hvor ofte trener du?  

1. 1. Hvor ofte trener du?

• Hver dag
      4
    • 3-5 ganger i uka
      18
    • 1-2 ganger i uka
      9
    • Et par ganger i måneden
      0
    • Når jeg gidder
      3
    • Trener ikke
      3
    • Annet..
      0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på hvordan det står til med treningsvanene deres :-)

Selv trener jeg minst fem ganger i uka. men har ikke medlemsskap på treningsstudio så det går mest i pilates-videoer og styrketrening. prøver også å legge til et par lange gåturer i løpet av uka..

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trener 3-5 ganger i uka, kanskje mest 4 ganger... Føler jeg ikke har tid til mer, har jo behov for å slappe av også, så jeg syns jeg trener mye jeg! :)

Må si jeg er imponert over at de fleste som har svart på avstemmingen trener 3-5 ganger i uka (selv om det ikke er så mange som har svart enda)! Kjempebra syns jeg! Flinke er dere... :klappe:

Gjest Ethereal
Skrevet

Uten trening hadde jeg ikke klart å sitte i ro på jobb, så det er en nødvendighet for meg! Jeg trener 4-5 ganger pr uke; aerobic/step og styrke, og terrengsykling når været holder. I tillegg går jeg gjerne lange turer.

Skrevet

Stemte 1-2 ganger, som oftest er det fler, men i snitt lander jeg vel her.

De siste to ukene har jeg ikke fått trent i det hele tatt!!

Trener spinning, step-styrke, høy-puls osv.

Skrevet

Jeg trener ikke i det hele tatt, det er så mye annet å bruke livet på. :wink:

Skrevet

Trener aldri. Er så vanskelig å komme i gang og blir utrolig fort sliten.

Skal prøve å komme meg ut og gå noen lange turer i hvertfall.

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Når jeg gidder. KAnskje jeg gidder i dag.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har trent jevnlig i tre år hver dag...kardio på ergometersykkel.

I sommer tar jeg meg fri. Trenger å bruke alt overskuddet på oppussing av hus.

Skrevet

Vi går en times tur hver dag.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er utrolig dårlig til å trimme/trene, men de siste par månedene har jeg lagt meg til en god vane, og det er å gå en tur hver dag. Går i ca 40-45 minutter.

I tillegg prøver jeg å gå til og fra jobb så ofte som mulig!

K

Skrevet

Trener minst 5 ganger i uken.

Får jeg ikke gjort det, blir jeg rastløs og i skikkelig dårlig humør.

Gjest the imp
Skrevet

trener 3-5 ganger i uken nå, men i sommer skal jeg prøve å få lagt til meg vanen med å trene 6 ganger i uken. Får forhåpentligvis litt bedre tid framover nå, så jeg klarer å gjennomføre det.

Skrevet

Trener 4-5 ganger per uke, både i sal og studio. Trives best i sal med deilig musikk!!

I stressede perioder blir det nok ca. 2 ganger per uke...ikke bra!

Skrevet

På studio 6 dager pr uke i snitt.

Da går det i spinning og styrketrening i sal med instruktør.

I tilegg bruker jeg sykkel istedenfor bil mest mulig, går tur av og til, og så hender det at det blir en liten fjelltur på helg.

Blir rastløs og sur når jeg ikke får rørt meg.

Sist uke ble det både svømming og kajakkpadling, men det er ikke sikkert dette blir noen fast greie.

Skrevet

Trener alltid to ganger i uka, ca 1 time hver gang! :) Helsestudio, med jogging og styrketrening. Skal faktisk gå å trene om et kvarters tid!

Gjest Muslingen
Skrevet

Jeg trener ikke... :oops:

Men idag kjøpte jeg sykkel. Og barnesete, så nå kan vesla bli med på trimtur. Og jeg har kjøpt en Pilatesbok...har ikke brukt den så mye ennå, men jeg merker at øvelsene er effektive.

Skulle gjerne trent på helsestudio...men det gidder jeg ikke når hele ettermiddagen går til trening da... Bor et par mil utenfor byen.

Skrevet

Skremmende sjelden. Rett og slett, fordi det ikke har mulighet til å skytes inn i min hektiske timeplan. Skolen rapper mye av tiden min, men håper på at det neste år vil roe seg og jeg får et overskudd av fritid.

Skrevet

Det kommer så ann på!

Noen ganger er jeg kjemopeflink og trener fire-fem ganger i uka, andre ganger blir det en.. hvis jeg er heldig... :klø:

Skrevet

Da vi trente på Elixia, trente vi annenhver dag, dvs. 3 ganger i uken.

Nå har vi dårlig råd og går ikke på Elixia lengre, men når vi begynner der igjen (så snart økonomien har tatt seg opp), så kommer vi til å trene tre ganger i uken om mulig. Nå vet jeg ikke hvor enkelt det blir i forb. med arbeidstider, men vi prøver i allefall.

Nå blir det ikke rare trenginga :o

Skal prøve å gå turer hver dag, og så får jeg noe trening med masse gåing, bæring og trappegang på jobb.

Skrevet

Jeg trener 4-5 ganger i uka.

Har personlig trener, kjempe gøy :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...