Mona26 Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Tinder har uten tvil stor underholdingsverdi. Jeg kommer i kontakt med så mange merkelige sjeler, og ser av og til noen helt sinnsvake bilder. En fyr skrev; Jeg elsker deg til meg etter å ha pratet i 5 minutter, en annen spurte om jeg ville komme til ham og drikke sjampis i boblebadet hans en mandagsnatt. En tredje fyr åpnet hele samtalen med; "pule?" mens en annen lurte på om ringen min med bart på fra bik bok var en forlovelsesring. En fyr sa at han kunne ta meg i bekpress ( usikker på om han mente at han var strek og kunne løfte en feit ku som meg, eller om han mente at jeg var tynn og liten) Jeg møtte en fyr som ikke lignet LITT på bildene sine og en annen som satt å promet mist 5 ganger på daten. Uansett... fortell meg om dine morsome erfaringer 2
Gjest rådyr Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Jøss, har bare snakket med tilsynelatende normale folk jeg, men har tilgode å gå på date så jeg kan jo ta feil (men tror ikke det). Jeg må jo være ganske kjedelig, for kommer bare i kontakt med "normale" folk på nettdating også.
Mona26 Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2014 Jøss, har bare snakket med tilsynelatende normale folk jeg, men har tilgode å gå på date så jeg kan jo ta feil (men tror ikke det). Jeg må jo være ganske kjedelig, for kommer bare i kontakt med "normale" folk på nettdating også. de aller aller fleste er greie, men det er alltid en eller annen som er litt spesiell. Du må vel ha klikket forbi et par superrare bilder på tinder du også?
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Møtte en som var sååååå kjekk og sjarmerende... Dro på date, og han begynte å snakke mer og mer om energier, overtro og virket bare mer og mer gal. i tillegg var han ikke over eksen, og det var like greit. Anonymous poster hash: 5844f...bb6
Mona26 Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2014 Møtte en som var sååååå kjekk og sjarmerende... Dro på date, og han begynte å snakke mer og mer om energier, overtro og virket bare mer og mer gal. i tillegg var han ikke over eksen, og det var like greit. Anonymous poster hash: 5844f...bb6 OMG! Såååå freaky!! Hvor lenge måtte du lide deg gjennom daten? Han ene jeg traff viste seg å være nylig separert og hadde en datter på 2 år. Btw... Han var bare 28 år!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå