AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Var en i hjembyen min som begynte og prate med meg for over en uke siden, og vi har siden det pratet i flere timer hver dag. Han sa fra begynnelsen av at han ikke var klar for noe forhold (ble slutt med dama i sommer) men at han likevel hadde lyst til og treffe meg. Hjernen min sa at jeg ikke burde det siden at aldersforskjellen er litt stor, mens hjertet sa at jeg måtte ta litt sjanser også. Har bare vært singel i 2 mnd jeg da, så tenkte samme som han jeg og egentlig at jeg bare får date han og se hva som skjer. På fredag kom jeg til hjembyen min, og det var egentlig ikke meningen at vi skulle treffes da, men jeg var på joggetur og dro innom han. Etter jeg hadde vært der et par timer så endte det i sex (som ikke helt var planlagt, men begge var jo like med på det så). Når jeg da kommer hjem så sier han at det gikk litt veldig fort på slutten der og at det absolutt ikke er likt han og ha sex med noen så tidlig i det hele tatt. Er ikke noe jeg gjør hver dag heller forsåvidt. Så planlegger vi at han skal komme hit jeg bor til uka da. Alt virket helt fint og flott frem til sent i går kveld. Da sier han at han er usikker fordi han kjenner han ikke er klar for noe og en del annet om at det ikke er helt han at det gikk så fort frem sist og at han føler det er best av vi bare har kontakt på skype en stund fremover og at han føler det er mest riktig at han ikke kommer på besøk denne uka selv om han sier han synes jeg er veldig trivelig, snill og folkelig (han sa også at han synes jeg var deilig etter sexen, så kan ikke skjønne det var noe galt med det). Jeg sier da at det er dumt om han ble skremt av det som skjedde, og det sier han at han ikke er, og at begge var jo like mye med på det i grunn og at det skjedde naturlig og at han ikke angrer på det eller at han ikke følte det ødela noe. Så han sier etter at jeg spør litt mer at det kan hende han vil møte meg igjen, men kanskje ikke akkurat nå. Så han sier han må ta det litt som det kommer. Det var en del mer, men orker ikke skrive alt. Jeg skal ikke overanalysere det som ble skrevet, for kan jo for all del bare være sånn som det står, men en kompis sa at han tror at det var et vennlig avslag. Og om det er et vennlig avslag skjønner jeg i alle fall ingenting, for jeg har ikke gitt uttrykk for at jeg er ute etter et forhold heller, men jeg synes han er veldig trivelig og snill. Og det er vel derfor jeg er så veldig skuffa og lei meg nå. Jeg føler nesten jeg har blitt brukt og kasta. At jeg bare ble pult for så at han stakk av, selv om det sikkert ikke er sånn han mente det. Og jeg klarer ikke mer nå. Jeg ble voldtatt for under ett år siden, hadde en kjæreste etter det som ikke respekterte meg i det hele tatt og nå dette. Jeg er bare helt utrolig lei meg, og jeg vet ikke hva jeg skal tro eller ikke om han jeg hadde sex med nå jeg. Han har gitt klart uttrykk for at han vil gjerne ha kontakt med meg og prate med meg nå da, og sender meg sms og alt og spør om det går bra med meg (jeg har blitt ganske syk) så virker jo som om at han ikke mente det sånn som jeg føler det da. Jeg trodde jeg nå hadde truffet på en utrolig snill fyr, og det er det jo en sannsynlighet for da og at han derfor nå sier at han ikke er klar for noe forhold enda sånn at jeg ikke skal få falske forhåpninger, men jeg vet ikke.. Anonymous poster hash: f94e9...393
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Bare la han være i fred. Og tar han kontakt med deg, så spør hva han er interessert i. Ikke møt ham mer om han ikke utrykker seriøst ønske om forhold. Å bare ha casulal kontakt betry at han vil ha deg på gress og kunne ha sex. Og med mindre du synes det høres greit ut, holder du deg unna.Anonymous poster hash: 8484c...b87 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 Håper det aller beste for deg! Har du fortalt han dette med voldtekten? Anonymous poster hash: ac2fb...37f
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #4 Skrevet 10. mars 2014 Bare la han være i fred. Og tar han kontakt med deg, så spør hva han er interessert i. Ikke møt ham mer om han ikke utrykker seriøst ønske om forhold. Å bare ha casulal kontakt betry at han vil ha deg på gress og kunne ha sex. Og med mindre du synes det høres greit ut, holder du deg unna.Anonymous poster hash: 8484c...b87 Men det er jo han som vil at vi skal snakke sammen på skype og sms. Og han sier han ikke vil møte meg mer før han har noe seriøst ønske om forhold, så Anonymous poster hash: f94e9...393
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 Håper det aller beste for deg! Har du fortalt han dette med voldtekten? Anonymous poster hash: ac2fb...37f Ja, dette vet han om. Og dette er noe han har spurt mye om også (om hvordan jeg føler det osv) så han bryr seg veldig tydelig da. Jeg får bare håpe at det er som han sier at han må ha litt tid til å tenke om han vil ha noe forhold eller ikke siden han tydeligvis ikke vil ha sex utenom at han er i et forhold. _TS Anonymous poster hash: f94e9...393
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #6 Skrevet 10. mars 2014 Men det er jo han som vil at vi skal snakke sammen på skype og sms. Og han sier han ikke vil møte meg mer før han har noe seriøst ønske om forhold, så Anonymous poster hash: f94e9...393 Ja han vil gjerne ha deg på skype og sms for å holde deg varm i tilfelle han får lyst på sex igjen. Kan godt være at fyren er snill og grei, men interessert er han jo ikke. For din egen del så bør du holde deg unna han, slikk sårene og gå videre! Anonymous poster hash: 5370c...7f0
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #7 Skrevet 10. mars 2014 Ja han vil gjerne ha deg på skype og sms for å holde deg varm i tilfelle han får lyst på sex igjen. Kan godt være at fyren er snill og grei, men interessert er han jo ikke. For din egen del så bør du holde deg unna han, slikk sårene og gå videre!Anonymous poster hash: 5370c...7f0 Akkurat det jeg skulle si Om han ikke vil møte deg eller ha et seriøst forhold, er det bedre å ikke ha kontakt på sms og Facebook også. Anonymous poster hash: 8484c...b87
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #8 Skrevet 10. mars 2014 Ja han vil gjerne ha deg på skype og sms for å holde deg varm i tilfelle han får lyst på sex igjen. Kan godt være at fyren er snill og grei, men interessert er han jo ikke. For din egen del så bør du holde deg unna han, slikk sårene og gå videre! Anonymous poster hash: 5370c...7f0 Men hvorfor tror du at han bare vil ha sex da når han helt klart sier at han ikke er den typen som har fuckfriends og han vil derfor ikke besøke meg denne uka fordi han føler at det gikk for fort fredagen, selv om han sier han synes at det ikke ødela noe. Hadde han vært ute etter sex så antar jeg at han ville sagt det siden jeg har sagt at jeg for øyeblikket ikke er klar for noe forhold, men likevel har lyst til å date han for å se om jeg forandrer mening. Jeg skjønner jo jeg og da at han ikke er interessert i nor forhold med meg enda når han sier akkurat dette og at han trenger tid til å se det an, men at han synes at jeg er så snill at han har lyst til og prate med meg.. Jeg vil bare ikke overanalysere ting så mye jeg da, for kan jo være sånn som han sier det. Jeg vet jo selv hvordan det føles og møte noen og så komme hjem og få dårlig samvittighet fordi jeg fortsatt kjenner jeg savner kjæresten på en måte. -TS Anonymous poster hash: f94e9...393
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #9 Skrevet 10. mars 2014 Akkurat det jeg skulle si Om han ikke vil møte deg eller ha et seriøst forhold, er det bedre å ikke ha kontakt på sms og Facebook også.Anonymous poster hash: 8484c...b87 Men hvorfor vil en person som ikke er interessert være interessert i å skrive med den personen hver eneste dag på Skype? Er det jeg ikke klarer og forstå. Anonymous poster hash: f94e9...393
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #10 Skrevet 10. mars 2014 Men hvorfor vil en person som ikke er interessert være interessert i å skrive med den personen hver eneste dag på Skype? Er det jeg ikke klarer og forstå. Anonymous poster hash: f94e9...393 For å holde seg på gress.Anonymous poster hash: 8484c...b87
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #11 Skrevet 10. mars 2014 For å holde seg på gress.Anonymous poster hash: 8484c...b87 I tilfelle han vil bli sammen med meg? Er i alle fall det han gir uttrykk for. Anonymous poster hash: f94e9...393
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #12 Skrevet 10. mars 2014 I tilfelle han vil bli sammen med meg? Er i alle fall det han gir uttrykk for.Anonymous poster hash: f94e9...393 Enten vil han, og da går han for det med en gang. Når han utsetter, kalles det å holde noen på gress. Det er å være reserve, og det anbefales virkelig ikke. Finner han ut at han vil noe ordentlig, kan han kontakte deg for en date da. Men du gjør lurest i å holde deg unna og dermed åpnen for andre. Anonymous poster hash: 8484c...b87
Majott Skrevet 10. mars 2014 #13 Skrevet 10. mars 2014 Dere har pratet en uke på nett, og hadde sex to timer inn i første møte. Det er veldig snart for mange! Han her er litt "gammeldags", og synes han selv har gjort en feil når han hadde sex såpass tidlig. Samtidig synes han at du også har gjort en feil, som hadde sex så tidlig med han. Han kjenner seg selv, og vet at han vanligvis ikke har sex så snart. Men han kjenner ikke deg, og kan fort tro at dette er vanlig for deg. Altså at du er litt billig og lett å få i senga. Nå vil han ikke møtes mer, men vil snakke mer over nettet. Sikkert for å bli bedre kjent med deg, og få et bedre inntrykk. Så kan det kanskje bli noe senere?
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #14 Skrevet 10. mars 2014 Her gikk du rett i fella og har bare deg selv å skylde på. 1. Du fikk følelsen av at han ikke var ferdig med eksen enda, men hørte ikke på den. 2. Du hadde sex med han EKSTREMT kjapt. 3. Du forventet mer etterpå. 4. Du lar han holde deg varm nå, i tilfelle.....? Selvrespekt er utrolig viktig når man skal ut på markedet. Anonymous poster hash: 95ad0...586
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #15 Skrevet 10. mars 2014 Dere har pratet en uke på nett, og hadde sex to timer inn i første møte. Det er veldig snart for mange! Han her er litt "gammeldags", og synes han selv har gjort en feil når han hadde sex såpass tidlig. Samtidig synes han at du også har gjort en feil, som hadde sex så tidlig med han. Han kjenner seg selv, og vet at han vanligvis ikke har sex så snart. Men han kjenner ikke deg, og kan fort tro at dette er vanlig for deg. Altså at du er litt billig og lett å få i senga. Nå vil han ikke møtes mer, men vil snakke mer over nettet. Sikkert for å bli bedre kjent med deg, og få et bedre inntrykk. Så kan det kanskje bli noe senere? Ja, det kan være som du sier. Sendte han en melding om det. Vet han er opptatt nå så han leser den tidligst senere i kveld. -TS Anonymous poster hash: f94e9...393
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #16 Skrevet 10. mars 2014 TS her. Nå har vi snakka sammen en god stund og det er heldigvis ikke sånn som jeg fryktet (at han bare brukte meg) Takk skal dere ha for råd -TS Anonymous poster hash: f94e9...393
FalconPunch Skrevet 10. mars 2014 #17 Skrevet 10. mars 2014 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå