AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 Jeg har så mye metall, plastikk, treverk, sykler, gressklippere/trimmer osv osv. Det er altfor mye til at jeg kjører fram og tilbake til BIR for å lempe det av der. Jeg har sorter det meste av metall, treverk men det blir som sagt for mye og for store deler til å kjøre til BIR eller andre steder. Så jeg tenkte litt på å få leid en kontainer, noen som har gjort det før? Eller har dere noen andre forslag? Anonymous poster hash: 70133...028
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #2 Skrevet 10. mars 2014 Det finnes folk som driver med "rusketaxi", da kommer de og henter avfall med varebil. Det er et alternativ å sjekke ut. Anonymous poster hash: fdf6f...31b
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 Det finnes folk som driver med "rusketaxi", da kommer de og henter avfall med varebil. Det er et alternativ å sjekke ut. Anonymous poster hash: fdf6f...31b Jeg såg noe om det i avisen en gang, men fant aldri igjen den annonsen :/ Holder til i Bergens området. Anonymous poster hash: 70133...028
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå