AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Jeg har den siste måneden datet en utrolig bra fyr. Han behandler meg som en prinsesse, noe jeg aldri har opplevd før. I helgen fortalte han meg om fortiden sin som psykisk syk. Han var tidligere innlagt på psykiatrisk og tok antidepressiv medisin. Dette har han sluttet på, og fungerer fint i hverdagen med jobb og studier. Hva tenker dere? Noen erfaringer med å være sammen med noen med psykiske problemer? Anonymous poster hash: ff9b3...f6f
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Høres ut som om han har blitt frisk. Anonymous poster hash: e5c1a...268 9
Gjest stian86 Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 Han gikk på en smell og alt er bra no. noe psykisk syk er han ikke du :-) så her er der bare og gi gass. Fabian stang var innlagt på psykiatrisk grunner sterk deprisjon. Fordi man er det betyr ikke det at man er psykisk syk. Før eller siden går alle på en smell, og noen trenger mer hjelp enn andre for og komme over kneiken. Så gi gass du :-) 4
Blod Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Bare ikke vær så egoistisk å dumpe han kun pga det. 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 Jeg dater en nå, som lider av alvorlig depresjon. Det er en følelsesmessig berg-og-dalbane som jeg ikke vet om jeg orker mer. Han er begynt i terapi,så jeg håper på en bedring, men han er veldig selvsentrert og kan isolere seg helt i uker og noen ganger måneder.Føler jeg setter livet på vent for ham og vet ikke om det er verdt det....Dette er min erfaring med å date en psykisk syk - mye tristhet,anullerte avtaler og venting. Høres ut som det går bra med han du dater,da han er i jobb og klarer å studere,så jeg ville ikke tenkt for mye på hans forhistorie akkurat nå.Bare tiden vil vise om han er stabil,eller om det kommer tilbakefall. Jeg synes du skal fortsette å date ham:) Anonymous poster hash: e07a1...016 1
Anonymine Skrevet 11. mars 2014 #6 Skrevet 11. mars 2014 (endret) . Endret 21. desember 2018 av Anonymine 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #7 Skrevet 11. mars 2014 Hvis han har vært lagt inn så må det ha vært rimelig alvorlig da. Har han fortalt deg om diagnosen han fikk? Jeg hadde vært forsiktig med å gå inn i et forhold med en psykisk syk person, fordi jeg er det selv og sliter en del til tider. Har også vært i et forhold til en med ganske alvorlige lidelser og vet det kan være vanskelig å leve med en psykisk syk. Samtidig når han nå er frisk så kan jeg godt tenke meg at han setter mye større pris på de viktige tingene i livet, og nok kan være en fin person å være sammen med. Har man opplevd de dypeste daler, er man nok lykkeligere over hverdagslivet og de fine tingene man opplever ellers i livet. Anonymous poster hash: 0ee41...ca7
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #8 Skrevet 11. mars 2014 Han ER ikke psykisk syk. Han VAR! Anonymous poster hash: 7d7f4...ab2 3
Gjest Blomsterert Skrevet 11. mars 2014 #9 Skrevet 11. mars 2014 Tenker at du har funnet en bra mann :-) Alle kan oppleve kriser i livet. Han er jo bare en erfaring rikere.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #10 Skrevet 11. mars 2014 Bestekompisen min har psykiske problemer, går til psykolog, er sterkt deprimert og sliter med angstanfall. Nå går han på beroligende medisin pluss antidepressiva. Dette er bare slik som skjer, de er fortsatt like gode personer synes jeg :-) Alle kan møte veggen, det kan skje med hvem som helst! Og noen velger å legges inn istedet for å gå i terapi, for å bli raskere frisk. Jeg kunne aldri "droppet" han som venn pga dette, han har også kjæreste og det går helt fint :-) Anonymous poster hash: 2c1ef...9f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå