Virilja Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Holder på med å ordne litt på verandaen og vil gjerne kjøpe noen blomster som vi kan sette ut. Men jeg aner ikke hva som passer til årstiden. Er det noen som kan hjelpe?
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Det de har i blomsterbutikken/gartneriet nå. Div løkblomster som narcisser(bl a påskeliljer), perleblomst, julerose, tusenfryd. Stemor er kommet (for lengst), selv syns jeg det er litt vel tidlig med den. Anonymous poster hash: a49a5...faf
Nanami Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 Det de har i blomsterbutikken/gartneriet nå. Div løkblomster som narcisser(bl a påskeliljer), perleblomst, julerose, tusenfryd. Stemor er kommet (for lengst), selv syns jeg det er litt vel tidlig med den.Anonymous poster hash: a49a5...faf Det er jo greit at violaen kommer nå da, den kan jo stå ute selv om det er helt ned til -5.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Holder på med å ordne litt på verandaen og vil gjerne kjøpe noen blomster som vi kan sette ut. Men jeg aner ikke hva som passer til årstiden. Er det noen som kan hjelpe? Det avhenger vel av hvor du bor? Det er stor forskjell på klima i for eksempel Vadsø og Stavanger.... Anonymous poster hash: ccfd6...318
Gjest Lille-pus Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 Krokkus, påskeliljer (store og små), snøklokker burde være de beste valg de fleste steder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå