Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle menn og kvinner på kvinneguiden!

Jeg har et problem med min samboer som jeg tidligere har ansett som en bagatell, men som nå blir stadig mer provoserende og slitsom.

Hvis jeg tar opp måten ting blir gjort på, da organisatorisk og fysisk utførelse, blir jeg møtt med "gjør det selv" eller "vet det".

Jeg har forsøkt å ta opp disse tingene på forskjellige måter, tilogmed snilt og høflig.

Jeg prøver å engasjere, jeg prøver å motivere og jeg prøver å få frem det jeg mener på en ordentlig måte, men jeg føler ikke at jeg når frem!

Anonymous poster hash: 36398...965
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke samboeren din få gjøre ting på den måten han/ hun mener er best? Forbanna irriterende med folk som skal legge seg oppi eller ta over når man skal gjøre noe. Hvis måten det blir gjort på er så viktig, ja gjør det selv da!

Skrevet

Kan du komme med et konkret eksempel? Kanskje han synes hans måte er best?

AnonymBruker
Skrevet

Si meg, er du mammaen hans?

Anonymous poster hash: 1bbc4...b8c
AnonymBruker
Skrevet

Enten lar du han få gjøre det på sin måte, eller så gjør du det selv.

Anonymous poster hash: fcda4...2b1
Skrevet (endret)

.

Endret av Gullrose
Skrevet

Hvorfor kan du ikke bare gjøre det selv? Da slipper du å irritere deg over at han gjør det på "feil" måte.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har forsøkt det samme. Det hjelper ikke. Det har med hva hans målestokk av renhold og utførsel står på. Jeg er veldig opptatt av at feks på kjøkkenet skal det ikke ligge vann og søl. Det var ikke min eks så nøye med. Han tørket vekk det verste, og lagde mange flekker på klutene (Tørket opp søl uten å skylle kluten etterpå).

Anonymous poster hash: 7397b...5b5
Skrevet

Vedkommende ønsker tydeligvis ikke råd, instruks eller rettelser, så la det ligge, med mindre det er prekært.

Hvis det er husarbeid det gjelder f.eks, foreslår jeg at dere omfordeler oppfaver slik at han får mer av oppgavene som ikke krever nøyaktighet, og dere da begge fortsatt gjør ca. like mye.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...